Chacko e30 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 witam,mam pytanko odnośnie wału przy swapie z m40 na m50. ponoć żeby wrzucić m50b20 po m40 to na upartego nie trzeba wymieniać skrzyni. A co z wałem? i przy okazji jak ze sprzęgłem z m50 wejdzie na skrzynie m40-stki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla56 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Przy skrzyni m50b20 wał pasuje od m20, m40 chyba nie bardzo jeśli dobrze pamiętam. Edit: Jak skrzynie dasz od m40, to wał też może zostać od tego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 właśnie chce tak zrobić,spiąć m50b20 ze skrzynią z m40.a jak z chłodnicą,wisko i sprzęgłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla56 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Wiskoze mam z e30, tylko wiatrak przykręcony od strony silnika (normalnie jest z przodu). Jeśli planujesz wrzucić silnik na vanosie, to trzeba będzie lekko przyciąć łopatki na rogach, żeby nie stukały o jego obudowę. Bezinwazyjną metodą jest montaż wiska z diesla, gdzie wiatrak jest węższy i się mieści. Chłodnicę u siebie mam z m20+zbiornik wody na lewy kielich. Kolega przy m50b25 dał chłodnicę z e34, bo akurat taką miał(kupił samochód-dawcę ). Przy sprawnych wiskozach obaj nie mieliśmy problemu z przegrzewaniem. Gdybyś jednak miał obawy, to z pomocą ponownie przychodzi diesel, który miał największą chłodnicę. Ze sprzęgłem niestety nie pomogę:? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.