Tomi 528 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 witam mam maly problem a mianowicie zaświeciła mi się kontrolka ladowania no i rzeczywiście małe 13,8 a po włączeniu swiatel nawet 12,2 a co więcej skrzynia wskoczyla w tryb awaryjny (Getriebenotprogramm) i tu pytanie czy to może mieć związek z ladowaniem ? silnik m52b28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 nie wiem jak jest w BMW ale wujas w Audi miał taki właśnie problem przy zbyt słabym aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 28 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Przy slabym aku nie mialby kontrolki ladowania, ale jak jest cos nie tak z ladowaniem czy aku to racja - moze cale auto wariowac, ogarnij alternator, pojedz na sprawdzenie ladowania i stanu akumulatora (20zl z wydrukiem) i jak bedziesz mial juz ladowanie spowrotem >14 z obciazeniem, a stan aku bedzie dobry i skrzynia nie zacznie dzialac prawidlowo to sie odezwij. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 dziś rano sprawdzałem ladowanie i było 12.2 wiec wydlubalem regulator szczotki miały po 5mm slabizna jak wsadze nowy to się okaze mam nadzieje ze na tym się skończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 28 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Tomi pojedz na Koskowicką i zrobi ci porządnie na dobrym nowym łożysku i potem sprawdzi na maszynie czy jest okej. Po znajomości zapłaciłem 100 zł oczywiście regulator wcześniej wymieniłem ale sam regulator to nie wszystko jest komutator i łożysko więc polecam udaj się bo komutator pewnie masz już zjechany a łożysko nawet jak jeszcze hula to nie długo będą luzy i będzie wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 a wiec regulator wymieniony ladowanie 14-14,2 a kontrolka nadal swieci i skrzynia w trybie awaryjnym jest tylko "D" no i zmienia biegi trochę dziwne prędzej było "R"-"D"tylko bieg 3 a przy wbijaniu mocne szarpniecia blad z inpy to 106 Stalling speed co jest grane ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 29 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 BMW Sport :: Zobacz temat - [e39] 4.4 automat nie ma mocy Bład 106 Stalling speed check Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 kontrolka ladowania jak swiecila tak swieci doszedłem tylko do jednego po przekręceniu zapłonu pali bezpiecznik nr 15 oco kaman ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 i jeszcze jedno pytanko czy mogę odlaczyc sterownik silnika aby sprawdzić czy to on robi zwarcie ? czy po ponownym podłączeniu będzie potrzebna ingerencja w sterownik podkresle ze silnik pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Bezpiecznik 15 masz od złącza diagnostycznego, sterowania silnikiem oraz zabezpieczenia przed kradzieżą. Kiedyś na forum był podobny temat i winny był czujnik poziomu oleju w misce olejowej. Wiem, ktoś powie co ma piernik do wiatraka, ale jednak. Spróbuj wypiąć kostkę z czujnika , wrzuć nowy bezpiecznik, bodajże 7,5 A tam siedzi i sprawdź. Będzie to, masz odpowiedź. Sprawdź o ile to będzie wina tego czujnika, może kable gdzieś się zwierają. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 kurcze nie spodziewał bym się ze to może być czujnik poziomu oleju wtyczka wypięta wszystko wróciło do normy tomasso12 dzięki wielkie za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.