Paulo Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Witam.Mam problem z mostem w e34,tzn wyje ale bardziej jesli zdejme noge z gazu niz podczas jazdy.Czy jest jakas rada na ta dolegliwosc,slyszalem o trocinach ze niektorzy dosypuja.W jakim celu i co to daje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 o tych trocinach też słyszałem. Podobno daje to toto że przestaje wyć i w krótkim czasie most się rozwali doszczętnie, czylijeśli nie masz zamiaru zaraz auta sprzedawać a nim jeździć to lepiej poszukaj następnego mostu, dyfra, sorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 mi to jak sie rozgrzeje i przy przyspieszaniu terkocze coś z tyłu i nie wiem co to,a jak noga z gazu albo na luz to wyje.a jak wolno sie toczy to też terkocze.pomóżcie,wycieków oleju nie mam/most jest suchy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 mi to jak sie rozgrzeje i przy przyspieszaniu terkocze coś z tyłu i nie wiem co to,a jak noga z gazu albo na luz to wyje.a jak wolno sie toczy to też terkocze.pomóżcie,wycieków oleju nie mam/most jest suchy Może jest suchy byle nie w środku- pjeśli jesteś pewnien ze to właśnie z mostu dobiegają te ''terkoty'' to warto byłoby przyjżeć się poziomowi i wyglądowi samego oleju. Wyć mogą też łożyska któregoś z tylnych kół,które słyszysz jak silnik cichnie na wolnych obrotach. Terkot może też dobiegać z przegubów półosi mocno juz wypracowanych(zobacz czy masz szczelne i całe osłony gumowe tych przegubów) ogólnie warto podnieś autko i przyjrzeć sie tym elementom Witam.Mam problem z mostem w e34,tzn wyje ale bardziej jesli zdejme noge z gazu niz podczas jazdy.Czy jest jakas rada na ta dolegliwosc,slyszalem o trocinach ze niektorzy dosypuja.W jakim celu i co to daje? Koło talerzowe i wałek atakujący już pewnie są zużyte. Trociny wyciszają most ale są tam nieprzewidziane nawet w takich sytuacjach i tak jak napisał Byq szybko zniszczy most kompletnie BMW nie lubi kiepskich olejów.O tym też warto pamietac.Litr oleju do mostu ok.90 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Ja u siebie jak zmieniłem olej w moście, to z mostu wylała się tak wogóle smoła i niestety z braku funduszy wlałem olej o takich parametrachjak powinnien być tyle że nie był to castrol... Ale mimo wszystko po wymianie oleju autko stało się żwawsze i w trasie spalanie od razu spadło o 0,5-1 litra i zdecydowanie ciszej się zrobiło w aucie. Przy tym starym oleju przy przyspieszaniu strasznie most było słychać. olejną sprawą jest, że jeśli autem ktoś kiedyś uderzył- którymś z tylnich kół np. w krawężnik to przez to też most się może rozsypać i po jakimś czasie. W mojej byłej E30 po uderzeniu w krawężnik most odezwał się rok później-20kkm, ale do końca dawał radę i wcale go nie oszczędzałem. Zamiast trocin raczej wlałbym nowy olej, ten mój był za 30zł za litr a poprawa była naprawdę znaczna i jeśli wtedy okaże się że pomogło to możesz zainwestować np. w castrola. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 olejną sprawą jest, że jeśli autem ktoś kiedyś uderzył- którymś z tylnich kół np. w krawężnik to przez to też most się może rozsypać i po jakimś czasie. W mojej byłej E30 po uderzeniu w krawężnik most odezwał się rok później-20kkm, ale do końca dawał radę i wcale go nie oszczędzałem. Zeby most odczuł udeżenie koła o krawężnik to by musiał tak udeżyć zeby wahacz sie wyrwał lub wygiął, bo półoś pracuje też wzdłużnie między przegubami :!: A to że akurat u Ciebie most się skończył w rok póżniej to raczej z natury tym bardziej, że go nie oszczędzałeś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 osłony gumowe półosi sa całe,jeszcze słyszałem że to moze podpora wału,bo wczoraj podczas jazdy to czułem na drążku zmiany biegów drgania przy przyspieszaniu,podnosiłem auto i luzów to żadnych nie ma jeszcze zajże do podpory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zeby most odczuł udeżenie koła o krawężnik to by musiał tak udeżyć zeby wahacz sie wyrwał lub wygiął, bo półoś pracuje też wzdłużnie między przegubami :!: A to że akurat u Ciebie most się skończył w rok póżniej to raczej z natury tym bardziej, że go nie oszczędzałeś... Wiesz teraz to już jest gdybanie, faktem jest że po uderzeniu wahacz się nie zgiął, ale przesunął, tak że musieli mi rozwiercać otwory na mocowaniu wahacza na fasolkę, ustawić zbieżność i zaspawać. A od momentu jak zaczął mi most huczeć przejechałem bez oszczędzania jakieś 4000km i dalej jechał. Tylko z tego co mi mechanik mówił to na to nie ma reguły, czasami będziesz jeździł na emeryta i zaraz się rozleci, a czasami będziesz cisnął i rok spokojnie pojeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Przede wszystkim należy sprawdzić i wymienić olej w moście , po drugie jak będzie już na kanale to sprawdzić czy półosie są na "swoich miejscach" a przeguby są "elastyczne". Najpier porpobuje wjazd na kanał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulo Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 dzieki za rady, najpierw zdecyduje sie na wymiane oleju bo moze to byc problemem a jest to temat nie drogi a jesli nie pomoze to wymienie dyfer,mam juz nagrany za 250 zl. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 mi to dzisiaj mechanik wjechał na kanał i patrzył podpore i krzyżaki,sa bardzo dobre,łożyska w kołach też wiec nie wim co może byc powodem takiego terkotania.spróbuje olej wymienic,zaleje narazie przekładniowym hipolem i zobacze.ale to pewnie coś z mostem,chyba sie kończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 4 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 jeśli się juz kończy to hipol dopełni dzieła:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 4 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 dlaczego przecież bedzie smarował?a czy dostane łożyska do dyfra?,bo na most uzywke sie nie chce pchac,skąd wiem co ja kupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.