sopel37 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 witam mam problem po wymianie gruszki turbiny w mojej e39 3.0d 194km zauwazylem ze turbo zaczyna dopiero ciagnac od 3tys a wczesniej bralo od nizszych partii obrotow co sprawdzic i co zrobic zeby bylo tak jak powinno byc?? regulacja sztangi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Sprawdź kierownicę od turbo czy się czasem nie zapiekła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Dokładnie na pierwszy rzut sprawdź kierownice... w ostateczności będzie trzeba regenerować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Szczelność przewodów podciśnienia, akumulatora podciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel37 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 cale turbo mialem czyszczone poniewaz wtryski mi lały i padly poduszki silnika i zostala uszkodzona gruszka turbo wiec mechanik mi zrobil wtryski wymienil poduszki wymienil gruszke i wyczyscil turbo bo przy okazji wycinal katalizatory slyszalem ze moze to byc spowodowane zlym ustawieniem sztangi turbiny dodam ze przed panieciem poduszek turbo dzialalo prawidlowo i bylo czuc kopa juz z nizszych partii obrotow a teraz trzeba czekac do 3tysiecy i dopiero zaczyna ciagnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Z tego co się orientuję można sprawdzić to w DIS-ie. Musisz podregulować turbo, niestety nie znam szczegółów jak to zrobić. Nie miałem diesla w bawarce i nigdy nie zagłębiałem się w taką wiedzę. Może ktoś bawił się takie coś, ma diesla i wiedzę, by pomóc Ci w problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 zobacz co się dzieje ze sztanga po odpaleniu silnika powinna zmienić położenie,może mechanik coś źle podłączył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 tak, ale jak to zrobic ja u siebie nic nie moge dojzec, masz jakies foto jak to zobaczyc tez bym byl zainteresowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 po odpaleniu sztanga od kierownicy na turbo powinna się ruszyć i zostać w innympołożeniu niż przed odpaleniem to ta sztanga co idzie od gruszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pku84 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 tak, ale jak to zrobic ja u siebie nic nie moge dojzec, masz jakies foto jak to zobaczyc tez bym byl zainteresowany Po za tym sprawdź w jakim zakresie pracuje grucha na odłączonym podciśnieniu. Powinna swobodnie przesuwać się dół / góra na jakieś 2 cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 po odpaleniu powinno sztange wciagnac w gruszke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel37 Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 dobra sprawdzone i sztanga po odpaleniu nic sie nie rusza sprawdzalem tez czy ciagnie powietrze odpinajac wezyk od elektrozaworu i przykladajac palca i czuje ze ciagnie ale sztanga nic sie nie rusza ani minimetra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 31 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 dobra sprawdzone i sztanga po odpaleniu nic sie nie rusza sprawdzalem tez czy ciagnie powietrze odpinajac wezyk od elektrozaworu i przykladajac palca i czuje ze ciagnie ale sztanga nic sie nie rusza ani minimetra zapieczone kierownice,albo cięgno staneło w tulejce,bardziej stawiam na to pierwsze,można to ogarnąc samemu (jest troche roboty) jak masz troche pojecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel37 Opublikowano 31 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 ok to jak to mozna samemu ogarnac?? pytam o zapieczone kierownice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 31 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 [video=youtube;7v94DGI2h7I]http://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 tylko jak złożysz to musisz ustawic poprzednią długość cięgna a następnie doregulować patrząc na ciśnienie doładowania żądane i rzeczywiste musza sie mniej więcej pokrywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.