Kamcio Opublikowano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Nabiłem ostatnio klimę, po jakimś czasie przestała chłodzić, dzisiaj przy okazji sprawdzania układu okazało się, że kompresor się nie załącza (mimo, ze INPA pokazuje status ON), teraz moje pytanie, bo chciałbym podłączyć na krótko sam kompresor i zobaczyć czy ruszy. Mogę podać 12V z akumulatora? W które kabelki się podpiąć? Układ jest pełny i szczelny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 A jakie cisnienie na inpie? Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 (edytowane) U mnie jak robiłem zwierałem kabelki we wtyczce czujnika aby wystartował,być może czujnik padł jak się stamtąd załączy tylko rozpiskę by się przydało mieć jak u mnie 4kabelki idą ja ryzykowałem na krótko bez rozpiski do kompresora w e39 idzie jeden czarny kabelek jest on przy kompresorze taka wtyczka wciskana i na nią możesz dać +12 masę pobiera z obudowy oczywiście jeśli masz podobnie bo tego nie wiem. Edytowane 14 Czerwca 2013 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 14 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 A jakie cisnienie na inpie?Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2 4,9bar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Cos chyba niskie... mi pokazywala 8-9 a podczas pracy nawet 14 Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 14 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Dzisiaj nabita tak jak trzeba, więc czynnika jest wystarczająco, co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Nie wiem co może być przyczyną, ale ciśnienie za niskie. U mnie nabijana 2 lata temu i mam 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 czujnik może padł i jak jest za niskie cośnienie to nie załączy sprężarki żeby się nie zepsuła... masz taki czujnik na którymś z węży od klimy pod maską odepnij wtyczke i zewrzyj te 2 piny i spróbuj.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 czujnik na którymś z węży od klimy pod maską odepnij wtyczke i zewrzyj te 2 piny i spróbuj.... mam podobny problem dedzie gdzies na wierzchu ten czujnik ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 15 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 RealOEM.com BMW E39 528i DRYING CONTAINER w e39 jest za lampą prawa przednią w dole.... w e46 niewiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Tomi czujnik masz przy skraplaczu za przednią lampą pasażera możesz zewrzeć tam piny i zobaczyć czy działa u mnie idą 4piny bo również tam załącza się max bieg wiatraka klimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 I jak rozkminiles ta klime? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Jeszcze nie było czasu, za tydzień się za to wezmę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 22 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Czujnik jest w parowniku? 3 pinowy? Po jego wyjęciu wiatrak chodzi na stałę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 teraz moje pytanie, bo chciałbym podłączyć na krótko sam kompresor i zobaczyć czy ruszy. Mogę podać 12V z akumulatora? przy kompresorze jest wtyczka na dwa piny do elektromagnesu (sprzęgła) odpinasz i na odpalonym silniku podajesz tam 12V z aku i mase, jak jest sprawne sprzęgło to ruszy, mozna zrobić to też na przekaźniku, no i oczywiście mozesz uruchomić kompresor Inpą i Disem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 23 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 (edytowane) Dobra aktualizacja: -Po ostatnim dobiciu klimy ciśnienie w układzie na wyłączonej (jak i włączonej) sprężarce wynosi 6,5BAR - INPA, 6,826BAR - DIS -INPA/DIS - przycisk A/C włączony - status sprężarki WŁĄCZONA - przycisk A/C wyłączony - status sprężarki WYŁĄCZONA -Po włączeniu przycisku klimatyzacji samochód w momencie "odpalania" sprężarki "szarpnie" na obrotach (tak jak być powinno) po czym wraca na swoje obroty. Bez różnicy, czy włączam, czy wyłączam klimatyzację ciśnienie jest takie samo (6,5-7BAR) Klima nie chłodzi całkowicie, BŁĘDÓW W KOMPUTERZE BRAK Edytowane 23 Czerwca 2013 przez Kamcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Może skraplacz przytkany i nadaje się już do wymiany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 23 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Czyli co sam nic nie zrobię? Nikt nie wie konkretnie, gdzie szukać? Zostaje mechanik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 pytałem ale konkretnie nie odpowiedziałeś... czy uruchomiałeś samą sprężarkę inpą, disem lub na krótko? działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 pytałem ale konkretnie nie odpowiedziałeś... czy uruchomiałeś samą sprężarkę inpą, disem lub na krótko? działa? Nie mogę znaleźć w inpie ani w DISie opcji włączenia sprezarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 (edytowane) Bylem sprawdzic w inpie i te nie moge znalezc pytanie_bmw Edytowane 27 Czerwca 2013 przez Jabol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 A więc kłopot z klimą rozwiązany, odkręciło sie sprzęgiełko kompresora i wypadło na płytę pod silnikiem, dlatego nie załączało sprężarki, wyczyściłem, skręciłem i klima działa jak nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.