tomekk1144 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Witam, nie dawno jechałem trasą i pękł mi pasek od alternatora niestety kontrolka się nie zaświeciła zauważyłem to dopiero po tym gdy światła i podświetlenie zegarów pociemniały, żeby oszczędzić prądu wyłączyłem światła i wtedy to dopiero zapaliła się ta kontrolka, nie był to pierwszy raz więc odstawiłem auto do warsztatu i zregenerowano mi alternator, a odnośnie kontrolki stwierdzili, że może być to zwarcie na włączniku świateł, wymieniłem go ale to nie pomogło po przekręceniu stacyjki na zapłon włącza się kontrolka od oleju i kontrolka informująca o braku ładowania, jednak po zapaleniu świateł kontrolka od ładowania gaśnie, co może być przyczyną takiego zachowania się tej kontrolki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Może problem tkwi w regulatorze napięcia...bo jego pewnie nie wymieniali ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian23zgc Opublikowano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 (edytowane) A wcześniej przed zerwaniem paska po przekręceniu stacyjki kontrolka się paliła ?? Ja miałem w e32 że kontrolka mi się nie zaświecała przy przekręcaniu kluczyka no i oczywiście nie pokazyła, że nie mam ładowania. Niestety zobaczyłem to dopiero w trasie jak aku już padł. Okazało się, że szczotki z regulatorem jak padną to tak właśnie jest. Teraz jak naprawili Tobie ten alternator to wszystko wróciło do normy. Jak piszesz, że kontrolka się zapala a po odpaleniu gaśnie tzn. że wszystko jest dobrze Ok nie doczytałem, że po włączeniu świateł gaśnie. Kurcze nie wiem o co kaman w takim razie. Tu trzeba elektryka popytać. Edytowane 14 Czerwca 2013 przez Damian23zgc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1144 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 regulator podmieniałem na pewno jest dobry, a mimo to przy włączonych światłach kontrolka nie działa, sprawa jest naprawdę dziwna nie wiem czy elektrycy u mnie coś poradzą, jakoś nie mam do nich zaufania, jak naprawiałem alternator to oddałem auto do m-fux coś ala serwis bmw dobrze robią ale nieźle się cenią, a mimo to i tak nie dowiedziałem się o co kaman z tą kontrolką, bo nie mieli takiego przypadku wcześniej:mad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 a ładowanie masz w normie ?? powyżej 14volt?? światła świecą wszystkie tak jak powinny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Najpierw to sprawdź, jakie masz ładowanie przy pełnym obciążeniu ( wszystko co elektryczne włącz)na postoju sprawdź ładowanie. To, że ktoś zregenerował alterek, nie znaczy, że działa prawidłowo. Ładowanie powinno przy pełnym ociążeniu wahać się w okolicy 14V-to wynik dobry, powyżej 14V b.dobry. Regulator napięcia jest przy alterku, może on powoduje problem. Sprawdź jeszcze kable dochodzące do alternatora, może któryś gdzieś masuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1144 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Ładowanie jest 14,5 V światła świecą normalnie jedyne co ostatnio ze światłami musiałem zrobić to zaizolować kabelek od świateł stopu ten w klapie bo jedno nie świeciło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 A przypadkiem nie robi Ci się zwarcie właśnie przy klapie w wiązce kabli. To częsta przypadłość e36,34,39 i 46. Skoro kabelek od stopu się przetarł, może i inne też wymagają ingerencji tzw. izolacji ręcznej. Miałem kiedyś podobny przypadek w e34, głupiała mi elektryka auta, jak się okazało to przyczyną był właśnie przetarty kabel w wiązce w klapie, po naprawie usterka zginęła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1144 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Jutro jeszcze raz to dokładnie zbadam to, ponieważ teraz mam dodatkowo problem z zamkiem- zamykam i sam się otwiera dopiero za drugim razem zamyka normalnie:mad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 z tymi zamkami w e36 na 2 razy to bardzo częsta przypadłość,kiedyś z tym się męczyłem ale się poddałem i już tak zostawiłem po prostu brakowało mi pomysłów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.