Martillo Opublikowano 26 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Witam. Mam BMW e28 1.8i. Mam z nią problem mianowicie jest ona na gaz, na gazie autcho jezdzi w miare dobrze chociaz pali duzo. Problem sie pojawia gdy ja przełącze na benzyne, autem nie da sie jechac, szarpie ja dusi nie wiem co jest. Najgorzej jest przy ruszaniu musze dodawac więcej gazu i ruszać na półsprzęgle. Moglibyście mi jakoś pomóc. Dzięki pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre1981 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 witam pewnie miałeś wystrzał na gazie i poszedł przepływomierz powietrza (uszkodzenie klapki za to sie nie oteiera płynnie lub jest w jednrj pozycji) za to nierówno chodzi na benzynie ,a na gazie bendzie ci chodził ja miałem tak samo wcale nie palił na benzynie ,paliłem na gazie lub z paliwa odrazy przechodziłem na gaz pewnie u ciebie bendzie to samo.pozd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martillo Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 A powiedz mi ile to moze kosztować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre1981 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 masz dwa wyjśćia kupić używany cena no nie wiem musiałbyś poszukać kto ma na częśći e-28 ( nie licz na niską cene ) to są żeczy ktore idą błyskawicznie z powodu wystrzału gazu najlepiej jak byśkupywał to tylko z samochodu który nie chodzi na gazie ( moze być jusz prostowany .możesz jeszcze pojechać do dobrego mechanika i sprubować go poprostować cena zależy jak jest uszkodzony ( pogięty ) ja dałem ok 200zł ale powiedział ze było przy mim troche roboty no i dało sie go jeszcze uratować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu Opublikowano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 W E 28 były pakowane silniki M10 . Czyli nawet od E 30 pasuje przed 87r . Można reanimować przepływkę lecz szczelności fabrycznej już nie będziesz miał . Mam jedną sztukę po naprawie :mrgreen: Leży i czeka . Za używkę dałem 100 pln . <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martillo Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Hej. Wczoraj wuciąglem ten przepływomierz...caly poczyscilem go i zrobilem ten tloczek co jest ze sprezyną tam...on nie byl przymocowany to tego metalowego...przymocowalem go. Auto teraz chodzi calkiem inaczej niz wczesniej na benzynie...jeszcze go troche dlawi ale to nie jest to co bylo wczesniej. Mysle ze jeszcze jest kwestia przeczyszczenia przewodów paliwowych bo nie bylo to robione pewnie od nowosci czyli 20 lat, teraz juz 21:D. Jeszcze znalazlem przeplywomierz z e30 z 87 roku ale on jest troche inny i pewnie zepsuty. Narazie autko dziala zobaczymy ile. Potrzebuje jeszcz maski i drzwi lewe do niej, bo mam zgnite zdeka. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre1981 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 widzisz wystarczy sie popytać troche pogrzebać ( i tak więcej nic niepopsujesz ) a problem z głowy , a o blachy pytaj sie dalej a napewno ktoś bendzie miał pozd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.