bleki853 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Witam w najbliższym czsie mam zamiar robić konserwacje progów i podwozia ściągając nakładki progowe zauwazyłem ze w niekturych dziurach wierconych pod nakładki pojawiły sie małe ogniska rdzy takie z 5 -10 mm do okoła tych dziur. Co najlepiej z tym zrobić oczyścić i na to podkład reaktywny +akrylowy i na to baranek czy co polecacie ? I jakiej firmy produkty wybrać zeby było dobrze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Na pewno to trzeba oczyścić do gołej blachy, aż będzie lśnić, następnie podkład epoksydowy, baranek i sprawa załatwiona. Dość dobrą opinię mają produkty Protecthappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 W Katowicach konserwację podwozia wykonują już za 250 zł w auto-klinice Tania mechanika samochodowa, naprawa auta/ W porównaniu do cen z takich miast jak Warszawa to bardzo mało. Zresztą chyba w samych Katowiach ciężko trafić na takie ceny Spoko mamy internet i sobie potrafimy znaleźć takie warsztaty, kolejny spamerski post z twojej strony. Ile masz od sztuki? Bleki na rdzę moje typy: czyszczenie, brunox(24h przerwy), cynk w sprayu, podkład antykorozyjny lub hameride i na to Czarny jak smoła baranek. Całe auto ci rdza zeżre a miejsce konserwacji zostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopu Opublikowano 13 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 (edytowane) Ja robiłem bardziej krótszym i 'uboższym' sposobem, ale widzę że technika ponurego jest bardziej opłacalna. U siebie robiłem to tak: czyszczenie, i to jednak największy udział czasowy na to poszedł ale aż do takiej lśniącej blachy nie udało mi się dojść jak pisze kolega. Po czyszczeniu całą powierzchnię odtłuściłem dwa razy, porządnie. Następnie podkład epoksydowy Boll'a, i tej samej firmy baranek 2x. Pierwsza warstwa, z 4-5 h czekałem mimo że to zasycha w kilka minut, no i kolejna warstwa. Ja zrobiłem to w takim upodobaniu, nie wiem czy dobrze czy źle ale efekt przetrwał długo i żyje do dzisiaj u znajomego któremu sprzedałem samochód. Edit: Co do baranka. Pytałem się faceta w sklepie bo oferował mi w sprayu oraz na pistolet - który jest lepszy, ogólnie. Rzekomo pistoletowy jest lepszy niż w sprayu. Pucha w szpraju 15 zł, pistolet 16 zł. Wspomniał o dawce rozpylania przez końcówkę, przez co niby staję się bardziej opłacalny. Choć czort tam wie, na puszkę też nie narzekam ale trochę mi ich zeszło. Kiedyś sprawdzę. Edytowane 13 Maja 2014 przez Szopu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Wygodne miejsca smaruję "wersja pistoletową" przez naniesienie pędzlem, tam gdzie kiepsko z dostępem to sprayem psikam. Ogólnie w mojej ocenie z pedzla wydajniejszy, z spreya wygodniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Bleki na rdzę moje typy: czyszczenie, brunox(24h przerwy), cynk w sprayu, podkład antykorozyjny lub hameride i na to Czarny jak smoła baranek. Całe auto ci rdza zeżre a miejsce konserwacji zostanie Pytanko a'propos twojej wypowiedzi. Czy brunox'a zmywasz czymś albo czyścisz to po 24 godzinach? Nigdy nie wiem co po tych 24h bo jak sie za bardzo psikinie to robi sie z tego niezły glut a jak chcesz na to połozyć nawet podkład to jest to widoczne. Z góry dzieki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.