Kosa Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 jakiś czas temy przejechałem się podobną e39 530d do mojej, wiem, że tam siedzi nowa turbina, wydawało mi się że lepiej się zbierała 1.czy jest jakiś "domowy" sposób" na sprawdzenie jak pompuje turbo ? do pomocy mam INPE i DIS'a 2. jak prawidłowo sprawdzić wtryski w INPA-DIS 3.jeszcze jedno, gdzieś natknąłem się na jakiś opis ze można go sprawdzić jadac na 3rd biegu mając 3500 rpm, ma pokazywać jakieś zadanie warotości w INPA,DIS (gdzie, co i ile) oraz o co kaman z tą dziurką, Dyziu chyba robił coś takiego u siebie ? Dzięki pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Wtryski inpa to widzisz w silnik i chyba f5 korekcje na wtryskach (menge korektur) im bliżej zera tym lepiej. Turbo też masz w którymś podpunkcie w silniku. I bynajmniej u mnie są tam dwie wartości, oczekiwana i zadana. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 właśnie jaka różnica miedzy tymi wartościami może być tolerowana, w jakim zakresie rpm, jaki maxboost ? co do wtrysków tak samo, jaki max korekcje sa jeszcze tolerowane, pomiar tylko na ciepłym siliku z wyłączonymymi wszystkimi urządzeniami dodatkowymi ? co do przepływki czytałem, że próba to 3500 rpm na 3rd biegu i powinen pokazywac coś koło 1000-1100 air mass flow (czy coś takiego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Korekcje wtryskow sprawdza sie tylko na zimnym silniku , umnie tu jeden magic powiada , ze wartosc do 4.0 jest jeszcze do przyjecia , najlepiej jak korekcje sa minusowe. Kumpel ma korekcje nie przekraczajace 1.0 , dawal wtryski do sprawdzenia i gosc stwierdzil , ze 3 wtryski leja ze koncowki uwalone. A bejka kopci:(............ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian23zgc Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Jareczku jeśli piszesz o Tym o kim myślę, to wydaje mi się, że to jednak cały czas coś z tym turbo. Choć ponoć teraz jest już duuużo lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Dzis sprawdzimy tro , ale Damianie nie ulega zmianie fakt , ze kolo w Zebrzydowej skrytykowal prace tych wtryskow a INPa wykazuje korekte w normnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 mi jeden mechanik powiedział że jak juz przekracza 2 to lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian23zgc Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Dzis sprawdzimy tro , ale Damianie nie ulega zmianie fakt , ze kolo w Zebrzydowej skrytykowal prace tych wtryskow a INPa wykazuje korekte w normnie. I to właśnie jest bardzo dziwne:) A nie podjechał byś do mnie do groty z Twoim sprzętem komputerowym, bo potrzebował bym sprawdzić sprawność regulacji lampy. Bo cosik nie działa od strony kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 mi jeden mechanik powiedział że jak juz przekracza 2 to lipa Bo tak jest. 4 to już jakaś abstrakcja. Mi Krzysiek M. powiedział że do 2 mogą być powyżej syf. A najlepiej jak są jak najbliżej zera. Co do sprawdzania to różnie mówią niektórzy że na zimnym, inni że jak osiągnie pion. Ale jedno jest pewne, że jak na zimnym nie przekraczają 2 to napewno jest lux, bo wtedy po zagrzaniu napewno jeszcze się poprawią. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 wejdź sobie DISem w Function Selection -> Complete vehicle -> Drive ->dalej nie pamiętam w dieslu,ale chyba motor(engine),wybierasz,co chcesz testować ,i Test plan,dalej dis poprowadzi sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 znaczy się jak chcesz sprawdzić przepływke to najlepiej jakby ktoś siedział obok z kompem na kolanach... i jak auto bedzie pod maksymalnym obciążeniem to wartość tak jak napisałeś to ok 1000-1100 jednostek ale to musi być pedał w podłoge i 2 lub 3 bieg.... co do turbiny to tak jak inni napisali masz w inpie wartość zadaną i zmierzoną... wtryski najlepiej ok 0 jak nie wychodzą poza wartość 2 czy to na + czy - to jest jeszcze ok,a sprawdzasz na rozgrzanym silniku na biegu jałowym co do dziurki w przepływce to zrobiłem tak jak to napisał Roger nysa na Sporcie.. ale nie odczułem zmian.... więc może pomóc ale nie zaszkodzi:) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Wkleję dwie foty mam tylko takie na pierwszej po użyciu środka STP do czyszczenia wtrysków ( przed tym zabiegiem wartość na każdym cylindrze była prawie o 0,8 wyższa) zabieg pomógł sporo auto zaczęło śmigać lepiej tzn jeszcze kulało na 5 garów ale chodziło równiej a na drugiej focie już po regeneracji jednego wtrysku, i teraz jest wszystko ok Ogólnie w M57 ciężko wyczaić który wtrysk siedzi najlepiej je powyciągać i sprawdzić na przelew. co do turbo to powinna pompować tak jak pisał Dyziek około [soll-charge-air pressure ]1000mbar na wolnych obrotach . A z tą dziurką to trochę pomaga po****dłej przepływce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 zastanawiam sie czy zrobienie samej adaptacji tez coś może poprawić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 eksperty rzuccie okiem czy coś widać, robione na postoju na dniach zrobie coś na trasie [video=youtube;Eu23_IFMW4I]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Eu23_IFMW4I Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 wydaje mi się, że za mało dostaje powietrza na wysokich obrotach , nie masz większego spalania i nie podkapca Ci fura? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 potrafi puscicac baka czasami, co do spalania nie zauwazylem w pierwszej kolejnosci wymienie filtr powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 13 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Bąka to każdy puszcza, a więc na to nie ma co patrzeć. Wg mnie wskazania wtryskow są ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 nowe fakty: dzisiaj rano po przejechaniu kilku km, auto przestało jechać, słabo się wkręcało na biegu (na N ok), nie dymiło jak sie juz bujneło na AOW to leciało, po przekroczeniu 2000rpm turbo było słychać.... pierwsze podejzenie którąś pompe szlag trafia, bo uczucie było jakby jej paliwa brakowało... odstała 8h w robocie, wjechałem na AOW szła jak zwykle ok, jednak jak zrzuciłem tempomat i predkosc i rpm zmalaly znowu muł i foch, jakos dokulałem się do domu podłączyłem kompa i wyszło co następuje, załączniki - korekcje sie rozjechały i wywaliło błąd 517 Injector Cylinder 4 wykreciłem wtryski i jade jutro z nimi na przegląd do Mlecznej, czy cos jeszcze mozecie powiedziec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 3 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 straszne korekcje..... a ile pompa progowa daje??? zobacz może czy nie wywala ropy..... być może układ paliwowy się rozszczelnił.. tzn może tak się dziać jak na listwie CR jest nieszczelność.... ściągnij pokrywe i zobacz czy gdzieś ropy niema.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Wstepne 3.6-3.8 sucjo pod maska Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 3 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 hmm niewiem już...... a błędy jakieś???bo korekcja wyjechana to błędy też są pewnmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 błedy te co wkleiłem + standardowo Glow Plug, ale przez chwile na BC wywaliło Fuel Injectio Err czy cos takiego,no i nie chodzi na wszystkie cyl. po wyjeciu widac ze 3 sa usyfione na maxa a 3 jak z fabryki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 3 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 napewno coś z układem wtryskowym...... wtryski być może.. ale nie padają odrazu....... zostaje czujnik na listwie CR lub pompa w zbiorniku... skoro progowa daje ponad 3bary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 3 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Moim skromnym zdaniem któryś wtrysk się skończył. Sprawdzisz to będzie wiadomo. .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 regeneracja czy uzywka? wszystkie robic czy walniete? moze we wroc jest jakis prawdzony warsztat ? swoje wioze do Mlecznej moze ktos cos slyszal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.