Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie. Od jakiegoś czasu zauważyłem,że moje e36 m40 zaczyna dusić się i tracić moc jak złapie dużej temperatury... raz jak tak miałem to aż strzeliła w filtr powietrza..... co to za objawy ? na BENZYNIE jest ok inst. gazowa 2 generacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem w poprzedniczce: jak zjechałem z autostrady i samochód był rozgrzany to dosłownie nie chciał jechać, dusił się, chodził jak traktor :bag: - jak przełączyłem na Pb to po chwili wracało do normy. Okazało się, że na kopułce były 2 mini pęknięcia i gubił iskrę, a jak to gazownik określił - II generacja jest bardzo wrażliwa na to :D po wymianie kopułki i przy okazji przewodów zapłonowych problem zniknął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kable , świece mam ok nowe... kopułkę kupowałem od kumpla z innego forum prawie nową ( kupił nową i padł mu silnik i mi ją odsprzedał ) najpierw podjadę do gazownika moze bo może mieć jakis wpływ na to,że zakładałem drugą całkowicie głowicę i nie byłem na ustawieniu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nic jutro się okaże. Umówiłem się z gazownikiem i ciekawe co on na to powie przez telefon mówił,że może być tak,że wystarczy wyregulować ale bierze pod uwagę zmianę filterka i coś tam jeszcze. Jutro dam znać wam co wyszło. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem u gazownika i koleś nie mógł podłączyć coś mojej instalacji gazowe BINGO M... jakis problem z oprogramowaniem u niego ... ale mówi,że to może być sonda... ze podczas nagrzania może podawać za ubogą lub za bogatą mieszankę ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam dla was znów ciekawostkę gdyż w piątek moją bunią zrobiłem trase warszawa (130km w jedna) i na autostradzie się nie zamulała gorzej było jak trafiłem na korek to wtedy złapała muła i musiałem wskoczyć na BENZYNKĘ... więc co to może być ? w drodzę powrotnej było chłodno i cała drogę na LPG pokonałem bez żadnych problemów typu. zamulenia,brak mocy i tak dalej. Co to może być ? i dodam,że podczas zapalania moje e36 czuć benzyną jakby dostawała za dużą dawkę a po włączeniu na LPG zapach znika.... czy to jednak ta sonda ? bo miałem w sondzie jeden kabelek urwany kolor CZARNY i go lutowałem ale nie wiem czy jest ok ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym zakupić sondy używki i podmienić,a i polecam do lpg wymienić świece choćby na platynowe bosche koszt z ustawieniem szczeliny pod dany silnik ok 160zł bosch mam takie u siebie i jestem mega zadowolony.

Jak chcesz dam namiar na priva do gościa który zajmuje się tylko świecami i wyśle ci do domu komplecik już ustawiony pod twoje auto.

A przyczyn może być wiele zobacz czy np. reduktor który masz można regenerować są zestawy naprawcze ja swój robiłem za 60zł włoski ori komplet naprawczy.Jak w reduktorze gumy twarde może również nie jechać jak trzeba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bromba jeśli mam dobraną świecę pod ciepłotę elektrodę z platyny,która przy lpg robi min 80tyś to nie mów,że się nie nadaję.

Bo nie nadają się zwykłe świece,które już po 5 tyś. były brzydkie przerabiałem już nie jeden komplet :) nie mam zamiaru co wymianę oleju wymieniać świec bo to bzdura.Dałem u Pawła 165zł z przesyłką za 6sztuk platynki i jestem mega zadowolony z reakcji auta na gaz i pracę jednostki tylko przy okazji wymieniłem fajki od cewek na nowe ori bo stare mogły mieć przebicia bo wiek robi swoje bmw_1 Bromba ale każdy może mieć swoje zdanie bejbe :) pakuj się na :gril:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

po długiej nie obecności mogę powiedzieć,zę dziś mechanik spr mi sondę ogólnie cały komp podłączał się takim okrągłą wtyczką przy aku pod swój laptop i pokazało,że sonda lekko wariuje i powinna pracować od 0 do 800 mV czy jakos tak a u mnie maks do 432 mV i podczas dawania gazu szaleje (pokazane na wykresie )... i powiedział,że również mam do wyregulowania zawory ( jak to zrobić i jaki koszt? ) model e36 318i m40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sonda jest do wymiany na pewno, natomiast zaworów się nie reguluje, bo są regulowane hydraulicznie. Więc prawdopodobnie silnik Ci bardziej lub mniej "cyka" (chyba 90% m40 tak ma). Do wymiany są popychacze hydrauliczne, dźwigienki i być może wałek rozrządu. Koszt nowych oryginalnych części jest spory - z własnego doświadczenia Ci powiem, że nie warto wymieniać na części no-name, bo nie wytrzymają długo - ja tak właśnie zrobiłem :bag: Pytanie tylko dlaczego mechanik stwierdził, że trzeba je wyregulować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...