qolar Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 pacjent to m54 2.5 auto strasznie muli sie od dołu posprawdzaliśmy troszkę i trop zaprowadził nas do przepustnicy porozbieraliśmy i obserwowaliśmy jej prace.... wydaje sie ze jej sterowanie niedomaga i działa z opóźnieniem przez co silnik dławi sie przez chwile nim wejdzie na obroty przy powolnym dodawaniu gazu drży tylko ale sie nie otwiera nawet przy 4 tys... jak wcisne gaz nadle to otwozy sie na maxa ale z opóźnieniem i przez moment tak jak by silnik dusił sie a ovroty najpierw spadaja do 500 cos podobnego jak na tych filmikach na kompie badów zero w internecie jest pełno takich przypadków ale nikt nie pisze czy udało im sie z tym uporac czy kazde m54 tak ma?Moze aktualizacja sterownika silnika by cos pomogła? [video=youtube;_nxczzvPqzs] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Jak w ten sposob niedomaga to chyba wymiana na nowa by sie przydala.. A jest to spora kwota bodajze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 kolego ja mam takie coś -po puszczeniu go z obrotu faluje to jest na biegu jałowym ale przy ruszaniu dzieje mi się to samo i te falowanie jest większe ,spada właśnie do 500 i skacze do 1500 może byc to samo????chyba podobne objawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 (edytowane) chris jezeli wymiana by pomogła to ok ale jest tego troszke w internecie i wymiana nie pomagała koko obroty nie faluja spadaja tylko na chwilke jak szybko wcisne gaz do konca tak jak na filmiku w okolicach 11 sekundy tak sie dzieje jak nagle wcisne gaz do konca Edytowane 30 Maja 2013 przez qolar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 a to co innego bo ja jak wcisnę do końca to się uspakaja i idzie jako tako :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DUCHU 77 Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 u mnie zaczęły też falować obroty, naszukaliśmy się i nic nie znaleźliśmy, do czasu jak wracałem z łikędu majowego i szlag trafił mi przepustnice DISA wykręć ją i sprawdź czy nie masz luzu na oście z przysłoną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 (edytowane) disa sprawdzona jeszcze jeden filik znalazłem od 2:10 i tutaj około 2:00 powolne dodawanie gazu nie otwiera przepustnicy pewnie jak bu chwilke potrzymał obroty doszły bu do wyższych a przepustnica nadal by sie nie otworzyła Edytowane 30 Maja 2013 przez qolar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Ja mam te same objawy od roku, wymienilem w sumie wszystko oprocz vanosow i przepustnicy, moze objawy nie sa, az tak nasilone jak u Ciebie, ale sa. Znajdz kogos na podmiane przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 a do czego jest ta wtyczka po jej odpieciu przepustnica otwiera sie gdy powoli wciskam gaz ale po nagłym wcisnieciu silnik całkiem sie dławi [ATTACH=CONFIG]25635[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 31 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 To nie jest wlasnie od sterowania przepustnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 (edytowane) nie moze byc bo przepustnica działała,chciałem dzis inpa skasować adaptacje tylko nie wiem czy dobrze sie za to zabrałem :bag: zrobiłem to na właczonym silniku wywaliło bład dde eml i zapaliła sie kontrolka trakcji(auto nie reagowało na pedał gazu),w inpie pokazało błąd adaptacji,jak zrobiłem to na wyłaczonym silniku to nuby sie zrobiło ale nie zauwazyłem zadnej roznicy w pracy silnika Edytowane 31 Maja 2013 przez qolar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 a do czego jest ta wtyczka po jej odpieciu przepustnica otwiera sie gdy powoli wciskam gaz ale po nagłym wcisnieciu silnik całkiem sie dławi [ATTACH=CONFIG]25635[/ATTACH] odepnij,i sprawdź w inpie błędy,powinna powiedzieć co to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 ta wtyczka jest od silnika krokowego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expekt1 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 dokładnie takie same objawy miałem w m54b30, od dołu słabo ciągła a na wyższych obrotach szła normalnie, na luzie falowała. po wymianie disy wszystko wróciło do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 auto stoi u mechanika drugi tydzień napisze czy udało się zdiagnozować problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Dzisiaj dobrałem się do mojej przepustnicy w m54 2,5 objaw mam taki że strzerzla w dolot rano na zimnym silniku gdy dodam gazu na wolnych pracuje idealnie. Ja mam taki przypadek: Po odpaleniu silnika i delikatnego dodawaniu gazu do ponad 4 tyś przepustnica się nie otwiera a powietrze idzie przez silnik krokowy. (Gdy jest zimny i w ten sam sposób dodaje gazu to nie strzela). a gdy wcisne pedał gazu do końca przepustnica lekko się uchyli i przymknie się z powrotem ale powietrze cały czas ciągnie przez silnik krokowy tak powinno być?? krokowy ponoć służy tylko do wolnych obrotów w m52 2,8 było na lince i każe dodanie gazu odtwierało przepustnice. Nie powinna chodzić tak jak na tym linku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 17 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 w tym przypadku brak mocy był spowodowany filtrem i popką paliwa koszt nie mały ale autko odzyskało moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 20 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 w tym kolego objawie co u mnie to objaw był spowodowany filtrem paliwa i pompą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flashback Opublikowano 20 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 znajdz wątek - M54B25 - minimalnie opóźniona reakcja na gaz. na forum BMW-klub.pl, tam jeden kolega o nicku "Buckey" walczy z problemem już ponad pół roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturnmp123 Opublikowano 21 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Witam ja mam tak samo jak ty arbuzz, rano zachodze odpale samochod i jak wcisne pedał gazu w podłoge to strzela prycha cuda niewidy, puszcze gaz trzyma tam jakies 800obr i równiutko nawet nie podskoczy, jak powoli dodaje gazu to PRAWIE ze normalnie sie wkreca,gdy wyjdzie za niebieskie pole temp to normalnie juz sie kreci a jak rusze odrazu to szarpie ciaga samochodem... wymienilem czujnik położenia wałka wału i vanosy robiłem, zalałem paliwa 98 ostatnio znacznie sie poprawiło napewno, ale jeszcze coś go boli myslałem ze katy może przypchane nie wiem co jeszcze posprawdzac, kolejna rzecz jaka mnie drażni to to że gdy ruszam samochodem to strasznie obroty spadaja i czesto gaśnie jezdzilem innym 2.0i i zupełnie innaczej było ktos przerabiał to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 21 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 (edytowane) to ja mam dosłownie to samo podczas ruszania obroty spadają i gaśnie. Sprubuj delikatnie dać gaz na 2 tyś obrotów i potem mocno depnąć gaz już nie powinien strzelić u mnie tylko na wolnych po dodaniu gazu strzela. Czyli gdyby od początku nie schodził poniżęj 2- 1,5 to by problemu nie było wcale Edytowane 22 Października 2013 przez arbuz229 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.