ssandra Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Witam mam problem z moją bunią. Jak jest zimna to jakoś odpala lecz jak już sie rozgrzeje to za diabła nie odpala. Dodam że w trakcie jazdy w momencie hamowania spada z obrotów i też gaśnie, tak samo gaśnie samoczynnie jak się rozgrzeje lub jak dłużej się jedzie to zapala się kontrolka wtrysku i też gaśnie nawet jak ta kontrolka sie nie zapali to trzeba ją trzymać na obrotach bo zgaśnie. Cały czas pali się kontrolka grzania świec. Doradzałam się pseudo fachowców to twierdzą że pompa inni że świece a jaszcze inni że wtrysk sterujący lub czujnik ciśnienia. Panowie i panie doradzcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 nastawnik pompy wtryskowej do regeneracji!!!!! lub można też oszukać go czujnikiem cieczy chłodzącej ale polecam regeneraje nastawnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssandra Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 to znaczy że pompa tak? A jaki jest tego koszt? Dziękuje za podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 pompa sama w sobie może być dobra!!!! wina leży zazwyczaj po stronie elektroniki która nią steruje!!!! (taka kopułka u góry pompy z której wychodzą kable ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssandra Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 ona znajduje sie na pompie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 (taka kopułka u góry pompy z której wychodzą kable ) tak jak napisałem wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssandra Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 a orientujesz sie ile może kosztować regeneracja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 31 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Zawsze jakiś elektryk może np. prze lutować całość aby wykluczyć zimne luty jeśli jest to rozbieralne oczywiście... A jeśli nie,to raczej wymiana choćby na używaną aby było taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssandra Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Witam to jeszcze raz ja. zmieniony został nastawnik pompy i okazało sie że jednak to nie jest tego wina. te same objawy są nadal. ale został odłączony pod pedałem stopu ten czujnik i zaczoła normalnie trzymać obroty lecz problem z odpaleniem pozostał. Wcześniej przy chamowaniu gasła a jak jest ten czujnik odłączony to jest ok. Przepraszam że nażucam panu mój problem z autem ale nie mam kogo sie poradzić. jest to możliwe że to problem z elektryką?? Aha obroty trzyma tek na 1100 ale jak sie rozgrzeje to już nie gaśnie ale sie dławi i w trakcie jazdy zapala sie kontrolka wtrysku co wcześniej nie miało miejsca. Pozdrawiam Sandra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 raczej nie ma rady innej jak oddać auto komuś kto dobrze zna się na dieslach, wiem że to może zaboleć kieszeń, ale czasami to ostateczność, a powiedz mi jeszcze skąd Ty jesteś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssandra Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 pomorskie hehe mam jeszcze jedno pytanko bo ten silnik to nie 2.5tds ale 2.5 td 130 konny i teraz pyanie czy na dolocie przed filtrem w tym modelu jest jakis czujnik tęperatury bo są jakieś dwa kable i w kolanku przed filtrem powietrza jest dziurka z tądt to pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 podaj vin to sprawdzimy co tam powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssandra Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 vin napisze tak za godzinke prosto z silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 2 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 hmm z silnika raczej vinu nie weźmiesz... vin jest na karoserii wybity Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Kolezanko mam nadzieje ze wiesz jak wyglada i gdzie jest wtryskiwacz, bedziesz miala wtryskiwacz starujacy to taki z kabelkiem odchodzacym od niego, zobacz w jakim stanie jest kabelek, moze sie gdzies przetarl, dodaj potam zdjecie tego z dziurka i tego z kabelkiem co nie wiesz co to jest i bedzie latwiej, a kontorlka wtrysku moze sygnalizuje ze cos jest nie teges z ukladem wtryskowym lub paliwowym. sprawa elektryczna... pompa wtryskowa sie tak szybko nie zuzywa... w pl centralnej mam speca od dizelkow ale to Cie pewnie nie satysfakcjonuje... dodaj foteczki i popatrz na stan kabelkow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssandra Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Witam to vin WBACC110X0FF41630 . Na chwilę obecną sprawa wygląda tak, Gdy został odłączony pod pedałem hamulca ten czujnik to przestał gasnąć lecz teraz nie ma za to stopu hehe odpala tylko i wyłącznie na dobry dezodorant wtryskiwany w filtr powietrza inaczej nie ma obcji. Bez różnicy czy zimny czy ciepły. Jak odpali to trzyma równo obroty i nie gaśnie w trakcie jazdy już jakiś postęp hehe ale trzyma obroty 1,6 czasami 1,4 a jak coś ją trzaśnie to nawet 0,9 i o co tu chodzi???????? Ale odpalić normalnie nie odpali aha wtrysk sterujący ma kabelki przetarte lecz reaguje normalnie więc zostały zaizolowane. Pozdrawiam i prosze o pomoc Sandra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.