Pierwszak Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Witam wszystkich. Właśnie jestem posiadaczem e46 2.0 150 KM. r. 2003 Trochę przestraszony ale juz pod dużym wrażeniem dziewczyny. Przyszła z niemiec, na liczniku 200 tyś ma oryginał ( sprawdzone w ASO). Na dzień dobry dwumasa i płyny itp. Prawdopodobnie coś jeszcze w zawieszeniu szwankuje bo po 110 km trzęsie kierownicą , 140 km nie jest stabilna na drodze ( pływa) i w czasie jazdy po puszczeniu kierownicy lekko ściąga na prawo. Jeśli możecie mi coś doradzić w sprawie eksploatacji i na co zwracać uwagę byłbym wdzięczny. I jeszcze. Może ma ktoś instrukcję obsługi radia ( taśma magnetofonowa) i compa z nawigacją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Powymieniasz elementy zawiechy tył i przód i będzie gitara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popi_90 Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Ja bym podjechał na stacje diagnostyczną - na rozciągarki i trzepaki - będziesz wiedział na czym stoisz, bo wymiana wszystkiego co może w zawieszeniu stukać to spory koszt sprawdź też geometrie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 (edytowane) Pierwszak instrukcji nie musisz mieć do nawigacji, mogę Ci wgrać język polski w samą nawigację i całe menu radia plus polski głos do nawigacji... Co do pływania i szarpania wyważ koła, zrób zawiechę i problemy znikną. Edytowane 28 Maja 2013 przez Kamcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Pierwszak jaki masz rozmiar opona na aucie? Na początek podjedź na stację diagnostyczną niech Ci sprawdzą luzy w zawieszeniu, jak nie ma to wyważyć koła i geometria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 tak jak wyżej koledzy piszą bo jak nie ma jakiś stuków to może zbieżność zobacz opony na trzepaki to koszt 20-30 zł i będziesz wiedział na pewno co do roboty powodzonka i bezawaryjności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierwszak Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 No wiec tak. Amortyzatory ok, wyważyłem koła i ok. A do roboty jeszcze - wymiana sprężyn ( jedna pęknięta ) i tulei pływających z tyłu. Samochód podczas hamowania ( nie zawsze głównie na zimnych hamulcach ) ciągnie w lewo Coś stuka w prawym przodzie ale nie można ustalić co. Jak to wszystko zrobię to jadę na zbieżność i zobaczę. Już poszło 4 tyś a końca nie widać. Mam nadzieje, że to będzie koniec wydatków. 15 tys dałem 5 włożę - no cóż BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierwszak Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Przepraszam - podczas hamowania ciągnie w prawo i po puszczeniu kierownicy tez ściąga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Właśnie jestem posiadaczem e46 2.0 150 KM. r. 2003 15 tys dałem 5 włożę - no cóż BMW No jak dałeś 15 to nie dziw się, że 5 musisz włożyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Jak ciągnie w prawo to geometrie i zbieżność trzeba ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 hehe 5 kola to jest kropla w moczu - kasa leci na fure jak szalona i ostatnio tak sobie podliczylem wazniejsze sprawy ktore zrobilem w niej to prawie 20 kola w pare miesiecy - szerokosci i nie zalamuj sie ,bedziesz pan zadowolony :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 w tym roczniku to i powyżej 20tysi chodzą tak że 5tyś włożysz to jeszcze nie tracisz chciałeś tanio kupić to kupiłeś :lol: przynajmniej wiesz co napewno będzie zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Co do ściągania w prawo, sprawdź po przejechaniu paru km czy prawe przednie koło sie nie grzeje (dotknij śrub). Ostatnio robiłem koledze zacisk w prawym przednim kole (bmw), bo się zatarł i ciągnęło go w prawo. Robiłem już kilka takich przypadków, a także zatkany przewód hamulcowy gumowy(lubi spuchnąć i nie przepuszcza płynu z powrotem). Co do stukania w zawieszeniu przód, zależy w jakich momentach stuka. Na dziurach zwykle łącznik stabilizatora, sworzeń, tuleje, przy skręcie łożysko amortyzatora. Ciężko zgadnąć nie wiedząc jaki to dźwięk i w jakich warunkach się pojawia. Ustawienie zbieżności tylko po usunięciu wszelkich luzów w zawieszeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierwszak Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Stuka na kostce to takie drgania rezonansowe, furczenie. Myślałem , że to amortyzator ale po badaniu wyszło , że jest ok. Będą majstry szukały chociaż nie wiedzą co to. Może znacie dobrych fachmanów od zawieszenia? I proszę może ktoś podeśle mi polska instrukcję o obsłudze tego kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 29 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 No jak dałeś 15 to nie dziw się, że 5 musisz włożyć Dokładnie. Ja za swoją będę wołał przynajmniej 3 dychy a to i tak z dużą stratą, a też mam 2003 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierwszak Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Myślę, że ta moja nowa pani nie jest taka zła. No wiadomo po 10 latach nie ma chyba samochodu któremu nie trzeba wymienić głównych podzespołów o ile ktoś kocha samochody a ja je kocham. Myślę, że naprawdę trzeba się naszukać aby kupić w miarę, powtarzam w miarę dobry samochód i to nie ważne jakiej marki. To jest mój trzeci kupiony od handlarza samochód. Gdybym policzył ile musiałem włożyć kasy w każde auto , żeby się cieszyć z jazdy to pewnie bym już nigdy nie kupił samochodu. Ale cóż. Trzeba je kochać i płakać. Chciałbym dożyć czasów, w których ktoś kto sprzedaje samochód nie wciska Ci szrotu i nie chce Cię oszukać. Piękne marzenie co? Mnie na kolana rzuciła cisza w BMW.160 km/h i cicho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 29 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 I proszę może ktoś podeśle mi polska instrukcję o obsłudze tego kompa Nie widziałem jeszcze polskiej instrukcji obsługi komputera w E46, jedynym chyba ratunkiem, jeśli nie ogarniasz o co chodzi jest wgranie PL menu do niego. Tak jak Ci pisałem mogę Ci to ogarnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierwszak Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Dobrze dziekuję. Tylko ile to kosztuje? Na razie skupiam sie nad doprowadzeniem Pani do stanu zadowalajacego mnie. W poniedziałek wymieniam spręzyny tył, tueje pływajace i łącznik z lewej strony przód. Potem zbieżność i mam nadzieję , że to koniec. Mam jeszcze jedno pytanie. Wskazanie kompa VERB 1 i VERB 2 - co to jest? I dlaczego średnie spalanie na kompie jest aż o 2 l mniejsze od rzeczywistego przy dystrybutorze? Tego nie łapię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 29 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Komputery w BMW często kłamią. Zadzwoń do mnie, numer znajdziesz tutaj: Kodowanie i diagnostyka samochodw marki BMW/MINI a na pewno się dogadamy tak, że będziesz zadowolony. VERB1 i VERB2 to są dwa spalania średnie (każde możesz niezależnie skasować, aby naliczało się od nowa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 29 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 No właśnie Kamcio, a jak te wskazania skasować - muszę INPE zapodać czy jest jakaś inna metoda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 29 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 klikasz prawym pokrętłem i dajesz "przelicz", VERB1 kasujesz z OBC lub właśnie poprzez "przelicz" a VERB2 tylko poprzez "przelicz" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 29 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Dzięki wielkie szefie ale szczerze to nie kumam, a w mojej e39 2002 r. tak samo jak w e46? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Dzięki wielkie szefie ale szczerze to nie kumam, a w mojej e39 2002 r. tak samo jak w e46? Odezwij sie do mnie na PW nie będziemy robić syfu w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierwszak Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 No i mam diagnozę mojej Pani. Wymiana wahacza lewego, wymiana sprężyn tył, wymiana tulei pływających, wymiana tulei wahaczy przednich, wymiana drążka przód. Potem ustawie zbieżność i mam nadzieję, że pływanie ustąpi. I będę się mógł cieszyć jazdą. Wymontowałem klapki gaszące w kolektorze i trzepie budą podczas wyłączania silnika. Widziałem, że można wstawić przepustnicę z EGR od innego modelu BMW i po problemie. Może ktoś podzieli się ze mną swoim doświadczeniem w tej sprawie. Czy to działa i jak te zrobić bo szkoda mi nowego sprzęgła i poduszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 1 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Wyjmowałem klapki w kilku M47N i nigdy nie trząsło aż tak budą, żeby było to odczuwalne. Można zamontować EGR z klapą gaszącą z E60 (odpowiednio przerobiony), odezwij się do "Krzysiek669" a pewnie Ci podpowie co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.