stoker83 Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Witam wszystkich! mam następujący problem z autkiem, nie jedyny, mianowicie telepie autem tak jakbym ruszał z 4ki, nasila się to w korkach bądz po intensywniejszej jeżdzie kiedy dodaje więcej gazu problem ustępuje. Domyślam się to początek końca sprzęgła albo jakiegoś jego komponentu, pytanie moje takie co jest do wymiany, za czym mam zacząć sie rozglądać, ewentualnie co polecacie i jaki powinien być tego koszt, dodam że sprzęgło się nie ślizga jak dodam gazu i gwałtownie puszczam sprzęgło to łapie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 poduszki silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoker83 Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 rok temu był wyciągany i wyglądały bdb, w jakiś prosty sposób mogę sprawdzić ich stan ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Przy odpalaniu i gaszeniu silnik telepie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoker83 Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 nie nic takiego nie zauważyłem, jest wyczuwalne telepanie w pewnym zakresie obrotów, tzn gdybym chciał bez gazu ruszyć to trzęsie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 miałem podobne objawy w e39 530d czyli niski zakres oborotów to budą telepało, im większe rpm wibracje słabły, po wymianie poduszek jak ręką odjał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoker83 Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 hmm czyli to nie musi być sprzęgło? z tym że problem się pogłębia po rozgrzaniu/intensywnej jezdzie, albo w korach, w ogóle kapryśna ona jest ostatnio, wypada którys cylinder i to też po zagrzaniu dopiero wystepuje, więcej gazu dodaje i pomaga a czasem taka zamulona na nie wiadomo ilu cylindrach się toczy ociężale... może to jakis związek ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 poduszki silnika ? Kosa dobrze ci radzi. U Edki w compakcie dawalem reke, ze sprzeglo umiera bo objawy identyczne jak twoje. I bym byl juz bez reki. Padly poduszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 gdybym chciał bez gazu ruszyć to trzęsie jesli tylko przy ruszaniu to raczej stawiałbym na sprzęgło, docisk zwichrowany? Jak wypada któryś baniak przy mocno nagrzanym spróbuj podmienić wszystkie cewki, albo każdą po kolei. Świece zmieniałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoker83 Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 tak, wymieniałem, świece ngk mają jakieś 4- 5tys, lpg brak, więc nie jest żle, te cewki podmienię i zobaczę wtedy, a jeśli chodzi o drganie to też bym obstawiał ten docisk, mogę tylko to wymienić, czy jest szansa że reszta jest ok czy musze cały zestaw wymieniać, pytam bo tego jeszcze nie miałem okazji robic, no i jak z kosztami? czego się spodziewać? aha no i jeszcze pytanko takie czy cewki z 323 bedą ok na podmiankę ? bo do takich mam dostep? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Jak byś rozebrał to zobaczysz w jakim jest stanie reszta. Koszty, raczej poniżej 1tyś.zł, nie orientuje się teraz. Cewki we wszystkich M50 są takie same, czy to 2.0 czy 2.5, będą pasować z 323 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 (edytowane) Przyczyn może być parę: zużyte koło dwu masowe, cewki, tzw. lewe powietrze wynikające z pękniętych lub nieszczelnych przewodów, świece Edytowane 27 Maja 2013 przez tomasso12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 zacznij od cewek jak masz dostęp bo najtaniej potem poduchy jeżeli jesteś pewien braku nieszczelności na dolocie na koniec zostaw sobie zmartwienie sprzęgłem dwumasem bo tutaj koszty już duże ja za komplet dwumas i sprzęgło saksa chyba dawałem 2,5 tyś jakieś 3-4 lata temu teraz to niewiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoker83 Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 buu to dużo tyle sie nie spodziewałem, ale poduchy chyba nie bo na "zimno"nic sie nie dzieje, w ogóle dopóki nie złapie temperatury to tym autem całkiem miło sie jezdzi, a jak sie zagrzeje to :drool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 jak się zagrzeje co to znaczy ?? wskazówka w pionie ?? bo może faktycznie masz gdzieś lewe powietrze i na ssaniu idzie a potem głupieje może pod kompa go najpierw podepnij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoker83 Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 w pionie idealnie, akurat to jest ok, visko, pompa z metalowym wirnikiem, termostat, chłodnica, płyn wszystko nie tak dawno wymieniane, z tym kompem to nie tak łatwo we Wrocku ciężko z tym mało kto potrafi sie połączyć, umawiałem się z kolegą grzesiek2304 ale ciągle cos mi wypada, trzeba będzie podjechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarosw Opublikowano 1 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Witam! Mam ten sam problem z szarpaniem sprzęgła jak sie stoi w korku już jakiś czas, telepie że aż dyfer z tylu słychac. M40 1.8i .Obstawiam na tarcze sprzęgła co sie krzywi od temperatury i wtedzy "bierze" krzywo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.