Klaudii Opublikowano 25 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Witam:lol: mam problem z układem kierowniczym w 318d. Drążki są wporządku, nie ma wycieku, tylko podczas jazdy na nierównosciach pojawiają sie stuki i bicia, które z czasem sie nasiliły i dzieje sie tak przeważnie przy skręcie. Proszę o pomocbmw_0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 25 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Jedź na stacje diagnostyczna. Sprawdzę co co ma luzy i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 25 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Jednak coś nie jest tak. Masz jakiś luz w zawieszeniu, jak wyżej podjedź na dobre szarpaki i wyjdzie szydło z worka. Możliwości może być wiele, a bezsens wymieniać całe zawieszenie łącznie z amortyzatorami i poduszkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 25 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 e tam szarpaki,nic nie zastąpi kumatego mechaniora z breszką w łapie,szrpaki nie wszystko pokażą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 25 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Każdy sposób jest dobry, większość szarpaków na stacjach diagnostycznych nadaje się w buty. Mam gościa , który ma sprzęt ściągnięty z Niemiec po paru modyfikacjach, koła auta spina specjalnymi łapami i daje wycisk na boki, w górę w zawieszeniu. Jego sprzęt jeszcze mnie nie wyprowadził w pole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.