tomasz38& Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Witam wszystkich na forum. Mam duży problem ze swoim autem tj 318TDS M41.Wzesniej falowały mi obroty,ale zapalał w miare dobrze.Teraz mam problem,ze jest problem z zapalaniem,a na wolnych obrotah mi gasnie.Mam pytanie czy to zwiazane z pompą wtryskową czy nastawnikiem pompy.Szukam kogos kto zna sie na rzeczy.Z góry dziekuje za pomoc w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 ale jak się rozgrzeje to jest dobrze czy nie bo ja u siebie jak mi falowały obroty to okazało się że 1 świeca padła 2 na wykończeniu na ciepłym silniku działał super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz38& Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Jak sie rozgrzeje to tez faluje na wolnych obrotach.Wczesniej nie gasl teraz gasnie i jest problem z odpaleniem rozrusznikiem.Na zaciag odpali szybko.Tak jakby mial za male obroty.Nie mam pojecia od czego to moze byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 .Na zaciag odpali szybko nie wolno diesla odpalać na hollolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz38& Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Wiem,ale nie miałem wyjscia.co mialem zrobic na trasie 180km od domu?Teraz nie wiem od czego zaczac naprawe.Podłączał u mnie w miescie mi pod komp.jeden z pompiarzy i stwierdziłze za mała dawke ma na wejsciu 0,7.Twierdzil ze ma miec okolo 7,0.Cos chyba z nastawnikiem nie znam sie absolutnie na tym.Stad moja prosba o pomoc.Co z tym fantem zrobic czy załatwic sobie uzywana pompe z nastawnikiem czy gdzies zwiekszyc dawke paliwa.Na obrotach jest normalnie i dobrze sie zbiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Niech ktoś kumaty sprawdzi ciśnienie na pompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Na zaciag odpali szybko Kolego, to nie era fiiatów i polonezów z końca lat 90-tychlolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Wracając do tematu to powodem może być pompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 skoro pompiarz stwierdził że za mała dawka to dlaczego nie ustawił??? :bag: jedź do ogarniętego pompiarza niech ustawi dawkę paliwa i początkowy kąt wtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz38& Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Dzięki wszystkim za podpowiedzi.Zaprowadziłem do kumatego gościa który siedzi w tds.Zregenerował mi nastawnik pompy i poustawiał dawkę paliwa.Auto chodzi równiutko i pali od strzała.Koszt 500zł.Dał gwarancję na to.Pozdrawiam wszystkich.uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 1 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 najważniejsze że dał gwarancję obyś nie musiał jej używać bezawaryjności życzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.