rodzeeer Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 WItam . Przyprowadziłem dwa dni temu bmw e 34 2.0 v 12 129 koni . I dziś zdarzył się problem . Jechałem na gazie ładnie pieknie nic nie szarpała nagle zaczeło coś strasznie stukać w koletkorze co to może być , jest to zwiazane z instalacją gazową czy miał ktoś taki problem ? Odpali nie ma az takiego kopyta jak powinna i ledwo co chodzi na wolnych obrotach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Jak dobrze Cię zrozumiałem silnik jest na zwykłych zaworach, nie na hydraulice. Zajrzyj do zaworów, zwal dekiel i popatrz, może któryś zawiesił się 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodzeeer Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Silnik jest identyczny jak tutaj na tej aukcji http://tablica.pl/oferta/bmw-silnik-e34-2-0-130km-tarcze-tyl-po-przetoczeniu-CID5-ID1bYI5.html#e849dbba91 z z kolektora dziwne stuki wychodzą jechałem normalnie dynamicznie sie zbierał i nagle coś pykło i tak zostało . Dzień wcześniej jezdziłem to kazdy sie pytał co mi tak cyka nie miałem pojęcia myślałem że tak ma być i nie wiadomo co tu zrobić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Tak jak tomasso12 pisze. Zdejmij pokrywę zaworów i pooglądaj krzywki zaworowe. Zajmie Ci to kilka minut. Oby tylko krzywki były całe :lol: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodzeeer Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Żeby dojść do zaworów nie trzeba zdejmować kolektora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodzeeer Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Pytanie do was . Cieżko w tym modelu wymienić olej w silniku i najlepiej na jaki ? i gdzie sie znajduję filtr oleju . Nie dziwcie się ale jestem kompletnie zielony w temacie bmw . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 m20 i stuki :?::lol: - puk puk ! -kto tam ? - panewka ! lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Panewki raczej bym wykluczył.Dekiel od zaworów można zdjąć bez demontażu kolektora itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodzeeer Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Gdyby to panewki były to nie czasem by spadło cisnienie itp ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 kolego rodzeeer w przeciwieństwie do poprzedników piszę z doświadczenia,a nie teoretyzuje :bag: dawno temu jak jeszcze wiedziałem jedynie jak odkręcić koło,też w mojej m20 stukało coś w kolektorze,tak myślałem.Koniec końców jednak coś wylatało na 6 garze:drunk:,nie żebym zło wieszczył,ale bądź przygotowany na najgorsze :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodzeeer Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Takie buty że dzisiaj wracałem nim do domu zaczeło sie kopcić za mną zaczął sie gotować i olej na bagnecie zrobil sie bardziej bialy . Co wnioskujecie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodzeeer Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 (edytowane) Każdą swiece wykręcałem wyszło że dwie pierwsze swiece od kabiny były całe czarne zarzygane i tym podobne ... Na zimnym szybko odpala . na ciepłym juz ma bardzo ciężko . Odkreciłem dekielek od zaworow z gory niby wszystki pracują ale tak jakby z zaworow to sie kopciło . Płyn w chłodnicy nie ubywa a ni nic , Olej sie zrobił troche bardziej pod kolor kremowy ? wie ktoś coś na ten temat ? Edytowane 20 Maja 2013 przez rodzeeer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 20 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Nie zła zagadka, ale białe mazidło w oleju świadczyć może o wycieku płynu do oleju. A pompę wody dobrze obejrzyj, może ona klęka, stąd dziwne stuki, a teraz ewentualny wyciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 zaczeło sie kopcić za mną zaczął sie gotować i olej na bagnecie zrobil sie bardziej bialy dodając do tego Twoje "stuki" które można określić jako swego rodzaju cykanie obstawiłbym uszczelkę pod głowicą. Na jaki kolor dymi? Wałek rozrządu jest cały? Jak ją odpalisz, zagrzejesz to sprawdź czy węże idące do chłodnicy są bardzo twarde. Ile km zrobiłeś od tego zdarzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodzeeer Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Zrobiłem może 10 km maksymalnie byle by dojechać do domu i na gazie odpali to kopci na bialo z tłumika plus to gdy sie odkreci korek od wlewu oleju to sie kopci zdejmowalem pokrywe od zaworow i niby kazdy zarow chodzi ale stukanie pochodzi wlasnie z klawiatury . Zapomnialem dodac gdy zaczelem nia jezdzic w pierwszy dzien bylo ze odpalilem ja dalem gazu i byl strzal tak jakby w filter powietrza i pozniej jechala a nie raz strzelila i gasla . A teraz wgl nie strzelila i zeczelo pukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 w przeciwieństwie do poprzedników piszę z doświadczenia,a nie teoretyzuje Nikt tu nie teoretyzuje, próbujemy pomóc koledze. A wracając do tematu to skoro stuki dochodzą z klawiatury może wytarł się wałek , zawór będzie pracował nie wydajnie, stąd strzelanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodzeeer Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Wymieniłem dzisiaj olej + filtry zapaliła dalej coś cyka w kolektorze . Gdy chodziła zdjełem dwie fajki od świec które wcześniej były zalane i ona dalej chodziła . I zgasiłem i już nie odpala ani na benzynie ani na gazie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodzeeer Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Ma ktoś schemat ustawienia rozrządu na pasku do e 34 2.0 12 v będe wdzięczny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Na kołach powinny być nabite oryginalne znaki, ustaw wg nich, nie sugeruj się znakami, które ktoś wcześniej namalował. Jeśli wcześniej nikt nie majstrował przy kołach powinno działać prawidłowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodzeeer Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 powykrecałem ostatnio wszystkie świece i jedna z nich wyglada tak .... [/img] [/img] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 3 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Stan na dzisiaj to stukanie można tłumaczyć tym,że odpadła Tobie elelktroda ze świecy zapłonowej razem z kawałkiem gwintu i tarabani w komorze silnika. Możliwe,że ten kawałek zniszczył gładź,tłok,zawory moze podpierać. Podciśnieniem wyjmij ten kawałek z cylindra przez otwór po świecy. Kolor też nieciekawy jest-płyn(petrygo?)chłodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Jak olej kremowy to prawie na 100% płyn Ci do niego ciśnie. Nie wiem, czy jest możliwość, żeby paliwo się przedostawało do chłodnicy. To by wyjaśniło brak ubytków chłodziwa. Sprawdź jak wygląda płyn, czy nie jest tłusty. Czy nie widać w nim tłustego? Obwąchaj bagnet, obwąchaj wyrównawczy. Może to też problem ze złym odpowietrzeniem auta? A skąd go przyciągnąłeś, z Niemiec czy z Polszy? Wygląda to tak jakby ktoś doktora wlał i chciał problem pchnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodzeeer Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Okazało się że silnik wgl nie ma cisnienia praktycznie wgl srednia to od 3 do 4 maksymalnie . Co powiecie na kupno silnika 2.0 130 km przebieg 180 tyś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Zależy od stanu, 180 tys. w tym silniku troszkę mało, ale cuda się zdarzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.