pawlo19 Opublikowano 18 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Witam.Koledzy mam taki problem który mnie bardzo denerwuje przy jeżdzie moją bunią.Mianowicie drgania samochodu zaczynają sie przy 60 km/h i przy tym dziwny szum pochodzący z tyłu samochodu.Naprawę zaczołem o wału łożysko podporowe nowe,wał wyważony ,przegób gumowy wału wymieniony ,koła wyważone i ,zawieszenie tył bez żadnego luzu mimo to drgania nadal występiują.Pomużcie nie mam pojęcia co może wywoływać te drgania.Nie jestem pewien do łożyska w dyfsze na wałku atakującym ma lekki luz ale podkreślam minimalny.Czy drgania mogą powodować puosie,lub łożyska kół.Jeszcze raz proszę o pomoc nie wiem co robić możę ktoś z was spotkał sie z takim problemem.Dodam jeszczę że mam silnik 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 18 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 a oponki?nie wyząbkowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo19 Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 opnki funkiel nowe ,dodam że takie same drgania występuą na zimowych oponach kupionych w tamtym roku na zimę kture śa na stalowych felgach i to samo jest na letnich oponach kupionych miesic temu tylko że te są na alusach myślę że opony nie mają tu nic wspulnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo19 Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 myślę jeszcze o łożyskach kół ale nie wiem czy to dobry trop dzisiaj sprawdzałem zero luzu już naprawdę nie wiem gdzie szukać usterki pomóżcie plisssssssssssss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 18 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 co do szumu to sprawdzałeś czy jest olej w dyferencjale?,bo u mnie tak było dolałem i jest ok,a jeszcze w innej bmw_0 to tylko pomogła wymiana dyfra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo19 Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 olej jest sprawdzałem jest stan w skrzyni to samo stan oleju idealny żadnych wycieków ani z dyfra ani ze skrzyni według mnie pozostają łożyska tylko kture jak nigdzie luzów nie widzę czyba że macie koledzy inne pomysły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 18 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 z łożyskiem nie pomogę bo u siebie też nie trafiłem w którym kole szumi byłem pewny że prawe a po wymianie okazało się że jednak lewe i musiałem dokupić drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 18 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Zużyte łożyska kół na ogół wywołują wibracje nawet podczas kręcenia kołem na podnośniku. Ja sprawdzam w ten sposób, że jedną ręką łapie za amortyzator lub sprężynę a drugą ręką ile sił wprawiam koło w ruch i wtedy na wspomnianej sprężynie tudzież amortyzatorze pojawiają się drgania. 90% łożysk tak sprawdzonych było trafione, w 10% trzeba było wymienić drugie bo szumiało ale mniej dlatego było trudno wyczuć. Miłego sprawdzania bmw_2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Najczęstszą przyczyną drgań są zużyty przegub pomiędzy wałem a skrzynią, łożysko podpory wału, nie wyważone koła, rozklekotane zawieszenie i amory i zużyta maglownica-wiem, lista długa. W swojej e39 też praktykowałem co bije, koła i fele zarzuciłem nowe, zawiecha, podpora wału i przegub wału nowy i dalej biło. Dopiero regeneracja magla załatwiła problemhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo19 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 u mnie ewidętnie drgania pochodzą z tyłu samochodu jutro sprawdzę te łożyska metodą streetracera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 U mnie też wydawało mi się, że drga z tyłu, ale myliłem się. Drgania przenoszą się na całą budę. Miałem zużyty magiel, a co najdziwniejsze nie drgała mi kierownica i tu jest pytanie dlaczegopytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo19 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 u mnie jest faktycznie lekki luz na maglownicy myślisz że to jest przyczyna drgań? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Może być, w warsztacie, w którym serwisuję auto powiedzieli, że lekki luz na maglu nie może być powodem drgań karoserii. Czytałem wiele postów i w końcu postanowiłem jechać do innego warsztatu, który wprawdzie nie jest autoryzowany, ale głównie naprawiają BMW, Mietki, Audi i VW. I tam koleś powiedział, że to magiel, dałem 800 pln za regenerację z gwarancją i jak ręką ujął. Jestem zadowolonym klientem, BMW jak z salonuhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo19 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 a znacie jakiegoś dobrego mechanika z Krakowa lub okolic który by mi to zdiagnozował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo19 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 znalazłem jeszcze jeden lekki luz na skrzyni biegów może to ona powoduje te drgania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Poduszka skrzynipytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo19 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 poduszki wymienione na nowe więc to też odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Niezła zagadka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 jak jesteś pewny że z tyłu to lewarek koło do góry i rozpędź ja do 60 km/h i ja nawet stetoskopem słuchałem szpery pewnie niemasz to możesz jedno koło tylko podnieść wszystko masz wtedy dostępne z drugiej strony koło sobie zaklinuj i ewentualnie podbuduj autko co by nie zjechało z lewarka ja swoją rozpędzałem tak nawet do 100km/h jedna strona potem druga strona u mnie to była tarcza hamulcowa akurat 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo19 Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 w sobotę będe sprawdzał w tygodniu do pużna pracuje napewno napiszę czy coś znalazłem będe prubował podnieść cały tył do góry i zobaczymy czy coś zobaczę przy prędkości 60 lub 70 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo19 Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 a koledzy macię morze jakiś domowy sposób sprawdzenia czy tarcze chamulcowe nie są pokrzywione proszę o rady jak to sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Ja sprawdzałem u siebie trochę dziecinnym sposobem. Do zacisku hamulca przymocowałem mazak, który niemal dotykał tarczy, następnie delikatnie ręką zakręciłem nią. W miejscu, gdzie mazak nie dotyka, lub pokaże zgrubioną linię masz wykrzywienie. Najczęściej tarcze krzywią się bliżej zewn. krawędzi, więc najlepiej tam wykonać test. Sposób ściągnięty z jednego z serwisów BMW w Warszawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 24 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 a co z maglem bylo nie tak ze drgania byly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 25 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 a co z maglem bylo nie tak ze drgania byly? Jeśli chodzi u mnie magiel miał delikatny luz wyczuwalny przy ruszaniu kołami na podnośniku. Dopiero jego regeneracja zażegnała bicie w kabinę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo19 Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 koledzy samochód naprawiony okazało się że przegób pułosi był zapieczony tak że nieszło go ruszyć wymieniłem całą pułoś i autko jak nowe dzięki wszystkim za porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.