Bromba Opublikowano 15 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Hej,wie ktoś może,gdzie znajduje się przekaźnik od sond lambda?Notorycznie wyskakuje mi błąd na dwóch sondach,że coś z podgrzewaniem.Trochę dziwne,żeby od razu padły dwie,więc szukam jakiegos wspólnego mianownika.A może macie pomysły,czemu tak jest? Silnik to 2,5 1998 rok z gaziwem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 15 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Zapewne w komorze w skrzynce tam gdzie reszta przekażników chyba że u was jest inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromba Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 :cry: toś mi pomógł grzesiek84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Bromba wklej foto błędu... Bo coś czuje,że nic nie padło jedź ustaw mapę lpg w czasie jazdy potem skasuj błąd i zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 15 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 niema przekaźników od sond lambda!!!! sondy dogrzewają się na starcie silnika możliwe że grzałki w nich uwalone lub kable ... sygnał z sondy idzie w wiązke główną a potem do komputera silnika i tamten zbierając dane z wszystkich czujników robi odpowiednią mieszanke do dobrej pracy silnika:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 15 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Dokładnie tak jak mówi Dyziu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 16 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 a czasem lpg nie ma tu nic do powiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Ma jeśli ma źle ustawioną mieszankę będą błędy ! Dlatego pisałem aby wkleiła screena z inpy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys271 Opublikowano 16 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Witam tu są screny z inpy . [ATTACH=CONFIG]25480[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]25481[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Jeśli nie ma gdzieś uwalonych przewodów od sondy pod autem to obstawiam,że sondy do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 16 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Jesli błąd dotyczy tylko podgrzewania sond to w pierwszej kolejności zasilanie tych sond a jesli tam jest ok no to niestety sondy do wymiany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 16 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Ma jeśli ma źle ustawioną mieszankę będą błędy !Dlatego pisałem aby wkleiła screena z inpy... Nie krzycz nie jestem głuchy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas_wrock Opublikowano 17 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Może za ten błąd odpowiada przekaznik od ECU ? I warto go podmienic a pozniej jeszcze raz na kompa. Mi w e34 525i kiedy auto dławiło sie podczas nagrzewania komp wskazywał przekaźnik podgrzewacza sondy, wymina na nową cos poprawiła ale nadal auto wariowało a błąd się powtarzał wtedy po długich poszukiwaniach trafiłem na post innego forum gdzie gosc mial takie same obiawy i podał jaki przekaźnik wymienic po zrobieni tego obiawy ustały, ale za diabła nie wiem za co odpowiadał jeszcze ten przekaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys271 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Problem z sondami zniknął po wycięciu zapchanego katalizatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Uwazaj kolego bo mam ten sam blad, jechalem do Chorwacji i ze strachu wymienilem sonde. Pokasowalem bledy i po powrocie zobaczylem, ze wrocily.. Wtedy podmienilem sondy i blad z prawej pozostal nadal. Mam gdzies uwalony kabel bo innej opcji nie widze. Szkoda kasy na sonde, dziwne, jakby obydwie grzalki Ci padly. Podmienic sond nie mozesz gdyz padly Ci obydwie. Skoluj od kogos 100% sprawna uzywke i zobacz czy blad wrocil. Ja bede wymienial kabel. Jednak ten blad nie jest bledem tragicznym. Sonda pracuje zle tylko jak jest totalnie zimna, czyli pierwsze minuty, pozniej rozgrzeje sie od wydechu i bedzie wszystko w porzadku. Nie zauwazylem, zeby wplywalo to jakkolwiek na prace silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys271 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Jak już wyżej napisałem niema już problemu z sondami błędy po wykasowaniu i przejchaniu kilkudziesięciu kilometrów już nie wyskakują gdzie wcześniej nie można było ich wykasować a jedyną rzeczą którą zrobiliśmy w aucie było pozbycie się uszkodzonego katalizatora niewiem czy to zbieg okoliczności czy katalizator miał na to jakiś wpływ że wywalało błąd sond . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 17 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 A nie dało się np. przepalić kata aby syf się wypalił jak był zatkany i jak to zostało stwierdzone bo to mnie ciekawi ? Kat poszedł na skup? co wsadziłeś zamiast kata ? teraz pewnie masz metaliczny dźwięk przy przyśpieszaniu chociaż w automacie może być mniej słyszalny jak w manualnej :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys271 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Przepalić się nie dało bo rozsypał się w środku na kawałki , auto kręciło się tylko do 3 tyś. i muliło strasznie a że to katalizator stwierdził kolega któr miał tak samo . Zamiast katalizatora wstawiona jest rura no a dzwięk jest inny ale czy metaliczny , raczej nie ale napewno inaczej brzmi , no a kat poszedł na złomo oczywiście za dosyc fajne pieniądze były by jeszcze większe gdyby nie to że część wykruszonego wsadu poszła gdzieś przez tłumik w powietrze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 17 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Ja rowniez sprawdzalem katy podwieszalem wydech i wkladali mi kamere do wydechu, super sprawa, wszystko widzialem. Moje katy jednak sa jak to powiedzial gosciu: "Dam Ci za nie siano jak bardzo chcesz, ale, az szkoda je wyjmowac." wiec wiem, ze mowil prawde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 krzys271 no to już dwie blimki o podobnym brzmieniu mamy w L-ca :drunk: a propo sond może były przegrzane stad ten błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 18 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 (edytowane) A jak się rozsypał to już po zawodach Myślę,że dobry mechanior mógł to stwierdzić na słuch... A zamiast rury można zawsze założyć strumienice itp. Edytowane 18 Czerwca 2013 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.