Kamcio Opublikowano 12 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 4501 4501 (0401) control of exhaust re-circulation P0401 Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected Licznik błędów: 95 Licznik Logistic: 40 1. Umweltsatz Przebieg 160940 km average engine rotational speed 1848.02 rpm coolant temperature 48.12 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 551.40 bar injection volume setpoint without volume offset 7.09 mg/cyc intaken air mass per cylinder 586.05 mg/Hub charge pressure value 1151.99 hPa linearised APP1 7.09 % Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 99.25 % Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 71.68 % Atmospheric-pressure 994.46 hPa 2. Umweltsatz Przebieg 161370 km average engine rotational speed 2316.92 rpm coolant temperature 87.27 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 653.80 bar injection volume setpoint without volume offset 11.42 mg/cyc intaken air mass per cylinder 680.57 mg/Hub charge pressure value 1368.61 hPa linearised APP1 18.11 % Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 99.25 % Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 66.17 % Atmospheric-pressure 984.61 hPa Signal or value below threshold Test conditions not yet fulfilled Error not present now, but already stored Error would cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Kod błędu: 45 01 B2 06 04 01 5F 28 3E DE 43 62 46 12 5D 75 09 7E 5B 65 3F 09 54 89 53 1D 6C 8B 17 7E 54 64 ----------------------------------------------------------------------------------- O co chodzi? Egr wyczyszczony, przyblokowany DIS'em na ile się dało (40mg/stroke). Niczemu to w sumie nie przeszkadza, ale denerwuje widok błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 12 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 wyczyszczony, ale czy działa zawór? może też być wina czujnika choć stawiam na nie działający zaawór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Wymiana, czy naprawa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 12 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 to zależy, sprawdź czy zawór w ogóle się porusza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Jak najprościej to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 12 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 widać po zdjęciu gumowej rury [video=youtube;uMtp9TnKebU] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Na razie wyczyściłem kostkę od czujnika na tej rurze, bo była cała w oleju zobaczymy dzisiaj po trasie, czy błąd powróci, jak nie to trzeba będzie szukać nowego EGR'u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.