Georgii Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Czy ktoś wymieniał licznik w e39 benzyna jak to się ma do działania innego licznika jeśli wtyczki pasują to trzeba go zakodować do całości czy nie ? Drugie pytanie jak ściąga się tą szybkę plexi aby dostać się do wskazówek aby założyć chromowane obręcze na zegary ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Gergii, ja też nad tym pracuję. Podobno są jakieś zatrzaski. W necie znalazłem coś takiego, jeszcze nie robiłem tego z braku czasu, ale czas chyba zacząć robotę. Może coś C i się przyda: Poczytałem sobie wczoraj troche forum i lekko sie przeraziłem.... "nie mozna wyciagnac licznika bez odkrecania kierownicy.. trzeba demontowac przednia szybke i kleic na superglucie" itp. wiec zabralem sie od dzieła: Licznik da sie wyciagnać bez odkrecania kierownicy!!! 1) Bierzemy torxy (gwiazdki) odkrecamy dwie srubki trzymajace licznik od gory 2a) Podwazamy lekko licznik aby wyskoczyl ze swojego orginalnego miejsca.. mozna pociagnac za zaczepy kluczem ktorym wyciagalismy srubki.... 2b) Wypchnąć licznik poprzez otwór po wykręceniu wyłącznika świateł (jedna śrubka od dołu + zaczep u góry) 3) Wypinamy wtyczki... troche gimnastyki .... kazda wytczka ma zawleczke ktora nalezy podniesc do gory!!! jednak rownoczsnie nalezy przytrzymac mala apadke ktora blokuje zawleczke przed przypadkowym otwarciem 4) Wyciagmy licznik... i dziwimy sie ze jest z 95 roku a auto jest z 93 hihihi 5) kluczem imbusowym odkrecamy srubki trzymajce licznik w calosci 6) Zaczynamy lekko i rownomiernie rozsuwac czesci licznika ..czarna obudowe razem z szybka i biala z elektronika ( w razie oporow uzyc sily perswazji wskazniki siedza na wtyk w gniazdach w plytce drukowanej i musza wyskoczyc...) 7) Widzimy cale bebchy licznika (troche bialego plastiku i wystajace "silniczki" z pretami ) 8) szukamy trzech okraglych tulejek na ktorych sa niesymetryczne osiowe blokady uzywajac swoich zdolnosci manualnych nalezy obrocic te blokady o 180 stopni... 9) Wyciagamy delikatnie bebech ze skalami i wskazowkami... 10) Wkladamy ringi (mniejsze ogragle wsuwamy do srodka przez dziury od szybkosciomierza wieksze wkladamy na ukos.....) 11) Zaleznie od wykonania ja kupilem u tego goscia [url http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1340343 ] allegro..[/url] Wykonanie jest naprawde ok a ramki na brzegach sa tak cienkie i wystające ze mozna je zagiac na calym obwodzie po wewnetrznej czesci licznika dociskajac je palcami od srodka..... do zaginania uzywalem zapalniczki BIC`a takiej malutkiej..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 To wsadzanie chromowanych ramek nie jest takie proste A jeśli zmieniłbym cały licznik np. na taki z tego samego roku to trzeba coś kodować itp. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Czy ktoś wymieniał licznik w e39 benzyna jak to się ma do działania innego licznika jeśli wtyczki pasują to trzeba go zakodować do całości czy nie ? Podobno jak inny numer nabity jest z tyłu obudowy trzeba go niestety przeprogramować przebieg i numer vin, ale dokładnie tego nie wiem, bo to tylko z wiadomości z forum. Ktoś kiedyś pamiętam przerabiał ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Myślę,że Grzesiek albo Dirty się wypowiedzą pewnie będą wiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Podobno nie jest aż tak ciężko. Ja spróbuję poświęcić jeden dzień i pobawić się . Ważne, czego obawiam się, żeby czegoś nie połamać. Dlatego muszę wyczekać jak zrobi się dobrze ciepło i plastiki będą bardziej elastyczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Oo to jest dobra myśl czyli może na przyszły tydzień się za to zabiorę bmw_1 również mam skłonności do łamania wszystkiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 również mam skłonności do łamania wszystkiego Witaj w klubiebmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 bmw_2. Dobra jak u Ciebie będzie cieplej to bierz się za licznik,jak u mnie będzie słońce to ja zrobię i napiszę jak na razie przez cały weekend ma padać i być pochmurno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 trzeba kodować,jaki byś nie wsadził,musisz zmienić vin i przebieg,żeby to wszystko miało hulać jak trzeba(ale ten temat grzesiek 2304 ma opanowany,jakby co,pisz do niego,ogarnie ci to bezproblemowo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Dobra jak u Ciebie będzie cieplej to bierz się za licznik,jak u mnie będzie słońce to ja zrobię i napiszę jak na razie przez cały weekend ma padać i być pochmurno No niestety u mnie też pada, a temperatura też nie rozpieszcza. Po prostu trzeba poczekać:sad: Jak przerzucę to dam znać co i jak, tak na przyszłośćkuog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avascik Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Panowie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Kurtka na wacie, a kupowałem ramki Dido Tuning i nie namierzyłem tego filmiku. Na pewno pomoże w pracy. Jeszcze raz dziękihappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 przeca nie trza żadnej szyby ramki wchodzą normalnie od tyły!!!! ani kierownicy ściągać!!!!! wychodzi bezproblemowo.... w e34 było gorzej .... bo była kombinacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Myślę,że Grzesiek albo Dirty się wypowiedzą pewnie będą wiedzieć trzeba zmienić VIN w zegarach bo inaczej będzie świeciła kropka przy przebiegu, no i oczywiście ustawić przebieg taki jak ma byś... wszystko do zrobienia u mnie więc zapraszam Georgi ponownie do jerzmanki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Grześ jak tylko zrobię ramki,a będę wymieniał na inny to oczywiście zagoszczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 12 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 (edytowane) Zrobiło się gorąco wczoraj walczyłem z licznikiem A więc ściągamy dwie listwy lewą i prawą pod włącznikami od świateł i pod włącznikiem halogenów,kierownica do przodu i w dół. Odkręcamy trzy śrubki trzymające ramkę odczepiamy kable od włączników u mnie 4 wtyki,potem sam licznik trzymają kolejne i mamy go na wierzchu...Naciskamy zapadkę i otwieramy klamrę trzymającą wtyczkę w liczniku czynność 2x bo dwie wtyczki Aby dobrać się do licznika polecam 4 sztuki czegoś płaskiego i twardego aby wsunąć pod 4 zaczepy tylko delikatnie bo można połamać obudowę potem wąskimi szczypcami przekręcamy te plastiki w kształcie + jest ich kilka ale zaczynamy od jednego i pociągamy już lekko tak aby się nie cofnął...u mnie każdy trzeba było przekręcić max 2mm aby zgrał się z dziurką w kształcie + i ciągniemy delikatnie aż wyjdzie i jesteśmy w środku. Warto umyć szybkę od środka bo była na niej mgła z racji czasu,potem przedmuchać lekko kompresorem jak ktoś ma bo na zegarach też pyłki były.Ja musiałem wymienić zegary bo jakiś dekiel nakleił białe karcze i nie dało się tego zerwać. Jak Grzesiek pisał po zmianie na inny licznik świeci kropka i przebieg jest inny więc wycieczka zaplanowana bmw_1 Tak wyglądają ramki chromowane są na wcisk i mają taki zatrzask,że trzyma je elegancko,nie zapomnijcie po włożeniu ramek przetrzeć śladów palców bo będzie je widać... Tyle wygląda świetnie i pasuje do reszty chromów na aucie. Ps.Tomasso bierz się za robotę Edytowane 16 Maja 2013 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Grześ dzięki za zmazanie kropy i ustawienie przebiegu bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Grześ dzięki za zmazanie kropy i ustawienie przebiegu luzik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 A poducha się świeci, jakiś problempytanie_bmw Ja niestety jeszcze nie dobrałem się do zakładania ramek, ale bliżej jak dalej ta chwila nadejdzie. Efekt superbmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Poduchę ogarnie się w wolnej chwili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 19 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 I tak trzymaćbmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wydra Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 czy ktoś we wrocławiu zajmuje się ustawianiem licznika bo muszę zmienić na inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 czy ktoś we wrocławiu zajmuje się ustawianiem licznika bo muszę zmienić na inny Prawdopodobnie chodzi o wpisanie VIN i odpowiedniego przebiegu, ponieważ problem jest taki, że ktoś zmienił zegary z dużego na małe OBC i trzeba powrócić do oryginału. Jak się nikt nie znajdzie to tak jak mówiłem mogę pogadać z Grześkiem co i jak się da zrobić, żeby nie jeździć do Głogowa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.