Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Problem z E36


Rekomendowane odpowiedzi

Witka, znajomy ma taki problem w E36 2.5 24v.

Po odpaleniu na goracym silniku auto zaczyna miec nie rowne obroty tj odpala, obroty wchodza na ok 900rpm po czym spadadaja prawie do zera auto nastepnie jakby samo odpala i tak z 3 razy po czym obroty sa OK.

Auto ma nowa sonde lamda NTK, nowe swiece NGK. Ostatnio wymieniana byla cala chlodnica... Na starej sondzie obroty szalaly i spalanie bylo straszne, teraz spalanie jest Ok, na analizie spalin nie wykazuje odstepstw od normy....

Auto ma prawie 300tkm przebiegu, doplot powietrza jest szczelny

Orientuje sie moze ktos jak z tego ustrojstwa wydobyc zawor bocznikowy i gdzie on wogole jest????

I drugie pytanie jak wydobyc z niej elektrozawor sterowania nawiewem bo prawa strona ogrzewania prawie nie grzeje (mam podwojna klimatyzacje reczna)

Gdyby ktoś mógłby coś doradzic byłbym wdizęczny.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odpaleniu na goracym silniku auto zaczyna miec nie rowne obroty tj odpala, obroty wchodza na ok 900rpm po czym spadadaja prawie do zera auto nastepnie jakby samo odpala i tak z 3 razy po czym obroty sa OK.

A sprawdzaliście/czyściliście silniczek krokowy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odpaleniu na goracym silniku auto zaczyna miec nie rowne obroty tj odpala, obroty wchodza na ok 900rpm po czym spadadaja prawie do zera auto nastepnie jakby samo odpala i tak z 3 razy po czym obroty sa OK.

A sprawdzaliście/czyściliście silniczek krokowy ??

To jest na bank silniczek krokowy kolega mial to w e36 316 pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeżeli chodzi o sterowanie klimą/nawiewem, to żeby działała prawa strona należy włączyć w dowolne położenia stronę lewą. jeżeli to nie poskutkuje to pomoże jedynie wymiana (zapowietrzenie mało prawdopodobne0 elektrozaworów. Czyli wymieniasz cały "moduł" sterujący grzaniem ( w komorze silnika przy grodzi, w e-34 jest po stronie kierowcy z węzami doprowadzającymi płyn), lub rozbierasz i wymieniasz same eletrozaworki. Innej rady niet. Elektrozaworki sprawiają, że w kabinie przy włączonym grzaniu słychać lekkie cykanie. otwierają się i zamykają, żeby puszczać "płyn do kabiny". Są tam takie iglice które z wiekiem ulegają zatarciu/uszkodzeniu. I podobno ważne jest by mieć włączony nawiew na nogi, bo gdzieś po stronie kierowcy jest czujnik temp, który ustala prawidłową temp.

Pozdrówka i ..........ciepełka w buuuni :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...