Bob Opublikowano 19 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Witka, znajomy ma taki problem w E36 2.5 24v. Po odpaleniu na goracym silniku auto zaczyna miec nie rowne obroty tj odpala, obroty wchodza na ok 900rpm po czym spadadaja prawie do zera auto nastepnie jakby samo odpala i tak z 3 razy po czym obroty sa OK. Auto ma nowa sonde lamda NTK, nowe swiece NGK. Ostatnio wymieniana byla cala chlodnica... Na starej sondzie obroty szalaly i spalanie bylo straszne, teraz spalanie jest Ok, na analizie spalin nie wykazuje odstepstw od normy.... Auto ma prawie 300tkm przebiegu, doplot powietrza jest szczelny Orientuje sie moze ktos jak z tego ustrojstwa wydobyc zawor bocznikowy i gdzie on wogole jest???? I drugie pytanie jak wydobyc z niej elektrozawor sterowania nawiewem bo prawa strona ogrzewania prawie nie grzeje (mam podwojna klimatyzacje reczna) Gdyby ktoś mógłby coś doradzic byłbym wdizęczny. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 20 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 co do obrotów to nie wiem,ale w moim e-36 2.0 24v z grzaniem jest to samo,prawa wcle nie grzeje i nie wiem co robic.a u mnie są 2 pokretła z ustawainiem temp.i wokól niego tylko stopnie temp.jak ustawie na max oba to lewa na kierowce to ciepłe ale na pasażera to lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Po odpaleniu na goracym silniku auto zaczyna miec nie rowne obroty tj odpala, obroty wchodza na ok 900rpm po czym spadadaja prawie do zera auto nastepnie jakby samo odpala i tak z 3 razy po czym obroty sa OK. A sprawdzaliście/czyściliście silniczek krokowy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 21 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Po odpaleniu na goracym silniku auto zaczyna miec nie rowne obroty tj odpala, obroty wchodza na ok 900rpm po czym spadadaja prawie do zera auto nastepnie jakby samo odpala i tak z 3 razy po czym obroty sa OK. A sprawdzaliście/czyściliście silniczek krokowy ?? To jest na bank silniczek krokowy kolega mial to w e36 316 pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 A kolegę TDSerka to zdaje się widziałem wczoraj koło polibudy na wybrzeżu Wyspiańskiego po 16-stej :mrgreen: (sorka za offtopa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 21 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 A kolegę TDSerka to zdaje się widziałem wczoraj koło polibudy na wybrzeżu Wyspiańskiego po 16-stej :mrgreen: (sorka za offtopa) jechalem na zajecia w tym korku hehe pozdro powodzenia w rozwiazaniu tego problemu pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 21 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 dizęki za pomoc bmw_beer [ Dodano: 21 Grudzień 06, 15:23 ] W którym miejsuc znajduje się silnik krokowy w tym bmw? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 21 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 zawalony krokowy podejrzewam.Znajduje się pod kolektorem dolotowym- naprawde kiepskie dojście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Dzięki chłopaki bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu80 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 mam ten sam problem w mojej e36 2.0 24v i stąd pytanko jak wyczyścić ten silniczek krokowy??? <bmw> proszę o radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoCureK Opublikowano 9 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Jeżeli chodzi o sterowanie klimą/nawiewem, to żeby działała prawa strona należy włączyć w dowolne położenia stronę lewą. jeżeli to nie poskutkuje to pomoże jedynie wymiana (zapowietrzenie mało prawdopodobne0 elektrozaworów. Czyli wymieniasz cały "moduł" sterujący grzaniem ( w komorze silnika przy grodzi, w e-34 jest po stronie kierowcy z węzami doprowadzającymi płyn), lub rozbierasz i wymieniasz same eletrozaworki. Innej rady niet. Elektrozaworki sprawiają, że w kabinie przy włączonym grzaniu słychać lekkie cykanie. otwierają się i zamykają, żeby puszczać "płyn do kabiny". Są tam takie iglice które z wiekiem ulegają zatarciu/uszkodzeniu. I podobno ważne jest by mieć włączony nawiew na nogi, bo gdzieś po stronie kierowcy jest czujnik temp, który ustala prawidłową temp. Pozdrówka i ..........ciepełka w buuuni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.