saneczek Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Witam Jadąc dwa dni temu w nocy, nie zauważyłem zmiany nawierzchni na drodze. Z prędkością około 30 km/h wjechałem w spad asfaltu - (wymiana starego asfaltu na nowy). Po tym wydarzeniu pojawiły się stuki w tylnej części samochodu (tak jak by "coś o coś" obijało) - wydaje mi się, że po stronie tłumika, co najważniejsze stuki pojawiają się gdy na drodze są jakieś nierówności - kanał, dziury. Na początku myślałem, że coś z tłumikiem, ale wszedłem pod samochód i wydaje się być wszystko na swoim miejscu. W przyszłym tygodniu wybieram się oczywiście do mechanika w celu zdiagnozowania usterki. Wiem, że przez internet jest trudno doradzić, ale może macie jakieś pomysły lub domysły co to może być i z jaką kwotą to się łączy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 pobujaj tłumikiem zobacz czy on o nic nie uderza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saneczek Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Tłumik o nic nie uderza, twardo "stoi" na swoim miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeelDy Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 mam to samo kolego takie metaliczne skrzypienio-postukiwanie ?? tlumik sztywno stoi zawias tez chlopacy pisza ze to moze byc cos z dyfrem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 a amory suche? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Sprężyny sprawdź, może któraś poległa lub powypadały gumy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roso89 Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Tez tak miałem wpadłem w dziure tylnym lewym kołem Miałem wybity amor z kielichu. Wyciągnij dywaniki z bagażnika i sprawdzi tam czy nic się nie stało. Też mi nawalało i nie wiedziałem co to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saneczek Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 a amory suche? Suche. Znajomi mi doradzili abym się wybrał na "szarpaki" do stacji diagnostycznej. Tak też uczynię i może dowiem się czegoś więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Ja też obstawiam sprężyny - miałem takie objawy kiedyś i okazało się że jedna pękła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saneczek Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Witam ponownie. Byłem na tzw. szarpakach u diagnosty. Diagnosta stwierdził że do wymiany jest tuleja przednia - tylniego wahacza oraz mocowanie górne amortyzatorów tylnich. Ile może kosztować u mechanika taka naprawa - sama robota. Części chciałbym kupić sam i stąd moje pytanie jakie części potrzebuje ? Na pewno tuleja przednia wahacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 kupno części zostaw dla mechanika ....... ja np nie lubie jak ktoś mi przynosi cześci i prosze wymienić..... wole sam zamowić i wiem że bedą pasować..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saneczek Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 W takim razie jak kształtuję się cenowo cała operacja (części + robota) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 12 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 czesci to ni powiem ...... ale robota to od 250zł w góre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 13 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Jeśli umiesz trzymać klucze i masz jakiekolwiek zdolności manualne to wymiana górnych mocowań amortyzatorów tylnych jest banalnie prosta - najwięcej pracy aby się do nich dostać (plastiki, tapicerka) jeśli chcesz zaoszczędzić trochę $ to możesz zrobić to sam a z tuleją jechać do mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saneczek Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Wydaje mi się, że nie dam rady a nie chciałbym czegoś spieprzyć :bag: Mam nadzieję tylko że cała naprawa nie przekroczy granicy 500 zł.. oby Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.