Olcia990 Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Witajcie,mam pewien problem: przy zmianie biegów 1,2,3 za każdym razem słychać głuchy stukot dochodzący z tyłu auta.Co zmiana biegu,to stukot.Od razu mówię że nie jest to wina gumowych łączników-było sprawdzane.Czy ktoś z was miał podobny problem ,i wie co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Może popękane sprężyny tylne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 miałem podobne dziek jak by butelka w bagazniku latała i stukała,siedziała tuleja dyferencjału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 A co sprężyny mają do zmiany biegów? To może być łącznik elastyczny wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 A co sprężyny mają do zmiany biegów? To może być łącznik elastyczny wału U mnie w trumnie stukaly a najlepiej bylo pobujać zdrowo na boki na zaciągniętym recznym obie polamane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Ja miałem pękniętą i zero objawów, a stuk przy zmianie biegów w e46 to standard i może to być łącznik lub elementy zawieszenia wózka (tuleje metalowo-gumowe tylnej zawiechy również). Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Wlaśnie ostatnio zlokalizowałem taki stuk hehe, poduszki silnika do wymiany z jednej wyciekło cuś przebieg 170tys km dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Łącznik wału ewentualnie podpora wału przychodzi mi na myśl. Może też być wina zużytych tulei pływających. Miałem podobnie, tyle, że też skrzypiały na nierównościach niezależnie od biegu i prędkości, tylko w e39, ale zasada działania jest podobna w każdym modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 kolego jeżeli to nie tuleje sanek, dyfra, podpora i łączniki ... to szykuj się na luz wałka atakującego lub krzyżak ... wiem bo będę to teraz przerabiał u siebie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sleschgsm Opublikowano 18 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 U mnie powodem stukania byłę pęknięta podłoga z tyłu przy mocowaniu mostu. Efektem było takię głuche puknięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 24 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 wydaje mi się ze to raczej podpora walu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 25 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 U mnie powodem stukania byłę pęknięta podłoga z tyłu przy mocowaniu mostu. Efektem było takię głuche puknięcie. I jak to naprawiłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.