batman_bmw Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Witam okolo pol roku temu zmienilem zawieszenie w moim bmw z przodu na gwinty a z tylu sprezyny sportowe obnizajace plus nowe sportowe amory i jakis czas temu z nieznanych mi do dzis przyczyn strzelily mi oba tylne kola (przod jest ok jak od nowosci byly ustawiane katy) tzn cos przecielo mi opony od srodka sprawdzalem wszystko i nic nie znalazlem o co mogly by ocierac niema jakich kolwiek sladow pod nadkolem czy na sprezynach a tym bardziej w okolicy amora ze cos ociera a opony mam rozciete praktycznie na calej dlugosci obrotu kola napewno niestalo sie to w jeden dzien lecz podejzewam ze juz od dluzszego czasu ale gdzie szukac przyczyny dodaje fotki okon jak to wyglada ,bo chce zalozyc nowe opony i obawiam sie ze jak nie znajde przyczyny to z nowymi bedzie to samo a szkoda bo to yokohama parada czy moze sie ktos spotkal juz z takim zdazeniem to bardzo prosze o rady ,,,dzieki z gory i prosze o jakie kolwiek informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Możliwe że to jakaś wada opony ale znajomy miał kiedyś tak samo wyglądające oponki od parkowania na krawężnikach tak samo wyglądały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Wrzuc zdjecie opony tak aby bylo widac jej powierzchnie. Podejzewam ze po obnizeniu zrobil ci sie negartyw z tylu i zaczelo brac gumy. Jezeli pony byly stare to porostu sie rozpadly. Taka moja teoria skoro niema sladow przycierek na amorach ani nigdzie w nadkolu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman_bmw Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 (edytowane) to sa dwie rozne opony mowa o firmie bo rozmiar ten sam kupione zupelnie w innych miejscach i nigdy nie parkowalem na kraweznikach od zmiany zawieszenia bo poprostu nawet na te niskie byl problem aby na nie wjechac tak auto nisko siedzi ,moglo by to byc od dojazdow do kraweznikow ale to przetarlo sie od wewnetrznej strony kol wiec nie ma szans otrzec tego o kraweznik niestety niemam wiecej fotek tych opon bo zostaly zdjete na wulkanizacji bo musialem zawiesc felgi do prostowania ale i tam sie zastanawiali jak to sie stalo ze obie tak samo sie rozlecialy Edytowane 4 Maja 2013 przez batman_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Na pewno coś obciera, nie sądzę, że dwie na raz strzeliły ot tak. Spróbuj założyć przednie, o ile masz te same rozmiary kół, wejdź w kanał i poobserwuj koła. Jeśli trze to gdzieś będzie to widać. Czasami na pusto jest ok, dopiero po doładowaniu auta gdzieś styka koło z częściami nadwozia.Kumpel po zmianie zawiechy i kół przerabiał podobny problem w e34. Na pusto było ok, niestety na nierównościach zawieszenie też pracuje i jak okazało się lekko przycierało o ramę w okolicy spawu bagażnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman_bmw Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 powiem ze czasami jak mialem pasazerow to na ostrych łukach bylo slychac jakies lekkie tarcie ale po zdjeciu kół nie ma sladu po jakim kolwiek tarciu , zastanawialem sie czy moze jak zaloze nowe opony to dolozyc jakis waski dystans np 5-7 mm moze to cos pomoze i zlikwiduje ewentualne tercie opony ,nie wiem co zrobic bo jedna opona kosztowala mnie ponad 100 funtow i szkoda by bylo ja zachwile wyzucic do smieci jak te wczesniejsze bo protektor bym prawie jak nowy tylko zostala rozcieta na boku jak widac na foto wyzej i narazie ma dwie zapasowki w orginalnym rozmiarze 15 a zniszczone opony to 18 cali ,od zakupu auta bylo wszystko ok dopiero po zmianie zawieszenia a dokladnie po pol roku jazdy tak mi sie zrobilo i do dzis nie wiem co to moze byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Nawet lekkie otarcia( jak wcześniej wspomniałeś lekko słyszalne), to świadczy, że coś jest nie halo.Jak wspomniałem załaduj auto i wjedź na kanał, musi gdzieś ocierać, nie ma batahappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman_bmw Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 tak zrobie ,przeloze kola z przodu na tyl rozmiar opon jest ten sam ,i bede obserwowal ,zobacze co sie bedzie dzialo ,pojade na rolki jak do hamowania auta i sprawdzimy wczasie ruchu czy gdzies obciera , dam znac za niedlugo czy cos wyszlo z mojego szukania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman_bmw Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 witam ,musze to napisac i sie poradzic bo jak zobaczylem moje kola z przodu to bylem w szoku , mianowicie chcialem zdjac kola z przodu i zalozyc na tyl nastepnie wjechac na rolki i kolysac autem na rozne sposoby aby sprawdzic co doprowadzilo moje opony do takiego stanu jak na fotkach wyzej i tu jest zonk ,,, moje kola w porzodu wygladaja podobnie jak z tylu tyle ze jeszcze nie strzelily ale druty byly juz na wiezchu nie na srodku ale w takim samym miejscu jak z tylu czyli po wewnwtrznej stronie w niejscu jak sa napisy i rozmiary opon i tez nie widac zeby o cos ocieralo , zalozylem wczoraj komplet uzywek na wszystkie 4 felgi bo nowych szkoda i pojezdze chwile i sprawdze czy bedzie sie dzialo tak jak z poprzednimi , powiedzcie czy moze to byc od agresywnej jazdy , jezdze do pracy sam i niemam obciazenia , czy moze po zmianie zawieszenia na sportowe zle ustawili mi kąty i to jest przyczyna , pomocy bo zachwile nie wyrobie na opony , wszelki informacje moga sie przydac ,,,dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popi_90 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Z tego co wiem to z przodu nie ma regulacji konta, chyba, że masz taki dobry gwint. A jaki masz profil opony? Bo może z przodu to jest spowodowane tym, że zrobił Ci się duży negatyw na niskim profilu i tak bardzo zbiera z opony. Ja bym jeszcze podjechał na zbieżność i geometrię, bo pamiętam, że u mojej matki się tak spaprała zbieżność, że z opon już druty wychodziły :bag: z tym, że jej bardzo ściągało samochód - może u Ciebie tak się to "ustawiło", że nie czuć - to takie moje przypuszczenia tylko... Bo jeżeli twierdzisz, że nigdzie nie obciera to ja bym w tym kierunku może poszukał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman_bmw Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 opny to 225/40/18 a gwinty mam z regulacja na kielichu na 4 sruby strona takie jak na foto ponizej po zmianie bylo ustawiane w warsztacie i podobno mialo byc ok ale podjade jeszcze raz niech mi to sprawdza bo kupilem nowe opony Yokohama Parada ale narazie ich nie zaloze mam zalozone uzywane aby sprawdzic co sie stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popi_90 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Jeszcze można by zrobić taki myk, żeby pomalować opony od wewnętrznej strony jakąś wyraźną farbą i pojeździć będziesz wiedział czy gdzieś ociera, bo zostaną ślady w nadkolach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman_bmw Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 wlasnie zauwazylem ze moj samochod nie stoi rowno tzn tyl z lewej str ma schowana opone pod nadkolem a prawa str jest wyzej i ma opone ze 2.5-3 cm widoczna stawialem auto w kilku miejscach i zakazdym razem jest tak samo , nawet stojac za autem to golym okiem widac ze prawa str , jest wyzej , zawieszenie kupilem nowe kompletne czy moze byc ze jedna ze sprezyn jest o innej twardosci , bo juz sprawdzilem i sa obie zalozone tak samo , moze zalatwie inne sprezyny i podmienie i zobacze co sie bedzie dzialo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg_117 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 mój brat tak samo miał w oplu calibra ... kąty + zbieżność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.