viviek Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 (edytowane) gdzie znajdę tę część SIŁOWNIK TEMPOMATU BMW E36 SILNICZEK TEMPOMAT (3149302265) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ?? u siebie miałem urwane cięgło i nie mogę znaleźć, aby wymienić Edytowane 4 Sierpnia 2013 przez viviek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 znaczy sie gdzie w komorze silnika to się znajduje??? to jest na błotniku od strony kierowcy pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 (edytowane) tak widziałem, że w e39 tak jest, a w e36 nie mogę znaleźć;/ tutaj widać dla silnika innego niż m50 http://desmond.imageshack.us/Himg40/scaled.php?server=40&filename=uchwyte.jpg&res=medium u mnie linka idzie w stronę kabiny, ale patrząc na tą fotkę to już zwątpiłem i jutro sprawdzem, bo widocznie u mnie tego w ogóle nie ma, a nie że tylko linka pękła, http://img825.imageshack.us/img825/3193/20100824296.jpg Edytowane 2 Maja 2013 przez viviek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 wydaje mi się że powinny być 2 linki.... jedna do kabiny ( do pedału gazu ) a druga do przepustnicy..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Temat będzie właśnie rozgryzany bo mam zamiar doposażyć swoje e34 w ten gadżet. Przy przepustnicy masz dwie linki: Jedna idzie właśnie do kabiny(pedał gazu) a druga zawija wzdłuż rury przepływomierza i dochodzi do silnika tempomatu który zamocowany jest na wsporniku zbiorniczka płynu do wspomagania kierownicy(obok puchu filtra i blisko przepływki i zaworu EVAP.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 kupiłem prawidłowy silniczek po nr VIN, podlutowałem wszystkie kabelki i 0 efektu w czasie jazdy z tempomatu;/ czy po tym jak ktoś kiedyś wyciągał ten silniczek to komp mógł złapać jakieś błędy i zablokować tą opcję ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Vivek niebardzo kumam co tak naprawde masz i co tak naprawde chcesz zrobic z tempomatem u siebie. Piszesz że masz urwane ciegno/linkę a nie wiesz gdzie sie znajduje-skoro tak to jak stwierdzasz ten defekt?? Mimo wszystko jesli urwane ciegno to wymienia się ciegno a nie silnik(w ASO nowa linka do m50 okolo 120 PLN). Ewentualnie jak nie masz takiej opcji a chcesz kupic silnik z linką to co Ty tam piszesz o jakimś lutowaniu kabelków? Wtycxkę wpinasz w silnik a linke ciągniesz i wpinasz w przepustnice obok linki od pedału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 problem miałem taki że ktoś u mnie wyciął cały silniczek a wtyczka była uszkodzona więc wymieniłem na nową. zamontowałem nowy silniczek na lewym błotniku, linkę do przepustnicy tylko strasznie dziwny kąt ma i dlatego pytam czy coś jeszcze mogę sprawdzić, czy trzeba coś aktywować w kompie itp, w niedziele się wybieram do Laskowic to może mógłbyś rzucić okiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Ja już w J-L nie mieszkam. Kolory kabli się zgadzały(wtyczka nowa vs stara instalacja na aucie)?? Silnik masz z nr ?? Pozatym takie pytanko: Nigdy nie używałeś tempomatu bo ktoś prrzed Tobą uciął silnik z wtyczką.?Tak? Sprawdz czy nie zabrał też sterownika z wtyczką i może wtyczę manetki też uciął. Bo może masz tylko szczątki wiązki pociete przy każdym elemencie. Czujnik sprzegla jest??podpięty?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 (edytowane) a gdzie mieszkasz? tak kolory kabli się zgadzały w 100% bo dobierałem po VIN-ie, silnik m50b25 o tym nie pomyślałem że całą resztę też mógł wyciąć.....sama manetka jest i wtyczkę łatwo sprawdzić a reszta gdzie się znajduje ? tutaj znalazłem niezłą instrukcję którą będę sprawdzał Tempomat - gotowa instrukcja montazu - www.z3.fora.pl Edytowane 7 Sierpnia 2013 przez viviek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 No to posprawdzaj wedle tej instrukcji co masz u siebie i wtedy bedziesz wiedzial co dalej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 dzisiaj zrobiłem przegląd i tak co znalazłem że mam : 1) niebieska wtyczka pod schowkiem 2) niebiesko srebrny moduł pod schowkiem 3) przełącznik w kolumnie + przewody 4) wtyczka do manetki 5) tak zamontowałem silniczek 6) tutaj dorzuciłem linkę 7) tylko wchodzi pod strasznie dziwnym kątem dalej nie działa;/ linka ma pękniety pancerz, nie wiem czy to może być przyczyną.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 No to nie jest tak źle-sprawdź jeszcze czy masz czujnik nad pedałem sprzęgła.Ewentualnie sprawdź czy w okolicy pedału sprzęgła jest biała dwupinowa kostka z przewodami koloru niebiesko czerwonego i niebiesko brązowego. Jeśli nie ma czujnika a jest kostka to dla próby możesz zmostkować piny w tej wtyczce ale to nie jest rozwiązanie docelowe bo przy wysprzęglaniu do zmiany biegu będziesz łapał wysokie obroty. Jeśli po zmostkowaniu tempomat ożyje to organizuj sobie czujnik sprzęgła razem ze wspornikiem i zrób jak oryginał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 (edytowane) No to nie jest tak źle-sprawdź jeszcze czy masz czujnik nad pedałem sprzęgła.Ewentualnie sprawdź czy w okolicy pedału sprzęgła jest biała dwupinowa kostka z przewodami koloru niebiesko czerwonego i niebiesko brązowego.Jeśli nie ma czujnika a jest kostka to dla próby możesz zmostkować piny w tej wtyczce ale to nie jest rozwiązanie docelowe bo przy wysprzęglaniu do zmiany biegu będziesz łapał wysokie obroty. Jeśli po zmostkowaniu tempomat ożyje to organizuj sobie czujnik sprzęgła razem ze wspornikiem i zrób jak oryginał. a dzięki jutro sprawdze, a tego czujnika szukać bezpośrednio pod pedalem czy gdzieś wyżej ? znalazłem kolejną ciekawą stronkę która może pomoże BMW Sport :: Zobacz temat - Wania -->> Z3 Coupe M-Power -maly Potworek- Rollbar s15 Edytowane 11 Sierpnia 2013 przez viviek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 (edytowane) dzisiaj znalazłem chyba ową wtyczkę ( także czujnik sprzęgła jest ) i jest wpięta ( nawet kolory kabli się zgadzają ) na zdjęciu wypiąłem coś jeszcze mogę sprawdzić sam ? Widok spod wtyczek Edytowane 12 Sierpnia 2013 przez viviek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.