bleki853 Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witam mam pytanie co oznacza świecąca na liczkiku czerwona i zółta dioda i nad nimi napis inspection ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Inspekcja olejowa, czerwona to chyba już czas na wymianę, jakoś tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bleki853 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Yhm bo świeci od prawej czerwona i żółta a gość od którego kupywałem mówił ze nie dawno zmieniał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla56 Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Palące się lampki nie muszą oznaczać, że olej jest niezmieniony . Może po prostu inspekcja nie była kasowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Inspekcja olejowa, czerwona to chyba już czas na wymianę, jakoś tak. Forest zgrywusie :D:D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bleki853 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 oki dzięki za odpowiedzi mam jeszcze jedno pytanie a nie chce zkładac nowego postu czsami jest tak ze jak dam gazu to tak jakby coś ją przytrzymywało chwile i dopiero jedzie tzn. gaz do konca a ona zero reakcji przez pare sekund i dopiero załapuje co moze być tego przyczyną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Jak Ci świeci inspekcja a nie masz kabla to zerknij na to: BMW-klub.pl • Zobacz temat - [E36] Kasowanie Inspekcji i Oilservice jeszcze raz A co do wymiany oleju przez poprzedniego właściciela bym nie wierzył, lepiej dla własnego spokoju wymień filtr i olej, nie zaszkodzi, dużo nie kosztuje a masz święty spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 oki dzięki za odpowiedzi mam jeszcze jedno pytanie a nie chce zkładac nowego postu czsami jest tak ze jak dam gazu to tak jakby coś ją przytrzymywało chwile i dopiero jedzie tzn. gaz do konca a ona zero reakcji przez pare sekund i dopiero załapuje co moze być tego przyczyną ? Pierwsze to inspekcja olejowa, jak wyżej dla świętego spokoju lepiej wymienić olej i filtr na nowy. Propos drugiego to przyczyn może być wiele. Auto na PB, PB + LPG czy Diesel? Podepnij pod kompa, może coś naprowadzi Cię na trop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bleki853 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Auto na PB + LPG ostatnie 2 miesiące jezdzone tylko na PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bleki853 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Jaki olej będzie najlepszy do mojej bmki obecnie jest castrol 10W/40 półsyntetyk ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Jaki olej będzie najlepszy do mojej bmki obecnie jest castrol 10W/40 półsyntetyk ? Słonecznikowy. Chociaż tak naprawdę dużo zależy od tego jaki masz model auta i silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Skoro masz 10W40 to bym nie kombinował i dalej zalał taki sam jeśli nic się nie dzieje i nie pali oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 wlej valvoline max life i będziesz pan zadowolony tematy oleju były maglowane na forum setki razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 wlej valvoline max life i będziesz pan zadowolony tematy oleju były maglowane na forum setki razyx2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bleki853 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Przechodząc z castrola na valvoline muszę robić płukanie silnika ? Na forum piszą ze beztego nie ma mowy o przejściu na inny olej i czy ten valvoline też ma być 10W/40 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 tak po valvoline silnik sie zrobi cichszy lepsza kultura pracy kupuj tutaj gość sprawdzony jak dotąd lipy nie było ja nie płukałem silnika ale nie wypowiem się u mnie wszystko ok Oleje silnikowe 10W-40 | olej silnikowy | oleje samochodowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bleki853 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 czytałem duzo pozytywnych opini na temat tego oleju i zmierzam go kupić tylko dalej nie wiem co z tym płukaniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Ja ostatnio zmieniałem olej przy wymianie uszczelek pokrywy łańcucha, miski, oringów itp bez płukania. Wszystko śmiga jak ta lala i nic złego się nie dzieje P.S. Był to właśnie valvoline max life Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Słonecznikowy. Chociaż tak naprawdę dużo zależy od tego jaki masz model auta i silnika. pewnie,doradzaj chłopakowi głupoty,jeszcze taki zaleje....... tylko i wyłącznie rzepakowy:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromba Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 wszystko mi opada,jak to czytam i zastanawiam się,czy to aby ja jestem blondynką? bleki853 trochę pomyślunku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Ludzie... jakie płukanie silnika?? To nie jest Ford T z początku XX wieku, baza olejowa dla olei synt i semi jest ta sama lub podobna. Oleje innych marek nie znają się, tzn jak wlejesz po shellu mobila to nie stoczą w silniku wojny o jego zatarcie, nie ma szans - więc nie rób sobie głowy że jak wlejesz taki czy inny to coś się stanie. Powiem Ci na przykładzie moim - co dla większości jest do tej pory szokiem - ja zmieniłem olej z 15w40 na 5w40 przy przebiegu 236 tyś. teraz mam już 262 tyś i jego trzecią wymianę - i nic, zero sławnych wycieków. W silnikach z lat 90 i późniejszych nie ma szans na rozszczelnienia i mity związane ze zmianą oleju. Sam producent mówi - używaj oleju syntetycznego tak długo jak będziesz mógł lub będzie cię na niego stać, obala kolejny garażowy mit związany z tym że jak samochód osiągnie taki a taki przebieg to lej do niego półsynt lub minerał bo jak mawiają garażowi cwaniacy już nie ma sensu - tym samym skazując czyjś motor na pójście w zatracenie. Ja przypłaciłem jazdę na minerale wytartymi dźwigienkami w M40 . Także chłopie jak jeździsz na syntetyku to jeździj dalej, jak chcesz zmienić na semi - to jest to absolutne minimum dla hydrauliki zaworowej - a jeśli chodzi o oleje można powiedzieć że wszystkie są takie same i nie mają czarodziejskich właściwości - im droższy olej tym ma po prostu lepszej klasy dodatki, ale nie czarodziejskie. A co do diód - jak pisze producent - zielone wiadomo - jak kończa się zielone i zapali żółta to czas ostateczny na przeprowadzenie inspekcji czy serwisu olejowego. Zółta z czerwoną oznacza przekroczony termin inspekcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Ludzie... jakie płukanie silnika?? To nie jest Ford T z początku XX wieku pytanie_bmw Ja tam walę płukankę przed każdą zmianą oleju, tak samo robi wielu moich znajomych, śmigam na full syntetyku, przebieg 300 tys. Na pewno nie zaszkodzi, wymyje to, czego olej nie wyczyścił. po zmianie z pół syntetyka lub minerala warto przepłukać nagar. Jeśli chodzi o wycieki to mit starych fiatów, syren i polonezów, więc głupota. Olej syntetyczny ma lepsze właściwości smarne i lepiej dochodzi do odległych elementów smarowania silnika, jest nieco rzadszy, więc i pierwszy rozruch jest łatwiejszy i elementy są szybciej smarowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Ja nie uważam płukania silnika tylko dlatego że czego olej nie wypłukał przez xx kilometrów pod obciążeniem tego płukanie nie załatwi. Czasem co 2-3 wymiany używam amerykańskiego środka do płukania silników, który spisuje się rewelacyjnie, poprawiając nieznacznie kompresje poprzez likwidacje depozytów węglowych z pierścieni - co zresztą mierzę zawsze przed i po. Jeśli chcesz to wyślę Ci nazwę tego środka - nie jest tani ale "papę z dachu zrywa". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Temat dość ciekawy, warto spróbować.Są specjalne płukanki, co nawet zapieczone pierścienie ruszają, ale zawsze wybór nalęży do właściciela swojej Beatris. Ja tam ma swoje zdanie na ten temat, sam to praktykuję, więc wiem, że silnikowi to nie zaszkodzi. Wolny wybórhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Może odbiegnę troszkę od tematu by opisać preparat. Pierwsza cywilna próba (bo wczesniej stosowaliśmy to na masową skalę w VW podczas przeglądów - co przynosiło również rezultaty) - odbyła się na starej fiescie 1,1 mk3. Pomiar kompresji przed i po. Rezultak - niewielki wzrost w przedziale 0,3-0,5 bar (czyli do wartości niemalże fabrycznych, bo jego kondycja nie była najgorsza) ale co dla mnie było najważniejsze - zanikło puszczanie dymka przy zmianie biegów podczas doś ostrego przyspieszenia (o ile przyspieszenie w 1,1 można nazwać ostrym). W mojej bawarce środek został zaaplikowany natychmiast jak zobaczyłem co było wlane i co znajduje się pod pokrywą a było aż grubo od nagaru. A że obligatoryjnie popychacze poszły do wymiany bo były wystrzelone - więc była to dobra okazja do przepłukania silnika. Wzrost kompresji podobny. Jeśli ktoś będzie zainteresowany nazwą produktu - jak będę w PL to sprawdzę i się podzielę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.