Gość Max Opublikowano 1 Marca 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Witam. Mam problem. Ostatnio moja bunia zaczęła coś chrząkać i okropnie dużo jeść. Najgorzej jest na niskich obrotach. Wygląda na to, że nie pali na jeden gar. Chodzi jak traktor. Mam motor 1,8 na 2-gaźniku stromberga. Wymieniłem juz świece i kable wys. nap. i ciągle nic. Czy może to być wina aparatu zapłonowego. Wtajemniczonych prosze o pomoc. Z góry dzieki. Max e21. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 2 Marca 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 możesz mieć awarię aparatu zapłonowego ale sprawdź także węzyk przy pompce przyspieszacza zapłonu czy sie nie skruszył bo też miałem takie objawy jakby chodził na 3 cylindry wymieniłem ten wężyk lepiej teraz wkręca sie na obroty i mniej pali bo nie musze jej deptać żeby nabrać prędkości Pozdro FunS BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 2 Marca 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 OK, Sprawdze ten wężyk, może to coś pomoże. Dzis np. jak jest ciepło na zewnętrzu to silnik hula jak nic. Jeśli nie wężyk to chyba na 100 % bedzie aparat. Dziękówka ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 3 Marca 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 a co masz za silnik w tej E-21 on już jest na wtrysku k -jetronic ? i czy masz hydroregulatory na zaworach nei klepiaci zaworki ? bo ja mam w swojej E-30 problem taki że wałek sie wytarł i problem z otwieraniem zaworów będzie za jakis czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 3 Marca 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Wg tabliczki znamionowej to jest to M4, gaźnikowiec na 2 gaźnikach stromberga. To są jakies wynalazki na podciśnienie, do których przychodzi specjalny olej. Wiem tylko że zaden z macherów u których byłem nie chciał sie podjąć regulacji tego draństwa. Mowili mi, że przez te gaźniki tak dużo żre i że taniej wyjdzie wymienic gaźnik na pojedynczy i załozyc inny kolektor dolotowy niż to wyregulować. Nie wiem czy dobrze robie ale gaźnik juz mam a kolektor i mixer do gazu jest w drodze. Zobacze co z tego wyjdzie. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pershing Opublikowano 4 Marca 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 1,8 w rekinie to jest M10 :wink: znam przypadki gdzie ludzie przerabiali te motory z gaźnika na wtrysk i odwrotnie , chodziło więc u Ciebie na pewno też będzie. Jaki masz gaźnik ? Pierburga ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 4 Marca 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Moze i M10. Te gaźniki coteraz mam to strombergi a mam zamiar założyć pojedynczy zenitha. Dziś wymieniłem kopułke przy aparacie zapłonowym i ciągle chodzi jak traktor. Jak silnik jest zimny to jest ok, a jak sie nagrzeje tak do normalnej temp. to jak dodaje gazu to tak dziwnie pracuje jak diesel. Powyżej 3000 kręci super. Nie wiem co jest grane. Zawory troszeczke grają ale to normalne po 200 tyś. Jeszcze z nimi nie jest tak źle. Troszke pociaga olej ale też znikome ilości. zobacze co bedzie po zmianie gaźnika.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 11 Marca 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Zenith hehe miałem cos takiego w 126p bis ale aparat zapłonowy totalna kaszana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 12 Marca 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 czyli co mam przez to rozumiec, ze aparat jest do bani :?: :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 14 Marca 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 sprawdź czy masz iskre na każdej świecy zobacz na końcówkach świecy czy jest dobre spalanie czy są suche nie obrzucone olejem innym sposobem sprawdzenia na który cylinder nie pracuje jest przy włączonym silniku wyciąganie fajek po kolei nie zpaomnij ich wkładać i wyciągaj przez szmate bo potrafi skopać jak psa .. :)przy wyciągnięciu fajki silnik powinien zmniejszyc obroty logiczne ... Pozdro FunS BmW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 15 Marca 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 ok, czyli jak nie pali na jeden to znaczy, że aparat walniety? No chyba, żeprzewody są dupiane bo kupiłem jakies odpowiedniki za niecałe 100 zł. ale koles zapewnil mnie ze bedzie ok. Moim zdaniem nowe to nowe czyli powinno byc ok. Nie wiem czy to ma jakies znaczenie. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.