m4ayhem Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witajcie, najprawdopodobniej w mojej buni padła uszczelka pod głowicą, chciałbym zapytać jakie są przybliżone koszty wymiany uszczelki, oraz planowania głowicy ? Oraz gdzie we Wrocławiu można coś takiego wykonać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 w GT Auto Serwis np ul zawalna ja i znajomi tam robimy fury 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 ul. Gorlicka 40 51-314 Wrocław Psie Pole robiłem u nich parę razy , szybko od ręki 20zł za cylinder jak planujesz kupić uszczelkę to tylko Victor Reinz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4ayhem Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 szczerze, nastawiam się na najgorsze, bo auto mi się grzeje, nie ma ciepłego powietrza w środku, domysły padają na układ chłodzenia, ew. termostat, pompa wody, itd. aczkolwiek dzisiaj z ran go odpaliłem, zagrzał się, lekko na biało kopcił (chociaż mysle ze to dosc normalne, woda sie skrapla - powiedzcie mi ze wszystko okej..) wiatrak od chlodnicy mi sie nie zalacza jak przekroczy temp. 90*C wiec mowie, nastawiam sie na najgorsze, aby potem sie nie rozczarować. a jakie są koszty zrobienia tego wszystkiego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Znajomy teraz robił, koszt planowania to coś około 500 zł 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4ayhem Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 brakuje słów, na drugi dzień od kupna :drool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 bo auto mi się grzeje, nie ma ciepłego powietrza w środku odpowietrz najpierw prawidłowo układ,potem zobacz,czy pompa pracuje(z tego małego otworu przy wlewie,leci płyn,bez bąbli powietrza) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4ayhem Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 jutro auto idzie do mechanika, ciekawe co tam wykryje.. ja nie mam kanału, a wokół domu nie mam warunków do podnoszenia auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 weź wyciągnij bagnet oleju i zobacz czy jest normalny czy na szarą barwę albo taki lepiki trochę przypominający plastelinę czy nie ubywa płynu chłodniczego jak przegrzałem silnik to takie objawy miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 brakuje słów, na drugi dzień od kupna :drool: Nie łam się kolego, może wyjdzie nie tak źle jak przewidujesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4ayhem Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 (edytowane) Wyciągając bagnet, olej ma kolor jasny brązowy i nie jest jakiś specjalnie lepki, a co do płynu chłodniczego to wszystko jutro sprawdze edit : wiekszosc czasu jezdze na gazie, a w zeszlym miesiacu byl olej wymieniany Edytowane 1 Maja 2013 przez m4ayhem dodatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 wiekszosc czasu jezdze na gazie, to czy jeździsz na gazie w tym wypadku nie ma nic wspólnego z przegrzaniem silnika jak olej ok to zobacz stan płynu chłodniczego jak nie ubywa to raczej nie przegrzałeś go za bardzo możliwe że termostat się nie otwiera albo pompa wody nie podaję nie ma obiegu płynu i się przegrzewa widzisz nie ma co się martwić będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 no mówię-odpowietrz porządnie najpierw...mechanik zacznie ci wymieniać po kolei,termostat,pompe.....na końcu odpowietrzy i będzie git+pare stówek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4ayhem Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 powiem Wam szczerze, że spędza mi to sen z powiek.. trzymajcie kciuki jutro Panowie za mnie, i za moja bunie, bo jak sie okaże najgorszy scenariusz to sie za jajka powiesze :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Szkoda jajek stary, a z autem nie będzie źle, wszystko się naprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 to sie za jajka powiesze kolega oglądał kultowy już film Młode wilki ?? tam był tekst także kultowy " o jajka trzeba dbać " myśl optymistycznie jak olej nie zmienił konsystencji i drastycznie płyn ci nie ubywa to koszty nie musza być olbrzymie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4ayhem Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 (edytowane) bylem u mechanika, nic dokladnie nie sprawdzal, powiedzial ze przerabial temat takich beemek 100 razy i to najpewniej uszczelka, ze sie grzeje i nie ma ogrzewania. aczkolwiek pojade do innego, juz nie znajomego mechanika na sprawdzenie, podpiecie pod komputer bo znajomi mowia ze to raczej nei uszczelka, to raczej ostatecznosc.. dzis pojechalem bunia do w/w mechanika znajomego, na postoju wszystko spoko nie przegrzewala sie, ale jak wjechalem na obwodnice, to momentalnie temperatura mi zaczela rosnac az musialem stanac zeby ja schlodzic, bo nie chcialem zeby mi weszlo na ostatnia kreske temperatury.. ale najdziwniejsze jest dla mnie to w jakim tempie to rosnie.. po dlugim weekendzie rozbiore termostat bo juz nie mam pomyslow - a remont silnika jest dla mnie po prostu wydatkiem teraz z kosmosu, tym bardziej ze wydalem na nia cala kase. dzis ze znajomym tez sprawdzalismy czy nie kopci za bardzo, czy nie bierze plynu z chlodnicy, spaliny nie pachnialy specjalnie jakos slodko, ani nie kopcila jak byla rozgrzana. pod korkiem nie mam masla, wiec juz no idea, kur.... Edytowane 2 Maja 2013 przez m4ayhem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 nic dokladnie nie sprawdzal to najpewniej uszczelka gamoń,a nie mechanik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4ayhem Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 stwierdzil po tym ze nie ma ogrzewania, i ze wywalilo mi plyn gora jak za duzo nalalem do zbiornika chlodnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 a ja dalej uparcie twierdze-odpowietrzyć od nowa.....ewentualnie korek płynu chłodzącego(no moge się mylić,ale tak obstawiam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4ayhem Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 no wiec zrobie tak jak mowisz, najpierw odpowietrze postawie go na dwoch lewarkach, jakos w tych warunkach dam rade, sprawdze, doleje plynow - jak nie to, to bedziemy szukac dalej, no jesli uszczelka, to trudno - zrobie zbiorke, i jak cos to dolozycie do nowej glowicy, nie bmw_1bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 poszukaj,jak prawidłowo to zrobić,bo to nie takie hopsiup w beemce,raz idzie w 5 minut,a raz 2 godziny,jak złapie bąbla,to masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 2 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 u jakiego ty mechanika byłeś lolollolollolol zrób jak dirty piszę a jak nie będziesz pewien to poszukaj na forum w dziale polecane zakłady i podjedź niech ktoś to porządnie sprawdzi a nie popatrzył i sobie myśli ,, no i trzeba z gościa kasę ściągnąć trafiłem jelenia co się nie zna'' 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 po tym co opisujesz to nie uszczelka sprawdzaj po kolei od najtańszych rzeczy najpierw pożądne odpowietrzenie najlepiej niech to zrobi ktoś kto się zna bo ja swoją odpwietrzałem z 8 razy zanim zaskoczyła dalej korek potem termostat na końcu pompa to tak z grubsza tylko 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4ayhem Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 (edytowane) no już jutro pojade do innego mechanika, i tym razem opowiem co jest nie tak, a nie z góry sam zaproponuje czy to moze byc uszczelka.. mam nadzieje ze bedziecie trzymac kciuki za moja bunke, bo mam duze plany wobec niej, a zamiast remontu, przydaloby sie cos wizualnego, np. ładniusie świecące felgi na oponkach 220.. kuog Edytowane 5 Maja 2013 przez m4ayhem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.