Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jak w tytule, mam do sprzedania moją e30 325i coupe, profesjonalnie przygotowane do imprez wyścigowych i rajdowych. bit-norty.gif

Sprzedaję autko ponieważ planuję nowy projekt - 328 coupe e36.Autem jeździłem cały sezon 2012, w którym zdobyłem 3 miejsce w klasie SPRINT w cyklu BMW Challenge, co jest na pewno możliwe do powtórzenia w tym roku, chociażby ze względu na to, iż mistrz klasy SPRINT - Marcin Piątek, przeszedł do klasy OPEN. Na lokalnych imprezach, w najmocniej obsadzonej klasie 1600-2500 cm3 też można spokojnie walczyć o podium, w zeszłym roku udało się zdobyć kilka pucharów na różnych track day'ach (Crusar Cup, WLTA, WLR, Mobil Rally Stage, itd.).

Wcześniej auto było w posiadaniu Pawła Grabowskiego, który swoim nowym nabytkiem (M3 E36) został mistrzem BMW Challenge w poprzednim sezonie w klasie OPEN.Ma ono naprawdę spory potencjał, można by było jeszcze trochę podnieść moc odpowiednim programem i wtedy w ogóle byłoby idealnie.Auto robione przez jeden serwis - AUTO-JACK z ulicy Sztabowej, pod ich opieką jest też sporo innych pojazdów odnoszących sukcesy na zawodach lokalnych i ogólnokrajowych. Praktycznie po każdej imprezie/treningu autko jest przeglądane, wszystko dokręcane i uzupełniane są płyny.

Nie pamiętam wszystkiego, co było w niej robione w zeszłym roku, postaram się jeszcze dokopać do zapisków z poprzedniego sezonu, ale z tego co sobie przypominam na tą chwilę mogę wymienić:

- Silnik po remoncie w sierpniu zeszłego roku - planowanie głowic, nowe panewki, pierścienie, uszczelki, wymieniony popychacz, zalane Millers'em wyścigowym, wymienione wszystkie filtry, od wtedy przejechane 1200km (2500 zł)

- Cały układ zrobiony na przelocie - filtr stożkowy - wystawiony przez grill, kolektor wydechowy sportowy (tzw. barany), przelotowy układ wydechowy od samego kolektora do wydechu, robiony w październiku 2012 (200zł + 400zł + 1500 zł)

- Wstawiona klatka bezpieczeństwa, zgodna z zał. J (2000 zł)

- Pod silnikiem i miską gruba płyta ochronna (400 zł)

- Tarcze Zimmermann + klocki EBC yellow stuff (same klocki ponad 400 zł)

- Kubełki sparco/lico z utraconą homologacją, pasami 4 punktowymi (3 cale szerokości) (1500 zł)

- Kierownica sportowa OMP (250 zł)

- Zmienione sprzęgło i skrzynia w połowie tamtego roku (600 zł)

- Pompa paliwa zmieniona po Challenge'u w Oleśnicy (18 sierpień 2012) (300 zł)

- W lipcu założone nowe przewody wysokiego napięcia (300 zł)

- Na początku tego roku zrobiona nowa linka od ręcznego (150 zł)

- Całe wnętrze odelżone, w drzwi wstawione lekki materiał

- Mniejszy i lżejszy bak paliwa

- Dwie kostki z programem (jeden na zwykłe paliwo, jeden na wysokooktanowe) - niedługo dowiem się jeszcze, bo podobno jest jakaś opcja, żeby zrobić w nim ok. 195KM, w tej chwili jest w przedziale 171-179KM w zależności od pogody, opon, włożonej kostki, itd. (300 zł)

- Z przodu zrobiony delikatny negatyw do lepszego brania zakrętów.- Na wszystkich piastach dystanse 20mm (300 zł)

- Auto ma przegląd i OC, teoretycznie możesz się nim poruszać po ulicach, natomiast chociażby ze względu na klatkę - przy spotkaniu z policją może być różnie.

Teraz różnice cenowe w zależności od specyfikacji:

- drift spec (9 000zł) - szpera zaspawana na sztywno - 100% zacieśnienia, zawieszenie KONI, sprężyny czerwone EIBACH

- race spec (12 000zł) - szpera płytkowa - 40% zacieśnienia (1500 zł), zawieszenie Bilstein B6 wystrojone przez ZERKOPOL - konfiguracja "dziurawy asfalt" (2600 zł), sprężyny nowe - niebieskie m-technik (500 zł)

Można coś jeszcze wymyślać i ustawiać ją inaczej, ale moim zdaniem takie dwie konfiguracje są najsensowniejsze.

Tak naprawdę auto jest za darmo, płacisz tylko za modyfikacje, a w zasadzie 50% ich realnej wartości ;]

Podana cena obejmuje pojazd wraz z jednym kompletem kół 15" + opony z homologacją drogową.

Mam też sporo innych felg i opon, dzisiaj zrobię remanent i wypiszę co mam dokładnie i w jakich cenach.

Poszukam jeszcze co było dokładnie robione i podeślę jakieś filmiki oraz dorzucę kilka zdjęć, kiedy auto nie jest w ruchu.

Pozdrawiam i zapraszam do zakupu, bo autko naprawdę sprawuje się dziarsko i daje olbrzymią frajdę z jazdy!!!

Szczerze zachęcam do zakupu, prosiłbym o kontakt przede wszystkim mailowy lub poprzez forum, gdyż nie zawsze jestem dostępny pod telefonem.

Auto do obejrzenia we Wrocławiu, proszę wcześniej o kontakt telefoniczny, gdybym w danym momencie nie odbierał, postaram się oddzwonić.

Czekam tylko na poważne oferty, jeśli ktoś ma ochotę tylko się przejechać, bardzo proszę niech szanuje mój i swój czas i nie zawraca głowy.

Pozdrawiam, Maciek - 788-706-636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...