woz Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Hejo No, e30 zaczyna dawac znaki zmeczenia Od dluzszego czasu jest wyrazne i glosne cykanie w silniku, szczegolnie mozna to uslyszec przy wyzszych obrotach. na moje ucho zawory jak nic, chyba. Ogolnie jest tak, ze od dolu ciagnie bez najmniejszego problemu, rowno i zdrowo. Ale przekrocze okolo 3tys obrotow (okolo, na ucho raczej bo obrotomierz nie dziala.. ), i juz nic nie idzie. Jezdzilem nie raz xdrowa m20b25, i na wyzszych obrotach ciagnie nagle mocno do gory, a tutaj, jakby nic. Tylko slychac klekot z silnika i zdecydowanie brakuje mocy. Czy to zawory do wymiany?? JUakie moga byc koszta? Rok temu samochod mial dobre cisnienie na garach, no ale to bylo rok temu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 moze trzebaby wyregulować zawory, w m20 robi sie to recznie szczelinowmierzem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 chyba że dźwigienki lub zawory sklepane to wymiana ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar_e30 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 a mierzyłeś kompresję ? szczelność cylindrów też byś sprawdził pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 słuchaj Kosy,zacznij od luzów zaworowych,dla m20b25 wynoszą i na dolocie i wylocie po 0,25 na zimnym silniku, regulujesz w górnym martwym punkcie,w kolejności 1-5-3-6-2-4 (dane z Tolerance data) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Gadalem z Kozlem, mowi ze na ucho to nie zawory i reguilowac to moze okazac sie strata kasy. Na 90% mowi ze to moga byc zrabane tloki / panewki. Mowi, ze jezeli tak jest, to zupenie sie nie oplaca to naprawiac. W poniedziaelmk jeszcze ebde z nim gadal zeby dokladnie ustalic plan dzialania. Ogolnie jest tak: Wolne obroty nie slychac cykania (a jezeli bylby zawory do regulacji, to slychac byloby na kazdych obrotach, lacznie z biegiem jalowym?), Jak sie gazuje, to slychac mega mocne, metaliczne jakby szklanki (powyzej okolo 3tys obrotow). Wtedy zdecydowanie czuc brak mocy. Gdzies mialem filmik jak chodzil na WLTA, i slychac dokladnie co sie dzieje. Postaram sie znalezc i wkleic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Diagnoza od Kozla jest, i nie ciekawa... W 99% stawia na sworznie na tlokach. A koszt naprawy czegos takiego sie po prostu nie kalkuluje, bo trzeba rozebrac caly silnik w drobny mak. Koszt to przynajmniej 2tysie. I co teraz? Silnik m20b25 to tez jakies 1500-2000zl. Swap ma m50 to przynajmniej 4-5tys. Houston, we have a problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Swap ma m50 to przynajmniej 4-5tys to już wrzucaj m52b28.... tak se pomyślałem:),nieciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.