galone Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Czesc, przy energicznym ruszeniu na swiatlach odczuwam jak by auto uciekalo na bok tj tyl auta lekko zawijal w prawo( uczucie jak by auto poslizg lapalo). Wymienialem ostatnio obie tuleje tylnej belki, taczniki tylnego stabilizatora z gumami, laczniki tylnej belki i jedna tuleje tylnego wachacza. Nie zrobilem jeszcze zbieznosci i geometrii. Czy przyczyna moze byc brak tych ustawien, czy moze ktoras z czesci jest niedobra lub zle zalozona w co watpie. Dodam ze cala tylna zawiecha wyjechala z auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Ja miałem taki objaw w E36 gdy wywalona była tuleja ale u Ciebie podstawa to zrobienie geometrii i zbieżności. I sprawdzenie jak się auto zachowuje po tym zabiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 (edytowane) Źle ustawiona geometria tylnej osi, a wręcz jej brak. Tu masz odpowiedź. Każda ingerencja w zawieszenie, tak jak u Ciebie ostre bym nazwał niestety wymaga diagnostyki, stąd Twój problem. Ustawisz zbieżność kół, pochylenie, wtedy poczujesz różnicęhappy_bmw Edytowane 18 Kwietnia 2013 przez tomasso12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 jedna tuleje tylnego wachacza. Tu jest problem. W lutym/marcu wymieniałem tuleje tylnej belki+łącznik wahacz belka(bycze jaja) i 4 tuleje na wahaczach. Galone-widziałeś jak wygląda wymiana? Ja walczyłem cały dzień i mając belkę z wachaczami na zewnątrz niewybaczyłbym sobie gdybym zostawił tuleje na wahaczach stare. Na 4 tuleje wymieniłeś 1?-lipa >ani w 5 ani w 9-mogłeś chociaż na jednym wahaczu ale komplet wymienić czyli 2szt. Zainteresuj się też górnym mocowaniem amortyzatora tylnego(L lub P)bo też lubi uciekać w jedną stronę przy ostrym ruszeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Dziki to jest to co wymienialem, myslisz ze to zaznaczone na czerwono jest powodem? tylko ta jedna wymienialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Rozregulowana geometria tylnej osibmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 zrobie wachacz przod i pojade na geometrie, oby to cos dalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 bylem robilem; nie wiem czy cos pomoglo, bo tylu nie ruszali ale mam wrazeni ze juz tak tego nie czuc zdjecia z operacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 A dlaczego tyłu nie ruszali, lenistwo, czy brak wiedzy warsztatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 na komputerze pokazalo ze tylu sie nie ustawia. i tyle powiedzieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 nie wiem jak w e34 ale w e36 tył się ustawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bisu Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 z tego co słyszałem wystarczy źle wbić tuleje w tylny belke(wózek) i traci geometrie. Może łożysko na tylnej piascie padło?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 na komputerze pokazalo ze tylu sie nie ustawia. i tyle powiedzieli. W e34 nie ustawia się kąta pochylenia koła, ale zbieżność tak. Ach te komputery, co napiszą, tak majstrzy zrobią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 6 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Panowie-tył w e34 ustawia się tylko pod warunkiem ,że w wahaczach zastosowano tuleje na mimośrodzie a z tego co zauważyłem to galone założył zwykłe(ą)centryczną.Jeśli wszystkie tuleje są na mimośrodzie to zbieżność się reguluje,jeśli wszystkie centryczne/zwykłe to się tyłu nie reguluje.Sprawdz galone na kanale jakie masz te 3 co nie wymieniałeś tak dla jasności i spokoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Popieram , jak wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Ja ostatnio robiłem w e39 i ustawiali tył tylko narzekał koleś,że ciężko było ruszyć śruby ps. za kompleksowe ustawienie laserowe + kąty kasują 120zł myślę,że cena jest okej.Muszę zaznaczyć tylko że trwało to dość długo bo najpierw sprawdzali całe zawieszenie czy nie ma luzów itp. potem komp sprawdza bicie kół itp. i dopiero robi się zbieżność.Jeśli ktoś ma coś nie tak z zawiechą to najpierw trzeba zrobić wszystko na cacy dopiero jechać na geometrię bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 za kompleksowe ustawienie laserowe + kąty kasują 120z To bardzo tanio, ja za kompleks laserkiem przód + tył dałem 180 plnJeśli ktoś ma coś nie tak z zawiechą to najpierw trzeba zrobić wszystko na cacy dopiero jechać na geometrię Popieram. Bez sensu inwestować kasę w geometrię zawieszenia, jak ma się zużyte zawieszenie lub jego elementykuog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.