wicha Opublikowano 15 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Gdy silnik jest zimny to obroty oscylują w granicach 500 obroto a jeśli jest ciepły to ma trochę wysokie bo 1500 co z nim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 15 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Witam może łapie lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you Opublikowano 17 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 A czysciles kiedys silniczek krokowy?? pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 17 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Ja mam podobnie, tylko u mnie przeważnie jest na 500-600 i czasami skacze do 1000 i wyżej. Stawiam na krokowy, bo jak skoczą obroty, wyłacze i zapale jeszcze raz, to mam obroty znowu 500. Poczyściłem wszystkie wtyczki i troszkę pomogło ale to krokowy, jak nagrzeje się to coś przyciera się, czyściłem go już chyba 3 razy, raczej do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicha Opublikowano 19 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Obroty nie skaczą są cały czas równe. Gdy zamontowałem inny silniczek to wtedy obroty szalały. Ten silniczek jest dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 21 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Powinno być na odwrót, czyli jak zimny to obroty wyższe około 900 a jak ciepły to ok. 600. Czujnik tempetarury poleciał. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 21 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Obroty nie skaczą są cały czas równe. Gdy zamontowałem inny silniczek to wtedy obroty szalały. Ten silniczek jest dobry. zobacz jak się nagrzeje i wtedy w czasie jazdy go odłącz i jakie masz obroty,wcale nie musi być dobry.sprawdż dolot powietrza i węże przy krokowcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lehoo Opublikowano 21 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Jak masz gazownie to radze sprawdz czy masz wystarczająco płynu w chłodnicy bo jak nie to gaz zamarza. Jak silniczek krokowy jest ok to sprawdz ten płyn i obserwuj temperature.Powodzenia i napisz co to jak znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwit214 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 siema.tez mam podobny problem tylko za u mnie obroty skacza od 500 do 6 tys to nie pomylka.na benzynie i na LPG jet identycznie tylko ze na LPG nie faluja a sa bardzo wysokie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 siema.tez mam podobny problem tylko za u mnie obroty skacza od 500 do 6 tys to nie pomylka.na benzynie i na LPG jet identycznie tylko ze na LPG nie faluja a sa bardzo wysokie. :shock: :shock: :shock: to jak ty jezdzisz??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwit214 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 nie jezdze i nie wiem jak to naprawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.