Gość dirty.73 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 mam pytanie,czy jest jakiś sprawdzony sposób,na diagnoze łożyska amortyzatora przód?bez wywalania całego mcpersona?czy niestety,trzeba rozbierać?bo w sumie jak mam rozbierać,to od razu kupie nowe,ale chciałbym w sumie się upewnić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 na lewarku lub podnośniku, szarpnij kołem w gore - jeśli łożysko jest mocno zużyte to poczujesz luz, jeśli chodzi o jakieś piski czy lekkie stukanie przy skręcie, to nawet po rozebraniu nie sprawdzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 jak jade powolutku,na jedynce,wyczuwam takie delikatne drganie,jakiś luzik w przednim zawieszeniu,przy normalnej jeździe tego nie czuć,gumy stabilizatora już wymieniłem,wahacze,łączniki na pewno są OK,no zostały mi te łożyska...chyba..mam jeszcze jedno podejrzenie,ale to zostawie sobie na koniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 często delikatny luz jest na przekładni lub na tzw. jabłkach przy drążkach kierowniczych od strony przekładni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 drążki i końcówki nówki,lemfordera,miesiąc mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 podnieść koło na lewarku i drugi lewarek pod zwrotnice i odkręcić 3 śruby od łożyska i opuścić 1cm w dół... i złapać od góry poduszke i i wtedy bedziesz czuł luz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 o widzisz,tak zrobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fuji71 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 podnieść koło na lewarku i drugi lewarek pod zwrotnice i odkręcić 3 śruby od łożyska i opuścić 1cm w dół... i złapać od góry poduszke i i wtedy bedziesz czuł luz.. Możesz jeszcze łatwiej to zrobić. Podnosisz samochód i wkładasz brechę pod koło. Zapierasz o ziemię i ciągniesz do góry tak żeby podnieść koło ciut wyżej. Jak będziesz tak szarpał to drugą ręką złap za łożysko i będziesz czuł czy są luzy góra/dół. Jeżeli takich luzów nie będzie to złap za koło jedną ręką u góry drugą na dole i machaj tak kołem jakbyś chciał je odchylić od pionu to w te to we wte, ale mocno. Wtedy możesz sprawdzić luzy boczne łożyska. Mam nadzieję że wiesz o co chodzi bo ciężko to wytłumaczyć :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.