ronin19 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) Panowie moja bunia jet zdeka zdławiona tak mi się wydaje a czasami odcina turbinke .odpinałem agr nie pomogło odpinałem przepływkę już wogóle nie chciala jechac tylko toczyła się .podpiołem właśnie na kompa pod autocom i wykoczyły dwa błędy 65-regulacja powietrza.... 0a-zawór regulacji dawki paliwa bmka nie falują obroty odpala od tyka aaa mi się wydaje nie znam się za bardzo ale,że turbina za bardzo pompuje a póżniej ją odcina jakiś zawór bezpieczeństwa pomożcie ,aha jak w miejscu przygazuję troszkę przykopci na czarno no i nie wkreci się wyżej niż 5 tyś obrotów ,aha z autocom w tym programie jest coś takiego jak dawka żądana cisnienia powietrza i na wolnych obrotach jest ona nie mal tej wartości żadanej czyli chyba maksymalnej??? Autoi to bmw e46 320 d 99 rok 136 pk na liczniku 275 tyś Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez ronin19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 no i nie wkreci się wyżej niż 5 tyś obrotów To nie benzyna żeby się bardziej kręcił A błędy moim zdaniem związane z pompą i tu szukałbym problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 hmmm kopci i brak mocy.... może turbo .. może wtrysk sterujący.. generalnie ciężko coś stwierdzić. trzeba by podpiąć się pod inpe czy inny program diagnostyczny specjalnie do BMW bo programy typu Lunch , Kts bosch , czy solus to powiedzą tak ogólnikowo ale nie powiedzą dokładniej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 zawór regulacji dawki paliwa chodzi zapewne o regulator ciśnienia paliwa w pompie. Dyziu dobrze Ci radzi, podepnij to pod sprzęt przeznaczony do BMW i poobserwuj odczyty z czujników i będziesz wiedział dokładnie co jest grane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronin19 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 [TABLE=width: 100%] [TR] [TD][/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]panowie wiec tak rozkrecilem agr wyczyscilem wymienilem filtr odmy ,wyczyscilem kolektor ,ta gruszka przy turbinie otwiera sie tzn ciągiełko zaraz po odpaleniu rusza się .nic nie pomogło pozatym zauważyłem ,że czasami jak odetnie turbine czy braknie mocy silnik chodzi chwilke nie równo panowie poradzcie coś .aha zwykły interfejs do bmw starczy?? w razie wu??[/TD] [/TR] [/TABLE] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 tak wystarczy, zapewne winny jest regulator ciśnienia paliwa jak pisałem wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.