maniak Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Witam, gdzie we Wrocławiu sprawdzę hamulce w moim 330xd? Z napędem na jedną oś nie ma problemu, ale ze stałym 4x4 chyba jest problem. Byłem na jednej stacji i powiedzieli "Panie, u nas Panu nie sprawdzimy" pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Czekaj, chcesz sprawdzić hamulce i powiedzieli Ci że nie da rady? to co za stacja jest? Przecież ten samochód hamuje tak jak każdy inny. Chyba że ty chcesz na hamownie wjechać? To zmienia postać rzeczy bo właśnie napęd na dwie osie masz w furce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 hehehe dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Powiedzieli, że jak jest napęd stały na 4 koła to żeby sprawdzić hamulce z przodu trzeba postawić tył na jakichś rolkach żeby nie uszkodzić centralnego dyfra. Nie chciałem się kłócić, bo jeszcze nie rozkminiałem jak dokładnie działa ten napęd. Możę po prostu im się nie chciało robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Powiedzieli, że jak jest napęd stały na 4 koła to żeby sprawdzić hamulce z przodu trzeba postawić tył na jakichś rolkach żeby nie uszkodzić centralnego dyfra. No to ciekawa akcja... Pierwsze o czymś takim słyszę. We Wrocławiu do tej pory moim X'em jeździłem na przegląd do stacji przy Oplu na Karkonowskiej i do Stacji przy Citroenie róg Powstańców Śląskich i Krzyckiej za Neste. Oni nie mieli problemów z tym że mam napęd na 4 koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 na "luzie" naped w X jest też spięty ? bo chyba to rolki rozpędzają koła - kurcze nie pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel37 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 pojedz na borowska tam na terenie szkoly mechanicznej (wjazd od ulicy spiskiej) jest stacja diagnostyczna tam powinni ci bez problemu sprawdzic. jak masz auto na luzie i naciszniesz hamulec to zachamuja ci wszystkie kola nawet jak przednie beda na rolkach i bedza sie krecic a tylnie beda stac w miejscu nic to nie przeszkadza po to jest mechanizm ruznicowy bez niego darlo by ci opony na zakretach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 na "luzie" naped w X jest też spięty ? bo chyba to rolki rozpędzają koła - kurcze nie pamiętam no właśnie w e46 jest ten NV124 użyty który teoretycznie spina obie osie na stałe. Ale w instrukcji obsługi jest wyraźnie napisane że można holować samochód z uniesioną jedną osią. Co oznacza że teoretycznie jedna oś może się kręcić a druga nie. Jestem przekonany że BMW opisałoby niemożliwość wykonania pomiaru siły hamowania na rolkach stacji diagnostycznej. Tak czy inaczej w mojej takie pomiary były wykonywane na rolkach bez unoszenia osi i nic się nie stało. Także jeszcze raz powiem... co to za bzdury ktoś wygaduje?! Lepiej jedź na inną stację i już. Jak chcesz wiedzieć coś więcej na temat napędu 4x4 w e46 to wpisz sobie w google nv124 transfer case. Pierwszy link i będziesz wiedział wszystko. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 no właśnie w e46 jest ten NV124 użyty który teoretycznie spina obie osie na stałe. Ale w instrukcji obsługi jest wyraźnie napisane że można holować samochód z uniesioną jedną osią. Co oznacza że teoretycznie jedna oś może się kręcić a druga nie. Jestem przekonany że BMW opisałoby niemożliwość wykonania pomiaru siły hamowania na rolkach stacji diagnostycznej. Tak czy inaczej w mojej takie pomiary były wykonywane na rolkach bez unoszenia osi i nic się nie stało. Także jeszcze raz powiem... co to za bzdury ktoś wygaduje?! Lepiej jedź na inną stację i już. Jak chcesz wiedzieć coś więcej na temat napędu 4x4 w e46 to wpisz sobie w google nv124 transfer case. Pierwszy link i będziesz wiedział wszystko. Dzięki 5oul! Podjade jeszcze dzisiaj albo jutro na inną stację i posprawdzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Dzięki 5oul!Podjade jeszcze dzisiaj albo jutro na inną stację i posprawdzam. Kolego pod każdym postem jest tekst "Postaw Piwo" co prawda wirtualne, ale w jakiś sposób cieszy i gdy ktoś pomoże to wtedy klikamy Soul pomógł, a więc mu nie żałuj bmw_1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Soul pomógł, a więc mu nie żałuj true, true... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Kolego pod każdym postem jest tekst "Postaw Piwo" co prawda wirtualne, ale w jakiś sposób cieszy i gdy ktoś pomoże to wtedy klikamy Soul pomógł, a więc mu nie żałuj bmw_1 zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.