mozaik Opublikowano 14 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 mam problem silnikiem. dymiło mi się z wydechu. pojechałem do B&W we wrocławiu. gościu stwierdził że to albo uszczelka albo głowica. o kosztach powiedział :shock: Mam pytanie czy w takim przypadku nie byłoby lepiej oddać auta do STANDO? może jesli to nie będzie uszczelka to będą mieli głowice na miejscu? z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 14 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 mam problem silnikiem. dymiło mi się z wydechu. pojechałem do B&W we wrocławiu. gościu stwierdził że to albo uszczelka albo głowica. o kosztach powiedział :shock: Mam pytanie czy w takim przypadku nie byłoby lepiej oddać auta do STANDO? może jesli to nie będzie uszczelka to będą mieli głowice na miejscu? z góry dzieki jak ci dymilo z wydechu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 ja bym polecal stando choc w radwanicach kolesiowi w e34 535 robili glowice itd. i jakos nie narzekal jezdzi do tej pory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 14 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 na jaki kolor?? [ Dodano: 14 Grudzień 06, 20:37 ] co wy o tej glowicy on ma dizla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 14 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 na jaki kolor?? [ Dodano: 14 Grudzień 06, 20:37 ] co wy o tej glowicy on ma dizla ...mi tez dymi i co ...przeciez to diesel... luki730i dobrze prawi.....przyczyn moze byc wiele...ja mam caly przelot i musi puscic chmurke... do tego dymic moze przez to ze masz padnieta turbine zasyfiony filtr powietrza.. styrane wtryski itp itp...musisz powiedziec dokladnie jak dymi i kiedy czy caly czas... na wolnych obrotach czy jak?? mi pusci chmure przy odpalaniu... pozniej gdy wkrece z wolnych powyzej 2 tys to pusci maly oblaczek no i przy palowaniu ale to normalne..to nie benzyna ... jak dymi ci na czarno to spoko jak na niebiesko to lipa... pozdro ziomi nie podchodz tak sceptycznie do sprawy ze niby glowica... wiedz ze kazdy chce zarobic... jak bedzie widzial pieniadz to ci powie ze polowe silnika trza wymienic..nie daj sie zrobic w balona peace <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 14 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 jak dymi ci na biało to uszczeleczka bądź głowiczka w tym celu sprawdź czy nie wybija Ci wody w zbiorniku wyrównawczym czy nie masz na bagnecie oleju wody czy się nie pieni i ewentualnie odkręc korek od oleju w pokrywie zaworów i sprawdź czy nie dymi na biało czy nie ma osadu brązowego białego itp jeżeli dymi ci na czarno to też nie dobrze bo to świadczy albo o zużytej pompie wtryskowej wtryskach bądź turbospręzarce a jeżeli dymi ci na niebiesko to uszczelniacze na zaworach albo brak kompresji pierścienie i panewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mozaik Opublikowano 16 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 dzięki za rady. przydadzą się. to jest tak że gdy korek od wlewy plynu jest dokręcony taj jak ma być to z rury daje istna zapora pary. jak poluzuje troche to jest ok ale trzeba płynu dolewać. mechanik powiedział że jak to tylko uszczelka to 2000 jak głowica to dodatkowo 1500. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 16 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 jak dymi ci na biało to uszczeleczka bądź głowiczka w tym celu sprawdź czy nie wybija Ci wody w zbiorniku wyrównawczym czy nie masz na bagnecie oleju wody czy się nie pieni i ewentualnie odkręc korek od oleju w pokrywie zaworów i sprawdź czy nie dymi na biało czy nie ma osadu brązowego białego itp jeżeli dymi ci na czarno to też nie dobrze bo to świadczy albo o zużytej pompie wtryskowej wtryskach bądź turbospręzarce a jeżeli dymi ci na niebiesko to uszczelniacze na zaworach albo brak kompresji pierścienie i panewki ta to musimy sie ustawic i mi powiesz czy z moim cos nie tak czy wszystko graa... ogolnie diesel musi dymic ...nawet nowki prosto z salonu zadymia....ale z checia chcialbym sie dowiedziec co sadzisz o moim dymku buehue P.S. czasem jak ruszam leci niebieski dym... ale to tyllko wtedy jak spale laki <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 17 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 mam do was pytanko.interesuje mnie e-36 325tds.bo podobno to fajnie chodzą,a teraz to mam kryzys z pracą i troche mnie nie stac na benzynke,a rope to sobie zawsze moge gdzies taniej.czy za moje coupe wyszła by zamiana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.