BartE46 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witam wszystkich! Jestem swiezym uzytkownikiem forum i kilkumiesiecznym mojej e46 320 po lifcie i wobec tego mam pytanko.Czy wiecie gdzie we Wrocławiu znajde dobrego mechanika ktory zaopiekuje sie moja bunia. Na poczatek jako priorytet potrzebuje zeby sprawdzil czy mam nieszczesne klapki w kolektorze czy moze juz ktos usunal. Jak mozecie to napiszcie gdzie mi to ktos konkretny sprawdzi. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Proponuję na początek poszukać na naszym forum, temat już przerabiany, następnie patrz Polecane warsztaty. A tak poza tym szerokości życzę i bezawaryjności:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartE46 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Troche juz przestudiowalem ale brakuje mi konkretnej odpowiedzi na to gdzie ktos konkretny ktory robil to nie jeden raz usunie mi te klapki.Najchetniej podjechalbym do kogos kto juz usowal je komus z forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 zajżyj sobie kolego pod kolektor ssący od prawej strony, zobaczczy jest taka chromowa sztanga pod nim, ona steruje wszystkimi 4-ma klapkami, same jak jej nie ma, to powinieneś zobaczyć zaślepki. albo zrób zdjęcie i tu wklej, to Ci odpowiem.bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Sam to zrobisz w 2 godziny. Poszukaj w necie są instrukcję co i jak Tapnięte S dwójką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 a jak jesteś leniwy to masz , wisisz piwko:4: http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartE46 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Link cos sie nie otwiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartE46 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Ogolnie to TEORETYCZNIE niby wiem jak to zrobic bo duzo sie naczytalem o tym ale wiadomo jak w praktyce jest a poza tym nie dysponuje dobrymi narzedziami i nie chcialbym czegos spaprac!!Ale moze nadchodzace sloneczko doda mi natchnienia i cos podlubie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Mógłbym Ci to zrobić, ale nie mam we Wrocławiu żadnych narzędzi. Myślę, że jeśli masz chociaż trochę wprawy to bez problemu sam to ogarniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Link cos sie nie otwiera I z browara nici a klapki to sam sobie usuniesz, dziecinnie proste. P.s. Link dziala jak ta lala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartE46 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 (edytowane) Narzedzia juz mam firmy YATO (pozyczylem od kolezki) chyba 108 czesci wiec mam nadzieje ze wystarcza:d Teraz czekam na jakies sloneczko i wolny czas i bede robil pierwsze podejscie Jak mozecie to napiszcie na co szczegolnie uwazac, o czym nie zapomniec i czy podrzebne beda jakies uszczelki? P.S Link dziala jak talalala,cos mi w tedy nie pyklo Edytowane 9 Kwietnia 2013 przez BartE46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Najważniejsze to pilnować żeby nic do silnika nie wpadło Nie ma filozofii. Po prostu pilnuj wszystkich śrubek... Tapnięte S dwójką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 U mnie po wymianie lecial olej, dlatego zamowilem nowe uszczelki i zalozylem je. Jak reka odjal. Koszt cos kolo 25 euro za komplet zaplacilem w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 U mnie były wszystkie ok , poprzecierałem je tylko i poskręcałem kolektor ale możesz sobie zamówić np. te BMW E46 E91 E92 320d USZCZELKI KOLEKTORA SSACEGO (3115677949) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartE46 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Wlasnie widzialem na allegro takie uszczeki wraz z zaslepkami. Nie wiecie moze czy we wrocku takie komplety dostane,bo najpierw chcialbym zagladnac do kolektora i jesli okazaloby sie ze klapki sa to chcialbym odrazu kupic i nie czekac na przesylke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 To idź najpierw do auta, zerknij pod maskę, może martwisz się nad wyrost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aśka22 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Polecam Artura z Zawalnej,zawsze uczciwy,solidny,diagnostyka jest zwykle nie liczona,tylko robiona w ramach naprawy,łącznie z kompem.Tylko jak tam będziesz jechał to wspomnij Aśka od czarnej bmki dała Ci namiar ;]- i on takie rzeczy robi naprawde w dobrej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 a ja napisze inacze... warto to zrobic samemu poniewaz, sama wymiana klapek to jedno, ale nagar zgromadzony w kolektorze to drugie, kolektora na blysk zaden mechanik Ci nie wyczysci, bo to dobre 2-3 godziny pracy i jak by to mial zrobic dobrze to zaspiewalby jak za zloto sam kolektor masz pewnie juz tak zawalony, ze przekroj dolotu na EGR to jakies 20mm moze 30mm, wiec nie warto tego olewac, ale to jeszcze nie wszystko, warto tez zainwestowac grube 30-40zl w wezyki podcisneinia, ktore z czasem sa juz powycierane i sparciale, a wystarczy ze taki jeden wezyk Ci pusci gdzies na trasie i nie jeden mechanik nie bedzie wiedzial co sie dzieje to tez nie wszystko, wymien tez filtr odmy i filtr powietrza, bedziesz mial db dostep do tego przy okazji parca ta to nic innego jak odkrecenie max 20 srubek, odpiecie max 5 wtyczek - czas operacyjny jeden dzien na spokojnie (sobota - idealna) przy piwku w kieszeni min 500zl, na twarzy banan i pieknie ogarniety samochod :party: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Tak to właśnie u mnie wyglądało a z narzedzi potrzebujesz 10/11/ w nasadkach albo rurkach i 13/14 w płaskim lub oczku, stare skarpetki do zatkania dolotów podczas czyszczenia kolektora i przydałby się kawałek magnesa do wyjęcia nakrętek żeby nie wpadły do cylindra - mam taki fajny teleskopowy jak długopis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 przydałby się kawałek magnesa do wyjęcia nakrętek żeby nie wpadły do cylindra - mam taki fajny teleskopowy jak długopis Byly takie z dioda na koncu niedawno w lidlu albo aldi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irus70 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Witam. Ja właśnie jestem po takiej wymianie w swoim aucie .Robiłem to sam tak jak pisze tazunio nikt Ci tak nie wyczyści kolektora jak sam tego nie zrobisz.Robota na ok 3-3,5 godz. Dasz radę nic trudnego kuogkuogkuog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartE46 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Przekonaliscie mnie!W ten albo przyszly weekend sie za to zabiore! wymien tez filtr odmy i filtr powietrza, bedziesz mial db dostep do tego przy okazji Myslalem o calej odmie bo nie wiem czy byla wymieniana kiedykolwiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartE46 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Polecam Artura z Zawalnej,zawsze uczciwy,solidny,diagnostyka jest zwykle nie liczona,tylko robiona w ramach naprawy,łącznie z kompem.Tylko jak tam będziesz jechał to wspomnij Aśka od czarnej bmki dała Ci namiar ;]- i on takie rzeczy robi naprawde w dobrej cenie. Dieki wielkie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartE46 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 A wiec kolektor wlasnie wymontowalem i okazalo sie ze klapki mam. Sa w idealnym stanie,zero luzu i nagaru podobnie jak egr,(musial ktos przede mna wszystko czysci).Postanowilem i tak je wyrzucic wiec potrzebuje PILNIE jakis namiar na kogos we Wrocławiu kto sprzedaje zaslepki i uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 A wiec kolektor wlasnie wymontowalem i okazalo sie ze klapki mam. Sa w idealnym stanie,zero luzu i nagaru podobnie jak egr,(musial ktos przede mna wszystko czysci).Postanowilem i tak je wyrzucic wiec potrzebuje PILNIE jakis namiar na kogos we Wrocławiu kto sprzedaje zaslepki i uszczelki. Możesz wyrwać klapki i wkręcić tam śrubki 6-ki a z drugiej strony nakrętki samokontrujace. Ja tak nam i już 3 lata śmigam bez problemu Tapnięte S dwójką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.