misiek20023 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Witam wszystkich, syn chce kupić BMW E34 i sie zatanawia nad TDSem lub 2,5 benzyną z gazem? Co byście polecili? Ile spalają te dwa silniki? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauser Opublikowano 14 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 mam gaz w aucie ale to kupa silniki m20 nie lubią podwyższonej temperatury, co do innych nie wiem - lepiej diesla. zobacz na osiągi serii zresztą i spalanie w katalogach - będzie porównanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Im mniej dłubania w fabryczne ustawienia tym lepiej Chyba, że zamierzasz założyć dopiero LPG i będziesz miał gwarancje w razie czego. Generalnie diesle są żywotniejsze ale bardziej wrażliwe na zanieczyszczone paliwo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 14 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 W tym przypadku wolałbym diesla, z tego powodu, że nie uznaje gazu w aucie.w innym wypadku wolałbym oczywiście benzynke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 14 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 E34 tds wrażliwa głowica na przegrzania(lubi pękać) ale ogólnie silnik wytrzymały i znosi rewelacyjnie ogromne przebiegi ,cząści droższe niż w przypadku silnika benzynowego. Spalanie tds'a to najlepiej w katalogu a z życia to kumpel opowidał coś między 7-9 L/100km. I teraz 2 kwestia E 34 (benzyna)z silnikiem : M20B25(12V)-według mnie troche mulasty do tego jeszcze z gazem. M50B25(24V)-Najleprze połączenie spalania z osiągami-gaz jednak to utrudnia. Moje zdanie jest takie:Junkers jest dobry ale w domu a nie w aucie:-) Na twoim miejscu namówiłbym jednak syna na diesla(tds)(tylko pod warunkiem ze stan jego jest dobry co wazne przy silnikach diesla) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Witam wszystkich, syn chce kupić BMW E34 i sie zatanawia nad TDSem lub 2,5 benzyną z gazem? Co byście polecili? Ile spalają te dwa silniki? pozdrawiam no tak jak kolega wojtek pisal, jesli chodzi o oszczednosc to tds. Bo chyba nie chcesz aby twoj syn lub Ty sam pozniej siedzial na forum i rozpoczynal nowe tematy typu ''pali na benyznie a na gazie nie, zamula na benyznie a na gazie ok, strzela mi z rury, i tysiace podobnych'' sa zwolennicy i sa przeciwnicy, po stronie przeciwnikow jest taki argumet iz w silnikach nie planowano gazu i nikt nie bral tego pod uwage. A wiec tds albo ''czysta'' bezyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mack` Opublikowano 14 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 No niby cen Pb05 juz 3.50zł a taki miedzy wierszami jakie spalanie M50B25(24V) tzn benzynki ( gas tez prosze podac jak ktos wie) Ja potemca Tdsa moze sie malo znam ale 2 lata smigalem Dieselem rodzinnym to silnik kazde gówno wytrzyma bo to moj ojciec wyprawai z tym autem to sie w glowie nie miesci szkoda gadac co prawda auto ostatno nie ma mocy jechac ale to wina zapchanego filtra lub linka gazu ma luzy. hm zreszta jak na silnik to i tak duzo przezylo hmm zapewne kupie do tego auta 1.7TD ale Isuzu bo mowa o Oplu Astrze Kombi (Caravan lol ) bo podobno Isuzu jeszcze wiekszy syf wytrzymuje hmm czyli skoro te diesele takie wytrzymale to i nie rozumiem tekstu ze diesel delikatny wrażliwy Generalnie diesle są żywotniejsze ale bardziej wrażliwe na zanieczyszczone paliwo... motor astry styrany maxymalnie przez mojego tate jezdzil na czym sie dalo ... i nadal silnik daje czadu nie to co kiedys ale to wina ze Block jest od innego modelu (lol) bo tato wjechal w wieksza kałuże wody i woda sie dostala i blok rąbnał ale pomimo innego bloku auto poleci nadal tyle ile trzeba . <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 ja na mojego nie narzekam i polecam tdsa <bmw_1> <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek20023 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Dzieki wielkie za wszystkie posty. szczerze mówiąc też mu poleciłem TDSa. Pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 tylko przy tdsie niech koniecznie sprawdza cisnienie bo juz widzialem jednego napalenca gdzie po miesiacu silnik umarl a na liczniku bylo 98000 najechane a auto z 93 roku wiec polecam sprawdzic w serwisie przebieg ale nie u byle kogo kto przy tescie powie ci ze pierwsze kody to przebieg :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi5 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 też mam ten problem e36 92-95r 2.5 tds czy 2.0 LPG ale tylko sekwencja ewentualnie 1.8 LPG?? chyba bedzie ten którego pierwszego napotkam w bdb stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Siema! Też nie tak dawno miałem podobny problem. Ostetecznie zdecydowałem się na e36 323(170KM) i założyłem sekwencję. Prawdopodobnie wyszło to drożej niż tds, z tym że akurat ten silnik jest bardzo oszczędny(12.5l/ gazu, średnio, przy raczej dynamicznej jeździe). Myślę że tdsikiem 100km drożej by kosztowało, no i nie ma klekotu..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.