Nem Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Ogloszenie znajomego. Auto znam i wiem ile ta zabawka pochlonela pracy i pieniazkow. Link: Seat Leon 275PS, Sachs Race, SPAX, 2003r., 1896cm3, 270 KM - otomoto.pl Cena. 33tys Seat Leon 1M Jestem pierwszym właścicielem w Polsce, drugim w ogóle. Wysoka cena jest podyktowana modyfikacjami jakie wykonałem ( dla znawców tematu będzie wszystko jasne ), aczkolwiek liczba zainwestowanych pieniędzy grubo przekracza tą cenę. Jesli szukasz tego modelu w top sporcie dobrze wiesz ze za 25000 sa same zajechane trupy. Najbogatsza możliwa wersja seata Leona 1m Dane auta: Seat Leon 1M Produkcja Czerwiec 2003 Wersja Top Sport + Pakiet zimowy ( podgrzewane fotele i spryskiwacze reflektorów ) Lakier czarna perła LC9Z ( dość rzadki ) Silnik 1.9 TDI ARL Zmierzona moc seryjna 160HP Moc po modyfikacjach w Evolution Motorsport 276HP@550Nm Możliwość przełączania charakterystyki miedzy trybem sportowym 270hp a ekonomicznym 230hp. Dodatkowo zrobiony jest launch control na 3200 obr i odcinka na 5100obr. Auto sprzedaje na 17” felgach Keskin KT2 CUP Wyposażenie: Pakiet Top Sport + dodatki z Cupra R + pakiet zimowy – sportowe zderzaki, progi, elektryczne fotele skóra z alkantarą, skórzana kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, skurzana gałka zmiany biegów, skórzany podłokietnik, podgrzewane samo składające się lusterka, aluminiowe nakładki na pedały, grubsze ramie tylnej wycieraczki, więkrze hamulce 312mm przód/256mm tył, fotochromatyczne lusterko, czujnik deszczu, tempomat, podgrzewane fotele, spryskiwacze reflektorów, cztery poduszki powietrzne, 8 głośników, wzmacniacz, tuba, ESP, ABS, TCS, Climatronic, komputer pokładowy, halogeny xenon, centralny zamek z funkcją domykania szyb, brak grzybków w drzwiach , alarm , gniazdko 12V w bagażniku, kieszenie w oparciach przednich siedzeń, elektrycznie sterowane cztery szyby. Zmiany ( modyfikacje wykonane 06.2012 roku. Koszt części z robocizną to ponad 6000€ ) 1. -seryjne turbo wymienione na NOWE bardziej wydajne GARRETT GTB2260vk z Audi Q7 3.0L 2007-2010 -kolektor wydechowy pod nowe turbo, owinięty bandażem termoizolacyjnym -wydech przelotowy i DownPipe spełniający normy głośności i emisji spalin, zakończony tłumikiem wyprodukowanym na zamówienie przez firmę zajmującą się wydechami do motocykli „Kaliński” Koszt tych modyfikacji u każdego tunera który umie wystroić to turbo waha sie w granicach 6000zł 2. -nowe wydajniejsze pompowtryski BOSCH o parametrach zbliżonych do wyścigowych „Bosio RACE 783” ale o wyższej żywotności porównywalnej z seryjnymi 079AL, a nie jak w bosiio 10000km a czasem mniej. Ich cena to 250euro/szt 3. -dodatkowa chlodnica paliwa od mercedesa E klasy 3,2 cdi 4. -sportowy wałek rozrządu dbilas + nowe szklanki i półpanewki. koszt samego wałka 1500zł 5. -wyścigowe zawieszenie gwintowane SPAX z regulacją wysokości -35 do -65mm i dodatkową 32 stopniową regulacją twardości. Koszt 1000 euro 6. -rozpórki WIECHERS SPORT przód i tył ponad 500zł 7. -drążek stabilizatora od audi S3 8. -stalowa osłona pod silnikiem z wlotami powietrza i wzmocnieniami w okolicy miski olejowej 9. -sportowe sprzęgło SACHS RACE z jednomasowym odelżonym kołem zamachowym. Koszt 1479 euro. Wyrzymuje do 600nm, więc można przyjąć że jest niezniszczalne. 10. -zegary śledzące parametry pracy silnika: boost, oil temp, EGT. Koszt 1200zl z słupkiem wykonanym na zamówienie, pokrytym flokiem. 11. -swap hamulców z 288/232 na 312/256, tarcze ATE, klocki ferrodo ds2500/premium 2200zl 12. -oil catch tank od land rovera 13. -tylna wycieraczka od fabii i dokładka przedniego zderzaka od cupry 14. -aluminiowa podstopnica i pedały od golfa r32 15. -short shifter od golfa r32 16. -gałka z mieszkiem od audi s-lina, kierownica od cupry 17. -wejscie do radia AUX i dodatkowy wyświetlacz komputera między zegarami. 18. -nowy akumulator, czujnik esp, rozrząd z pompą wody, termostat, czujnik stopu, filtr powietrza, filtr paliwa, filtr oleju, olej, płyn hamulcowy ate blue racing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 jeździłem takim zrobionym na 230hp tak zapierdalał że koniec świata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szocha1991 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 szukałem takiego Leona... aż Kamcio ostatecznie przekonał mnie do BMW happy_bmw póki co... nie żałuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Ale to dalej tylko seat, kiedyś śmigałem właśnie takim Arl-m FR, ogólnie fajnie śmigał, lecz materiały wykożystane w tych autachlolol piszczy skrzypi, a auto miało wtedy 5lat:bag: Sorki Nem za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi