Georgii Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Pacjent jest po operacji czuje się dobrze. Może komuś się przyda jak napisze co jest do wymiany w silniku powyjerzej 200tyś na swoim przykładzie. Robiony był szlif serca,docieranie itp. potem czyszczenie całego środka np.tłoków ze spalonego oleju następnie wymiana pierścieni,uszczelniaczy 24szt,wymiana ślizgów łańcucha rozrządu bo już wytarte były 3szt,2szt uszczelniaczy wału przód i tył,koło pasowe wału bo było wytarte i nowy uszczelniacz nic by nie dał,uszczelka głowicy,miski,pokrywy zaworów,zawór zwrotny pompy oleju,wszystkie rolki na paski oraz łożyska alternatora,ori odma i rurki,pompa wody,wymiana uszczelek takich jak obudowy termostatu i samego termostatu,nowe korki odpowietrzające,nowe lepsze uszczelki vanosa również oczywiście,świece platynowe+nowe fajki na cewki.I to by było tyle chyba,że zapomniałem o czymś.A przy okazji zrobiłem sztywne sprzęgło i jak się wszystko w silniku ułoży to napisze jakie wrażenia z ostrzejszej jazdy. Jak narazie to tylko tyle,że sprzęgło chodzi bardzo lekko i nie wkurza już metaliczny dzwięk padającej dwumasy przy gaszeniu auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys271 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 No to zaszalałeś :lol: ile to wszystko kosztowało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 No to zaszalałeś :lol: ile to wszystko kosztowało ? no też jestem ciekaw ile? i gratuluje zabiegu -czekam na na opis wrażenia jaka zmiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Ile Ciebie to kosztowało Georgii,tak z ciekawości. Moja jednostka narazie jest w dobrej kondycji, dwumas wymieniony więc problem z głowy narazie przynajmniej, ale nic wiecznie nie trwa:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 remoncik oczywiście pozytyw,ale jeśli musiałeś to wszystko wymieniać,to chyba nie wierzysz w te w silniku powyjerzej 200tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 remoncik oczywiście pozytyw,ale jeśli musiałeś to wszystko wymieniać,to chyba nie wierzysz w te ... To nie duży fiat żeby przy 200tyś robić remont , podobnie jak Dirty jestem człowiekiem małej wiary jeśli chodzi o ten przebieg lolol Ile Cię to wyniosło ? i czy robiłeś sam czy komuś to dałeś do roboty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 fiat to maszyna nie do zajechania :-) przelata i milion km ale po trzystu remontach hehe i tez nie wydaje mi sie ze po 2 stowach trzeba robic taki remont ale milo by bylo miec taki remoncik za soba :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) Ja też nie wieżę w te 200tyś. Jeśli chodzi o części do serca,głaszczenie głowicy oraz docierki itp. to tak w 3000 tyś się zmieściłem. Robocizna to dla kolegi była płacona po znajomości. Jeśli ktoś robiłby taką operacje u mojego kumpla to z robocizną w 5tyś się zamknie. Ja części kupowałem sam,kilka dostępnych tylko w aso np. koło pasowe wału czy zawór zwrotny pompy oleju. Na początek po rozebraniu silnika były takie usterki jak nie trzymające szklanki,które zostały wymienione na ori,uszczelniacze zaworowe nic nie trzymały puszczały olej,jeśli chodzi o łańcuch to nie nosił śladów zużycia ale prowadnice łańcucha były już powycierane więc zostały wymienione na niemieckie firmy nie pamiętam,zajechana pompa wody która ciekła na zewnątrz,pompa wspomy śmietnik,zajechane rolki napinaczy,zajechane łożyska alternatora,odma zamiennik do bani zasyfiła dolot olejem,wytarty rowek w kole pasowym wału,dwumas śmietnik zajechany,uszczelka vanosa była tak twarda i krucha,że pękła przy wyciąganiu ta teflonowa gumowa była twarda jak ze stali.Oczywiście kupiona została ta lepsza kwadratowa z vitonu ,który jest odporniejszy na temperatury itp. i polecany + gumowa okrągła.Kupiłem od gościa co przywozi z Niemiec.A ori teflonowa wytrzymuje-pada ponoć już nawet po 60-80tyś.W silniku gładzie,zawory itp wszystko okej został jedynie na tłokach spalony olej,który został wyczyszczony jak reszta elementów w środku serca.Motor pracuje świetnie nie wiem ale może to zasługa również porządnych świec platynowych ustawionych pod silnik przez pana o którym już pisaliśmy na forum. A sprzęgło chodzi tak miękko jak nigdy,biegi wchodzą płynnie i precyzyjnie można powiedzieć poezja.Na temat przyśpieszeń na sztywniaku napiszę za 1000km Autko pali na dotyk można powiedzieć,że przekręcasz kluczyk w pozycję odpalanie a on już pięknie pracuje... Troszkę kasy poszło ale myślę,że autko mi się odwdzięczy i będzie długo,sprawnie służyło. Zalany olej syntetyk 5w40 i taki sam będzie wlany za 1000km. Jakby coś jeszcze ktoś chciał wiedzieć to pytać. Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 A jakiej pojemności to był motor 2.0 ? swoją drogą 5 patyków w remont auta wartego 10-12K ? ja bym w dupowóz tyle siana nie wpakował ... chyba że planujesz jeździć tym autem przez kolejne minimum 5 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Mordulec planuje jeździć ile się da Motor 2.5 na jednym vanosie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magnetx Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 A nie tanie było, silnik kupić. Właściwie za 5k to można mieć 2-3 takie silniki M52 od 2,0-2,8 ? (Wiadomo nie wiadomo co za używka ale załóżmy że trafił byś na przyzwoitą) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 5 koła to sporo ale jak widać to trzeba było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Gratuluje zabiegu napewno przyznam rację że silnik sprawny nie oznacza że wsztko w środku idealnie. Gumy się starzeją części zużywają i w ogóle. Ale fakt że 200000 to trochę za szybko jak na silniki tej klasy. Życzę miłej expolatacji . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) Pchać się w używkę to ryzyko.Jak kolega napisał gumy wszystkie się zużywają i nie mają już właściwości np. uszczelniających jak uszczelniacze zaworowe czy uszczelniacze wału albo z racji wieku wyrabia się rowek w miejscu uszczelnienia wału przód i nawet nowy uszczelniacz nie pomoże więc w używanym silniku również jest rowek przez który będzie uciekała oliwa. Zapomniałem jeszcze o uszczelkach kolektora dolotowego,guma przepływomierza ori oraz uszczelki wydechu również wszystko nowe. Poza tym fajnie,że się udało w jednych pieniądzach zrobić sztywne sprzęgło bo silnik i tak był wyciągnięty na stół.Więc jest zrobiony na cacy. Trzeba się przyzwyczaić do mięciutkiego pedału sprzęgła bo chodzi tak delikatnie że bajka. Następny mod to ciemne szybki z tyłu,a potem jeszcze grzane skóry. Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Mordulec planuje jeździć ile się da Motor 2.5 na jednym vanosie. No to jak chcesz mieć to auto na dłużej to ma to jakiś sens ... przynajmniej wiesz co jest zrobione i na kolejne 200tyś wystarczy. Kupno używki to raczej średni pomysł bo to loteria , chyba że zrobić auto na sztukę i sprzedać gruza dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magnetx Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Jak mogę zapytać jakie zabiegi trzeba przeprowadzić aby wywalić dwu masa i zrobić sprzęgło na sztywno ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 http://www.maxbimmer.pl/f72/e39-wymiana-sprzegla-e39-m52b25-18785/index4.html tu kolego poczytaj bez problemu wszystko osiągalne polecam jednak wsadzić nowe łożysko i tarcze sprzęgła nową chyba,że znajdziesz praktycznie nową używkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 ja bym w dupowóz tyle siana nie wpakował Ja tam obcych nie wożęhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 dlaczego nie ja bym tyle wpakował nawet i więcej ale raczej nie w coś nowszego jak 1994r. Poza tym musiał bym mieć pewność że dłużej pojeżdżę niż 4-5 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Jeszcze mam pytanie czy jak temperatura silnika jest w pionie to wisko da się zatrzymać czy już powinno być ciężko ? chyba jeszcze muszę wymienić bo u mnie mogę zatrzymać bez problemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 pion masz chyba od 75 stopni do 110 (mogę się troszke mylić)więc ciężko wyczuć,ale raczej powinno już ciężej chodzić,odczuwalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Kręci się ale zatrzymałem je bez problemu palcem owiniętym w kawałek tkaniny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Kręci się ale zatrzymałem je bez problemu palcem owiniętym w kawałek tkaniny... Jest na to tylko jedna rada Silnik do wymiany ...lolol:4::drool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Visko do wymiany raczej cycu :BMW fuck Mercedes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 możesz na lato zespawać,będziesz miał fałosiem pod maską:mrgreen: ale poczekaj,teraz jest zimno,zobaczysz,jak się będzie zachowywało przy wyższych temp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.