Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie auto strasznie dużo pali,wycieków brak.Komputer pokazuje spalanie 7,4.Po podłączeniu się błąd świece żarowe,tyle tylko ,że z tego co mi wiadomo nie jest możliwe aby przez świece auto aż tyle paliło.Jeżdżę dosyć spokojnie więc nie ma opcji aby było to "normalne" spalanie.Miałam już wcześniej w takim samym silniku compakta i palił dużo,dużo mniej.Mechnik ręce rozkłada.Jakie są wasze propozycje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie są wasze propozycje ?

Wycieczka do Brzegu.

Nasza Oferta - Naprawa Serwis Samochodów B.M.W. Auto Naprawa - Brzeg, Opole

Powołaj się na Maxbimmer to zrobi Ci pełną diagnostykę za free.

Szczerze mogę go polecic - nawet z Polkowic ludzie do niego wożą auta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawa to komp w takiej sytuacji, na OBC nieraz bzdury pokazuje.

a tymczasem pozbieraj info o które będą pytać - czy nie kopci, czy nie śmierdzi ropą obok auta itp...

u mnie wzrosło "spalanie" o ponad litr, a sączyło się z wężyka na powrocie paliwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie odpiecie przeplywki nic nie pomoglo ale ja jeszcze mialem problem z moca auta wiec sprawdz czy u ciebie na 4 biegu wskazowka na ekonomizerze dochodzi do 20L (jesli nie to masz winowajce). jak juz sie dowiesz ze to wina przeplywki to kupuj tylko ori BOSCH- u Ciebie masz o tyle komfort ze nie musisz robic adaptacji tak jak w wersjach przedliftowych :)

Edytowane przez danieltca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Danieltica-co z tą mocą?Ponieważ miałam zamiar pokombinować z przepływką ,ale sprawy zawodowe zmusiły mnie do 600 kilimetrowej podróży.Wszystko ok,nawet zaczeła normalnie palic 6/100km, do momentu powrotu na Wrocław.Auto straciło totalnie moc!Trzymam pedał gazu w podłodze a ono w ogole nie jedzie.Uprzedzę wasze kolejne pytanie-chłodzę turbinę po takich trasach.Dodam jeszcze ,że dziś szybko podłączyłam auto pod kompa i wyszkoczył błąd o kodzie 45.30 mechanik powiedział ,że musi sprawdzić jaki to błąd i jutro mi powie.Dodatkowo słychać jakby silnik trochę nierówno chodził telepie trochę autem...Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym diagnostykę silnika w Jetronik na ul.Opolskiej. 250 zł ale warto wydać tą kasę. Byłem 2 razy, rozebrali prawie pół silnika, trwało to jakieś 3 godziny i w obu przypadkach bezbłędnie zdiagnozowali usterkę. W pierwszym przypadku sparciały wężyk podciśnienia, w drugim pęknięcie wejścia na akumulator ciśnienia - oba związane z praca turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więć EGR cały zażygany olejem.Został wyczyszczony i BMka znowu śmiga.Tyle tylko,że powiedziano mi iż turbina jest do regeneracji bo z jakiegoś powodowu EGR był zażygany.Z drugiej strony wiem jak zachowuje się auto z uszkodzoną turbiną i moja takich objawów nie wykazuje:nie świszczy,nie kopci na czarno.Pomóżcie coś bo normalnie już dostaje cholery;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem jak zachowuje się auto z uszkodzoną turbiną i moja takich objawów nie wykazuje

moja bunia też normalnie śmiga turbina chodzi elegancko ale właśnie w Jetronicu powiedzieli mi że turbo do regeneracji powod coś tam że z tego powodu bierze olej czy coś w tym stylu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Danieltica-co z tą mocą?Ponieważ miałam zamiar pokombinować z przepływką ,ale sprawy zawodowe zmusiły mnie do 600 kilimetrowej podróży.Wszystko ok,nawet zaczeła normalnie palic 6/100km, do momentu powrotu na Wrocław.Auto straciło totalnie moc!Trzymam pedał gazu w podłodze a ono w ogole nie jedzie.Uprzedzę wasze kolejne pytanie-chłodzę turbinę po takich trasach.Dodam jeszcze ,że dziś szybko podłączyłam auto pod kompa i wyszkoczył błąd o kodzie 45.30 mechanik powiedział ,że musi sprawdzić jaki to błąd i jutro mi powie.Dodatkowo słychać jakby silnik trochę nierówno chodził telepie trochę autem...Co wy na to?

a co ci z tym bledem wkoncu wyszlo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd dotyczył zażyganego EGR,już załatwiony.Tylko teraz sprawa turbo...i dodatkowo owszem odzyskała moc,ale to nie jest to co być powinno...;/

na poczatek posprawdzaj wezyki podcisnienia , ja mimo ze u mnie ok jesli chodzi o moc- wymienilem wezyki bo wiadomo z czasem one parcieja wiec zacznij od nich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...