Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



viviek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

wczoraj wróciłem sobie normalnie do domku, odstawiłem auto, postało ok 1-1,5 godz i chciałem odpalić ale coś strzeliło pod maską i był dymek, posprawdzałem pod maską i nic nie zauważyłem,

odpaliłem ponownie i auto chodzi tylko że mam wrażenie jakby na 1-2 cylindry, po dodaniu lekko gazu idzie max do jakis 2-2,5tys i slychac lekki strzal pod maska, moje przypuszczenie to takie że cewka strzeliła,

jest ktoś w stanie potwierdzić takie przypuszczenie lub dać inne ? Czy cewki są połączone ze sobą czyli np jak 1 padła to reszta nie dostanie napiecia czy napiecie idzie na każdą osobno ?

Ewentualnie byłbym wdzięczny jakby ktoś mógł podjechać i rzucić okiem, mieszkam na Ołtaszynie

Edytowane przez viviek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no czujnik podpory wału, dogadałem się z kolegą z forum że po świętach sprawdzimy poprzez podpięcie kompa, żeby nie robić zbędnych wydatków

PS, viviek mam nick, nie vivek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowiaduje się coraz ciekawszych żeczy ciekawe co jeszcze za nowe czujniki znajdziecie:4:.

Ogólnie masz do wyboru kilka żeczy czujnik położenie wału korbowego ( zbiera sygnały z koła zamachowego)

czujnik wałka rozrządu wykuczony :-P

Cewki i świece.

może być również nieszczelność układu dolotowego lub pociśnieniówek.

Udanego poszukiwania

Edytowane przez e34t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak w zmienionym tytule, ma ktoś kompa aby podpiąć pod M50 bez vanosa z Wrocławia najlepiej ? Był u mnie Lijo wczoraj, lecz niestety ma zbyt nowy interfejs i nie chciał gadać z moim :(

Lijo, i tak wiekie dzięki za to że przyjechałeś uklon_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. odepnij czujnik położenia wału i zobacz czy auto odpali, sprawdź czy się wkręca na obroty

2. Zgaś samochód

3. wepnij czujnik wału a wypnij czujnik wałka i sprawdź czy auto odpala.

M50 na siemensie powinien odpalić na jednym dowolnym czujniku. U mnie był dokładnie taki sam problem, 2.5k obrotów i odcinka, strzały i dymy;) u mnie auto odpaliło na czujniku wałka a na czujniku wału już nie. w ten sposób zdiagnozowałem problem z moją bawarą;) jeździłem chwilę z odpiętym czujnikiem wału i nie było żadnych problemów. Aktualnie pożyczyłem od znajomego sprawny czujnik wału i jeżdzę na nim bez żadnych problemów;P Czekam na wypłatę i wyprawa do ASO:) 450zł w plecy;/

Tak było u mnie;) co prawda mam tylko dwa litry ale też M50:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Darozzzz za pomoc, dziś spróbuje

P.S. cena w ASO we Wro przy wylocie na Bielany 430zł niezależnie czy czujnik wałka czy wału

w sklepie jak pytałem to BOSCH 300zł

Edytowane przez viviek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem zgodnie z Twoją instrukcją i wyszło tak po odpięciu czujnika wału auto nie odpalało, po odpięciu czujnika wałka chodziło tak samo z wybuchami, więc uznałem, że skoro czujnik wałka jest odpięty lub wpięty a auto dalej kuleje to jego wina, ale dla upewnienia pojechałem na diagnostykę komputerową, po 3-5 min oględzin okazało się że jakiś wąż jest odpięty od silniczka krokowego pod kolektorem, którego ja nie widziałem, po podłączeniu wszystko działa w porządku i znów cieszę się jazdą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...