viviek Opublikowano 28 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 (edytowane) Witam, wczoraj wróciłem sobie normalnie do domku, odstawiłem auto, postało ok 1-1,5 godz i chciałem odpalić ale coś strzeliło pod maską i był dymek, posprawdzałem pod maską i nic nie zauważyłem, odpaliłem ponownie i auto chodzi tylko że mam wrażenie jakby na 1-2 cylindry, po dodaniu lekko gazu idzie max do jakis 2-2,5tys i slychac lekki strzal pod maska, moje przypuszczenie to takie że cewka strzeliła, jest ktoś w stanie potwierdzić takie przypuszczenie lub dać inne ? Czy cewki są połączone ze sobą czyli np jak 1 padła to reszta nie dostanie napiecia czy napiecie idzie na każdą osobno ? Ewentualnie byłbym wdzięczny jakby ktoś mógł podjechać i rzucić okiem, mieszkam na Ołtaszynie Edytowane 3 Kwietnia 2013 przez viviek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 28 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Wszystko ładnie pięknie ale nie wiemy o jakim silniku mówimy, czy z gazem czy bez. Podaj więcej informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 silnik to m50b25 z instalacją sekwencyjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 na gaz przełącza mi się automatycznie bodajże po osiągnięciu ok 38st Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 28 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 1 padła to reszta nie dostanie napiecia czy napiecie idzie na każdą osobno ? jedna padla reszta dziala kazda dostaje napiecie osobno sprawdzaj je odpinajac po kolei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 jednak najprawdopodobniej wyszło że to czujnik wałka albo i wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 29 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 vivek wału prędzej.Jeśli wałka to powiem,że nie zbierałby się w czasie jazdy bo miałem takie objawy. Także szukaj w oryginale czujnika wałka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 no czujnik podpory wału, dogadałem się z kolegą z forum że po świętach sprawdzimy poprzez podpięcie kompa, żeby nie robić zbędnych wydatków PS, viviek mam nick, nie vivek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 no czujnik podpory wału jakiej podpory ????:shock::shock::shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 the winner is czujnik podpory wału lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 (edytowane) the winner islolol hehe oj tam oj tam takie przeoczenie uklon_bmw położenia wału;) Edytowane 30 Marca 2013 przez viviek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 hehe oj tam oj tam takie przeoczenie uklon_bmw położenia wału;) spoko luz,zdarza się,ale pośmiać sie można:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 no pewnie jak się takiego babola walnęło to trzeba cierpieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 no pewnie jak się takiego babola walnęło to trzeba cierpieć a już myślałem że podporę też oczujnikowali niemce w Beemce :lol:lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 a już myślałem że podporę też oczujnikowali niemce w Beemce :lol:lolol z nimi to nigdy nie wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 31 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 powinni separator odmy oczujnikować w m52 żeby dokładnie było wiadomo kiedy ją wymienić :lol: bmw_3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 31 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 (edytowane) Dowiaduje się coraz ciekawszych żeczy ciekawe co jeszcze za nowe czujniki znajdziecie:4:. Ogólnie masz do wyboru kilka żeczy czujnik położenie wału korbowego ( zbiera sygnały z koła zamachowego) czujnik wałka rozrządu wykuczony :-P Cewki i świece. może być również nieszczelność układu dolotowego lub pociśnieniówek. Udanego poszukiwania Edytowane 31 Marca 2013 przez e34t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 ciekawe co jeszcze za nowe czujniki znajdziecie czujnik położenie wału korbowego ( zbiera sygnały z koła zamachowego) no ty juz znalazłes po mojemu to niejest kolo zamachowe Ostrzeżenie o przekierowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 moja pomyłka przyznaje się w m50 jest z przodu silnika. Co model auta to inne rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 jak w zmienionym tytule, ma ktoś kompa aby podpiąć pod M50 bez vanosa z Wrocławia najlepiej ? Był u mnie Lijo wczoraj, lecz niestety ma zbyt nowy interfejs i nie chciał gadać z moim Lijo, i tak wiekie dzięki za to że przyjechałeś uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 1. odepnij czujnik położenia wału i zobacz czy auto odpali, sprawdź czy się wkręca na obroty 2. Zgaś samochód 3. wepnij czujnik wału a wypnij czujnik wałka i sprawdź czy auto odpala. M50 na siemensie powinien odpalić na jednym dowolnym czujniku. U mnie był dokładnie taki sam problem, 2.5k obrotów i odcinka, strzały i dymy;) u mnie auto odpaliło na czujniku wałka a na czujniku wału już nie. w ten sposób zdiagnozowałem problem z moją bawarą jeździłem chwilę z odpiętym czujnikiem wału i nie było żadnych problemów. Aktualnie pożyczyłem od znajomego sprawny czujnik wału i jeżdzę na nim bez żadnych problemów;P Czekam na wypłatę i wyprawa do ASO:) 450zł w plecy;/ Tak było u mnie;) co prawda mam tylko dwa litry ale też M50:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 450zł w plecy;/ Ja kupiłem oryginał za 240pln tyle że mam m52 ale to chyba nie powinno być aż takiej różnicy w cenie? happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) Dzieki Darozzzz za pomoc, dziś spróbuje P.S. cena w ASO we Wro przy wylocie na Bielany 430zł niezależnie czy czujnik wałka czy wału w sklepie jak pytałem to BOSCH 300zł Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez viviek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 zrobiłem zgodnie z Twoją instrukcją i wyszło tak po odpięciu czujnika wału auto nie odpalało, po odpięciu czujnika wałka chodziło tak samo z wybuchami, więc uznałem, że skoro czujnik wałka jest odpięty lub wpięty a auto dalej kuleje to jego wina, ale dla upewnienia pojechałem na diagnostykę komputerową, po 3-5 min oględzin okazało się że jakiś wąż jest odpięty od silniczka krokowego pod kolektorem, którego ja nie widziałem, po podłączeniu wszystko działa w porządku i znów cieszę się jazdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 szuper ze udalo sie zlokalizowac usterke niby pierdulka ale jak bardzo wplywa na prace silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.