Georgii Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 silnik 2.0 w e39 może szału nie ma ale 2.5 wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys271 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 silnik 2.0 w e39 może szału nie ma ale 2.5 wystarczy I tu kolega ma rację też mam 2.5 i nie narzekam , chcieliśmy z żoną też kupić 2.8 literka ale ciężko jest znaleźć egzemplarz w przyzwoitych pieniądzach w dobrym stanie i zdecydowaliśmy się na 2.5 litra i chwalimy go sobie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Generalnie moc w 2,5 i 2,8 jest podobna, różnica 3 KM na korzyść 2,5, ale 2,8 jest nieco żywszy. Mówimy oczywiście o pojedynczym vanosie, żeby nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sssseba1 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 zdecydowany jestem na 2,5 ale patrząc ogłoszenia to nawet w bardzo dobrym stanie "wizjualnym" są a co wyjdzie po ? tego nikt nie wie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Generalnie moc w 2,5 i 2,8 jest podobna, różnica 3 KM na korzyść 2,5, ale 2,8 jest nieco żywszy. Mówimy oczywiście o pojedynczym vanosie, żeby nie było 2.5 (m52b25) 170km 2.8 )m52b28) 193km więc gdzie te 3konie??? Żeby nie było że się czepiam..... jak chcesz dobre auto na pare lat to nie kupisz tanio... takie okazy można kupić za sporo ponad 10tyś....... choć wiem że perełki są...... tzn perełki cenowe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Dzięki Dyziu, nieco się zapędziłemuklon_bmw . Koleżka ma M52B25 po lekkim tuningu stąd mój błąd. Prawidłowo: M52B20 110 kW (156KM) przy 5900 obr/min, M52B25 125 kW (170KM) przy 5500 obr/min, M52B28 142 kW (193KM) przy 5300 obr/min8)[h=3][/h] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sssseba1 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 czyli najlepiej przetetować cały samochód i czekać aż się zepsuje tak ? apropo ta seria 5 ma aluminiowe zawieszenie czy metalowe ? aluminiowe jest drogie w wymianie tak? które dłużej wytrzymują ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 e39 ma wahacze aluminiowe..... z przodu ma 4sztuki po 2 na strone z tyłu też 4 i też po 2 na strone.... koszt jednego wahacza dobrego zamiennika to koszt ok 350zł + - koszt zamiennika tańszego o za tym idzie nie zawsze jakościowo dobrego to od 70zł chyba się zaczynają allegrowskie szity więc lepiej podjechać przy kupnie na staje diagnostyczną i za opłatą ok 30zł zrobią taki mały przegląd zawieszenia.... bo jak kupisz z wybitym całym tak jak ja to popłyniesz z hajsem a wiem coś o tym...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sssseba1 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 czyli wszystki serie 5 mają aluminiowe zawieszenie ? bardzie wytrymałe są metalowe niż aluminiowe a co za tym idzie groższe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.