grzes86 Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 witam wszystkich mam pytanie jak można sprawdzić amortyzatory dokładnie chodzi mi o przednie. Czy jest na to jakiś sposób? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fuji71 Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Bez wyciągania to raczej ciężko samemu sprawdzić. Jeżeli już masz wyciągnięte to po prostu czuć w rękach opór przy rozcięganiu amortyzatora i trochę mniejszy przy wciskaniu. Jeżeli masz na samochodzie to najlepiej podjechać na tzw. trzepaki i za 20zł Ci sprawdzą ile procent zużycia ma każdy amortyzator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 czasem też można ucisnąć z góry mocno i zobaczyć ile razy zrobi skok, jeśli są ok to zazwyczaj mają 1-1,5 skoku, a tak to drga kilka razy jak zepsuty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 amortyzatory i spręzyny jeżeli mają poniżej 45% to do wymiany a to że uciśniesz to ok pokaże ale lepiej dać 20 zł i wiedzieć konkretnie co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Najlepszy test to na stacji diagnostycznej. Samo ich wyciągnięcie i test w rękach nic nie daje. U mnie też w e39 ręką nie szło ich ugiąć, a jak okazało się to były wyeksploatowane na maxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes86 Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Dziękuję bardzo koledzy. byłem na tym teście i amortyzatory mam w porządku. A jeszcze jedno takie pytanko. czy macie jakiś pomysł dlaczego może ściągać mi samochód na prawą stronę? Poza zła zbieżnością, bo wczoraj byłem i Pan na stacji diagnostycznej dokładnie mi ją ustawił? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 na początek sprawdź ciśnienie w oponkach no i czy masz dobrze wyważone i proste kółka :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 jak wyżej no i nie wiem czy nie musisz ustawić kont nachylenia kół ale ja się na tym nie znam i nie wiem jak w twoim aucie ktoś mi tak kiedyś doradzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 test na stacji nie pokazuje sprawnosci amortyzatorów tylko "całego" zawieszenie, zauwaz ze zmienisz cisnienie w oponach i wynik juz bedzie inny wynik ten pokazuje skutecznosc tlumienia drgan, za ktora odpowiadaja amorki, ale ta zaklocona moze byc przez inne elementy zawieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Potwierdzam to co pisał Kosa. Test amortyzatorów tylnych po uszkodzeniu tulei tylnej belki i górnego mocowania amortyzatora wyszedł całe 11%.Po wymianie tulei i mocowania ten sam amortyzator wykazał 65%. Najpierw sprawdź luzy na tulejach,przegubach kulowych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Skoro zbieżność masz ok, ciśnienie opon wyrównane a dalej ściąga to może prawy przedni hamulec lekko trzyma w czasie jazdypytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fuji71 Opublikowano 27 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Wszystkie opony i felgi masz takie same? Już się spotkałem z tym, że koleś jeździł na dwóch róznych felgach o różnym et. Panowie ze zbieżności sprawdzali luzy w zawieszeniu? Niektórzy ustawiają zbieżność mimo znacznych luzów w zawieszeniu i wtedy dalej będzie ściągać. Sprawdź gdzieś jeszcze raz tuleje, drążki, końcówki i sworznie. Jak to wykluczysz to i ciśnienie w oponach to pozostają hamulce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekpater Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 U mnie jak delikatnie ściągało to okazało się właśnie, że lewy przedni hamulec nie odbijał do końca. Pomogła regeneracja zacisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.