Dyziu Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 [ATTACH=CONFIG]24508[/ATTACH] panowie czy mi się wydaje czy coś jest nie tak z temp silnika????? płyn ma prawie 80st a temp silnika 13st o co chodzi?? jakiś czujnik walnięty czy co?? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 może czujnik a może inpa... inpa ma to do siebie że czasami pokazuję głupoty w niektórych paramatrach, ja wtedy dla dokładnego sprawdzenia odpalam DISa i tam sprawdzam wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 No dobra, a oprócz tego nic więcej nie pokazuje, żadnych uszkodzeń czujników. A na zegarach wskazówka stoi pionowo, czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 No dobra, a oprócz tego nic więcej nie pokazuje, żadnych uszkodzeń czujników. A na zegarach wskazówka stoi pionowo, czy nie. wskazówka stoi normalnie..... błędów brak..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Skoro auto działa prawidłowo, wskaźniki wewn. też nie szaleją może jak wyżej INPA trochę zaszalała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Skoro auto działa prawidłowo, wskaźniki wewn. też nie szaleją może jak wyżej INPA trochę zaszalała. tzn do końca nie jedzie tak jak trzeba.... jak jest zimny to ok 1500 do 1800 obr szarpie jak się jedzie....... jak jest zimny to z dołu nawet się zbiera/ ale jak ciepły to dopiero od 2400obr zaczyna coś jechać przepływce zrobiłem dziurkę tak jak Roger napuisał na Sporcie i ma wartości lepsze niż potrzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Dyziek, a mi się wydaje, że tam ma być Batery voltage , a nie temperatura silnika a to już by się zgadzało :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Bo tak jest, to jest ladowanie. Zle tlumaczenie i na to sie i tak nie patrzy bo zaniza, u mnie zaniza o 0.6V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 proponuje zrobić lepsze tłumaczenie.....w oryginale,te dwie wartości obok siebie tak brzmią engine temperature, Coolant temperature jak bym nie kombinował,ładowanie mi nie wychodzi........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 panowie ładowanie jest niżej w Inpie i jest inna wartość.... doda że jak silnik jest zimny to temp ma ok 10st a jak ciepły to ok 13st Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 a czemu u mnie pokazuje inaczej, jakieś różne programy ? [ATTACH=CONFIG]24523[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 to chyba zależy jaki masz silnik..... bo nie wszystkie silniki chyba mają takie same parametry w tych analog 1/2/3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 530d E39 M57 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Bastars zjedź sobie nieco w dół... tam są moje wartości..... strzałką w dół trzy razy chyba...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 A na OBC w tym samym czasie masz poprawna temperature? Ja u siebie mam 2 czujniki wody, przy chlodnicy i przy termostacie. Moze jeden z nich masz uwalony? O ile rowniez masz dwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.