hayabusa1991 Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Witam mam problem z płynem w chłodnicy ponieważ ubywa go mniejwięcej do połowy zbiorniczka wyrównawczego. Pod autem niema żadnej plamy ani nic takiego olej też jest czysty wszystko wygląda normalnie a jednak gdzieś ucieka pomocy!!! silnik m50b25 24v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 ubywa go mniejwięcej do połowy zbiorniczka wyrównawczego a spróbuj tak pojeździć nie dolewaj nic i zobaczysz czy ubywa dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 ja u siebie wymieniałem chłodnice ,węże ,ogólnie wszystko co do chłodnicy oprócz zbiorniczka wyrównawczego bo też mi ubywał płyn i nie widziałem nic pod autem --co się okazało że zbiorniczek był pęknięty w połowie -no i do kompletu wymieniłem go też :lol: płyn ciekł podczas jazdy i sie rozchlapywał i go nie było widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 mam ten sam problem i nie wiem gdzie on znika :-P najlepsze jest to że raz trochę ubędzie a innym razem nic przez dłuższy czas.. na początku myślałem że może odpowietrznikiem bo szczelny do końca nie był ale po jego wymianie nadal mam ten problem. ciężko znaleźć źródło wycieku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Pod obudową termostatu potrafi ciec-wiatrak wszystko tam wysusza i nic nie widać. Z kanału pooglądaj wszystkie wodne przewody pod kątem osadu po płynie. O-ring pod zbiornikiem. Nagrzewnica-mokre dywany-dziwny zapach w kabinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 sprwdź czy czasem nie masz luzów na pompie wody.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 sprwdź czy czasem nie masz luzów na pompie wody.. Potwierdzam u mnie pompa wody była już zajechana i z niej się sączyło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Albo wyciek, albo uszczelka pod głowicą. Nie ma możliwości, aby ubywał płyn z układu. To nie woda, że odparuje ze szklanki. Dobrze popatrz po wężach, łączeniach, w okolicy pompy wody i termostatu. Warto też zerknąć na nagrzewnicę wewn. auta. Wyciek najlepiej z układu zlokalizujesz jak dobrze rozgrzejesz auto, potem je zgasisz. Płyn dobrze rozgrzany podczas studzenia lekko rozpręża się, więc jeśli wyciek jest widoczny na pewno go zlokalizujesz. Najgorszy scenariusz ucieczki płynu to uszczelka głowicy. Płyn może dostawać się na cylindry i spala się podczas jazdy. Ostateczność to zapowietrzony układ chłodzenia ( ale tu ubytki mogą być tylko na czas jego odpowietrzenia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funbmwe36 Opublikowano 28 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 zgadzam sie z tomasso12 dobrze pisze z ta uszczelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 29 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 . Najgorszy scenariusz ucieczki płynu to uszczelka głowicy. Płyn może dostawać się na cylindry i spala się podczas jazdy wedlug mnie jak by uszczelka byla uszkodzona w miejscu kanalu wodnego to cisnienie walilo by do ukladu chlodzenia a nie na odwrut a co za tym idzie non stop zapowietrzona w uszczelce nieszukal bym problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 (edytowane) Ale skoro płynu ubywa, a wycieku rzekomo nie widać, to gdzieś musi się ulatniać. A propos, nie masz białej masy o konsystencji ciepłego masła w zbiorniczku płynu chłodzącego lub w oleju na miarcepytanie_bmw Bo tak teraz sobie myślę, że może głowicę trafiło, czego nie zyczę Edytowane 2 Kwietnia 2013 przez tomasso12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 dobrze sprawdz zbiorniczek wyrównawczy - pękniecia zbytnio nie widać na zbiorniczku ,ja miałem pęknięty od przodu gdzie trudno go dostrzec -minimalna rysa-u mnie też nie było widać żeby gdzieś ubywał a ubywał podczas jazdy po rozgrzaniu i był rozchlapywany zastanawie mnie jednak w jaki sposób on pękł :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Powodów może być tysiące, każda rura i plastik. dziwne że nie widać wycieków - nie wiem jaki masz płyn ale petrygo podczas odparowania zostawia taki fajny biały nalot. zacznij od podstawy termostatu (jeżeli masz EGR to możesz go nawet odkręcić - te żółte uszczelki się często rozpuszczają) a potem po każdym wężu oglądaj osobno. jak mówił Dziki - jak nie śmierdzi w aucie to z nagrzewnicą masz luz. i nie straszcie człowieka uszczelką pod głowicą... raczej byłby dym, kisiel w oleju itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Miałem podobne objawy a efektem poszukiwań pompa wody okazała się nieszczelna, po wymianie wszystko git. I też nie widziałem, którędy ucieka. Pozdro i szukaj dalej i czekamy na efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 i nie straszcie człowieka uszczelką pod głowicą... raczej byłby dym, kisiel w oleju itp Nikt nie straszy, to tylko jeden z możliwych scenariuszy. Ale tak czy inaczej gdzieś diabeł tkwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.