Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Mam taki problem zaswiecily mi sie wlasnie te kontrolki swiecily przez 2 dni nagle przestaly pojechalem na komputerek i wyskoczylo ze to czujnik prawego tylnego kola ( sporadycznie ) wie ktos moze jaki to kolor czujnika ? i czy to on czy moze piasta ? skoro tak zapalil sie na 2 dni i teraz tydzien w porzadku jest... ? Dodam ze predkosciomierz dziala.

Drugim problemem z jakim sie borykam od pewnego czasu to zaswieca mi sie kontrolka akumulatora i oleju, trace wtedy wspomaganie gdy dodam mocniej gazu problem ustaje raz zdarzylo sie ze zgasl silnik.

Innych bledow nie wykazalo...

Bmw e39 97r 520i 150km

Edytowane przez Avascik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie byl taki sam błąd czujnika abs pr.tył:| zamień czujniki stronami najlepiej,jesli bedzie błąd lewego to sprawe masz załatwioną,uszkodzony czujnik a jak bedzie dalej prawy to stawiam na moduł ABS niestety;/ u mnie tak było ze modul zdechł.ale ja wysyłałem do koleśa z allegro i za 250zł mi ogarnął ten temat:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tak było ze modul zdechł.ale ja wysyłałem do koleśa z allegro i za 250zł mi ogarnął ten temat

też tak robiłem

pomogło na rok, po czym padło do reszty, nowy sterownik 1350 zeta

ale teraz mam spokuj

śmigam na czujnikach FEBI już 3 lata i jest OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawiązując do czujnika. Miałem podobna sytuacje, tylko mi się abs i asc wyłączało gdy wjechałem w większą dziurę, potem wystarczyło wyłączyć silni, wyjąć kluczyk na kilka sekund i ponownie odpalić i kontrolki gasły do następnej dziury:) okazało się w czasie najechania na dziurę po prostu czujnik się rozłączał przeczyściłem wszystko zaizolowałem i wszystko gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na mysli szczotki w altelnatorze ? ;> tez mi to chodzi po glowie...
Kolego ostatnio robiłem altka wymiana regulatora napięcia on jest ze szczotkami to robiłem sam,po paru tygodniach u elektryka wymieniałem jeszcze komutator,łożyska + czyszczenie wziął po znajomości 100 zł a powiem,że ładny już luz był na altku...Łożyska daje jakieś japońskie ponoć najlepsze.Warto zrobić całego altka nie jak to napisałeś same szczotki bo komutator pewnie wytarty i łożyska mają luzy :)

Jeśli regulator napięcia masz dobry to jak ma ktoś "gorącą" lutownice to może pobawi się w wymianę samych szczotek bo są połączone z regulatorem napięcia,a można kupić same szczotki tylko zwykłą lutownicą pistoletową tego nie rozlutujesz aby wlutować nowe szczotki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam ten sam problem w 528 tyle,że nie działa jeszcze prędkościomierz?!!temat dalej nie ogarnięty-czujnik tylny lewy wymieniony i lololnic!!A przed wymianą prędkościomierz,raz działał -a raz nie??Elektryk zgłupiał i nie wie co,i mnie ściemnia!!pytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie-,elektryk stwierdził na początku że czujnik stopu,ale to nie to-co ma do tego czujnik,aby na darmo wydałem 30 zł?Myślę że to będzie piasta,pytanie_bmwpytanie_bmwAle zanim zacznę to robić to muszę się upewnić!!

sprawdzałeś odczyty z czujników podczas jazdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...