Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam;D jeżdżąc intensywnie po naszych drogach nie da się nie uszkodzić zzawieszenia no i jak co 2-3m-e postanowiłem sprawdzić stan swojego zawieszenia .okazało się że drążki kierownicze są do wymiany.

pstanowiłem że wymienie cały kpl drążków z końcówkami kierowniczymi,tak też zrobiłem,po wymianie pojechałem za zbieżność i tu się zaczął problem.

nie pierwszy raz byłem TYM samochodem ale dziś poraz pierwszy usłyszałem że moje auto było bite w prawy tył i koło jest przestawione o 2,7mm.

zna ktoś jakiegoś naprawde dobrego diagnoste który mi to sprawdzi.strasznie mnie to męczy czy pozbyć się auta czy gość coś kręcił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj pojechać gdzie indziej, poproś o ustawienie zbieżności i zobaczysz czy diagnoza się potwierdzi. Jeśli do tych czas auto jechało prosto i nie cięło opon to skąd by się miał nagle pojawić problem "przestawionego koła". Poza tym na jakiej podstawie gość to stwierdził? Pomiary "metrem" bywają nie dokładne :mrgreen: Proponuję po takiej diagnozie poprosić o wydruk z geometrii. Odczytać/sprawdzić na wydruku kąty pochylenia kół, zwrócić uwagę czy wyprzedzenia sworznia zwrotnicy są w normie lub przynajmniej po równo (oczywiście mówimy o przodzie) a cało kształt sprawy określi nam parametr "kąt znoszenia" bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj pojechać gdzie indziej, poproś o ustawienie zbieżności i zobaczysz czy diagnoza się potwierdzi. Jeśli do tych czas auto jechało prosto i nie cięło opon to skąd by się miał nagle pojawić problem "przestawionego koła". Poza tym na jakiej podstawie gość to stwierdził? Pomiary "metrem" bywają nie dokładne Proponuję po takiej diagnozie poprosić o wydruk z geometrii. Odczytać/sprawdzić na wydruku kąty pochylenia kół, zwrócić uwagę czy wyprzedzenia sworznia zwrotnicy są w normie lub przynajmniej po równo (oczywiście mówimy o przodzie) a cało kształt sprawy określi nam parametr "kąt znoszenia"

a właśnie w tym rzecz że jak wcześniej jezdziłem to nie było takiej diagnozy

ale w sumie dopiero teraz pierwszy raz robiłem zbieżność i geometrie całego auta

Mi jak wyrwało tuleje w tylnej belce to dopiero był kabaret i to nie było 3mm także luzik i na spokojnie sprawdz jak pisat streetracer

jedynie co robiłem na tyniej osi to hamulce i łożysko koła prawego,na szczęście jeszcze wszystko trzyma się kupy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Często w e36 zapiekają się śruby od regulacji tylnego zawieszenia. Gość może bał się ruszyć, by się nie urwała, bo później jest z tym trochę roboty więc mógł walnąć Ci na odczepnego. A nawet jeśli to prawda, to wcześniej przed uszkodzeniem drążków auto prowadziło się normalnie, nie ściągało, nie cięło oponpytanie_bmw

Edytowane przez tomasso12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...